bolletje Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 O oké HAHAHAHAHAHAHAHA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 zou met dochter uit eten bij de watertoren zijn we geinstalleerd, kijken elkaar aan: beiden geen honger, echt raar. Karnemelk en jus dus en zonder eten naar huis. Morgen nog maar eens proberen. In de trein komt een vrolijke conductrice:"nee ik kom niet voor de kaartjes; ik kom tracteren want ik ben jarig vandaag" grote zak spekkies voor onze neus. In al mijn trein-jaren nog niet zoiets leuks meegemaakt van NS. bij de volgende groep werd er voor haar gezongen, en dat heeft dochter gefilmd. Binnenkort in treinleven van de Metro te zien hoop ik. NS ook eens positief in het nieuws. jowan en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Maar nog wel opzoek naar zo'n 2e hands roelvink gevalletje. Dus als iemand nog wat heeft liggen... Ik heb gegoogled en ik snap de grap niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 (bewerkt) Roelvink is beroemder om zijn zwembroek dan om zijn zingen Spud 5 augustus 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Vandaag de uitslag gehoord over mijn vader en de scan van die verdachte plek. Goede nieuws is geen uitzaaiingen, maar wel een operatie over drie weken. Ik had toch steeds nog het idee het is vast niks of goedaardig maar toch wel dus. Maar een operatie en het is weg en het is niet in vitale delen zoals een orgaan. Mijn super energieke vader als patient....we gaan het zien. Hij was wel heel openhartig vanavond. Dat is wel fijn dat we zo goed contact hebben nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Roelvink is beroemder om zijn zwembroek dan om zijn zingen Spud Mijn ding niet. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Dan houdt ik meer van niet nep en in de natuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Wat fijn te lezen Erik dat er geen uitzaaiingen zijn. Dat is al een grote zorg minder. Hopelijk blijft je vader nu wat meer open en blijft het contact goed. Dat leeft een stuk prettiger. Ik ben blij voor je. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Ben blij voor je Erik! Sorry dat ik eroverheen rolde met mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Sorry mensen, de foto's van Dries Roelvink triggeren, ik krijg spontaan de neiging tot comazuipen.... Of bedoelde je het zere neus Fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Doe ik het weer! Fijne avond mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 liep er zelf ook voor weg Fruit weghalen dan maar? tip van bootz: sla niet je warme maaltijd over; zit nu aan de actyRASpatat met knakworst jammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 goed nieuws Erik en dat goede contact is dan weer winst nu. Mijn vader moest ooit een hartinfarct krijgen eer zijn hart open ging en hij over emoties kon praten. Dat was het bijna waard, want we hadden heel veel in te halen en hij heeft nog heel wat jaren geleefd daarna. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Toch nog een fijn bericht dat het operabel is en dat er geen uitzaaingen zijn Sterkte Dank je Zo is het, fijn dat dit zo is en dat het contact goed is. Maar ik dacht heel positief nog dat het vast niks zou zijn en nu is het toch een stevige operatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Bedankt voor de reacties mensen. Ben moe ga slapen. Ook nog heel lekker hardgelopen vandaag, erg gezellig ook om samen te lopen. Morgen spierpijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 mijn wekker loopt om 6 uur af welterusten dus alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Erik Spannende tijd, sterkte Fijn dat het contact er is! Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact. Ben weer terug uit het westen. Een paar hele fijne dagen gehad, gezeild, gefotografeerd, gefietst en gewandeld en met vriendin's kleinkind gespeeld. Oh ja, erg goede gesprekken gehad... Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Hihi Vlokje! Wat leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 5 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 5 augustus 2015 Ik ga lekker slapen. Meld me clean. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 Wat een strijd voer jij Agnieta, in jezelf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 6 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2015 (bewerkt) Hey Erik na t lopen ongeveer 10 minuutjes uitlopen, scheelt een stuk met de spierpijn. Tijdens fitness gebruik ik altijd een fles met dextrose opgelost in water. Werkt ook geweldig. Zeker bij nieuwe training schema's. Welterusten. Uitlopen kan ik uitgebreider doen.....daar denk ik vaak niet aan. Dextrose met sporten doe ik ook vaak. 30 gram en vooral met benen en rug trainen. En ik heb altijd heel snel verteerbare eiwitpoeder (peptopro) in een drank voor meteen na de training. Mijn werk is vrij lichamelijk, ik kan het niet maken om altijd een stijve hark te zijn van de spierpijn. @Agnieta Dingen groter en kleiner maken....heel herkenbaar. Wat wel helpt is teruggaan naar de feiten, wat is er en wat heb ik er van gemaakt. Analytisch kijken of wat ik in mijn hoofd heb en me druk over maak nog wel klopt met de nuchtere feiten en stap 2 of mijn analytisch oordeel nog wel spoort met mijn gevoel erbij. En vooral hierover open communiceren met iemand die je vertrouwd. Je kan zelf niet altijd meer herkennen hoe groot of klein je iets maakt als je er midden in zit. Iemand van een afstand kan dat vaak wel. Reflecteer en communiceer.....succes. En rondom verjaardagen, baby, echtgenoot.....blijf kijken of je het jezelf niet te lastig maakt. Vaak lees ik je van die neemt veel hooi op haar vork, weet dat er drukte gaat komen op die manier en dat drukte stress geeft en stress trek en trek in combinatie met baby een risico is.....kijk kritisch hoe je dingen organiseert en of je het anders kan doen met ingebouwde rust zodat je minder risico loopt..... 6 augustus 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden