Akkordeon Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goeie morgen! Dagpact: Akkordeon Wat waren we gisteren met veel! Nu toch al 6 uur geslapen. Honden net in de tuin gelaten. Hoop dat ik er nog een paar uurtjes slaap kan bij doen. Vandaag voorde verandering mijn wensen voor al wie moet werken: werk ze vandaag! En voor iedereen: fijne dag! Tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goeiemorgen. Dagpact:Akkordeon jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen. Werken vandaag. Helaas nat buiten dus koffie dan maar binnen op de bank opdrinken. Dagpact: Akkordeon jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen ja wat een verschil met die mooie avond van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Mooie hemelluchten hier! Genieten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Doesjen en in de benen hier. Drukke dag voor de boeg. Eens even bekijken en bespreken met gezondheidscentrum wat ons plekkie gaat worden in het prachtige gebouw. Ben benieuwd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen, hier valt het met bakken uit de hemel..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen, Hier ook regen, maar ook koffie en thee. Deuren en ramen tegen elkaar open om de warmte een weg naar buiten te geven en de heerlijke geuren vanuit de tuin naar binnen te laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Tja , Eline, karma? eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen Allemaal, Dagpact: Akkordeon jowan Blondie Kaboutertje BillyBob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Ok, ben weg hier, 2 uur sturen naar Haringvliet. Heb een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen Billy. Hier komt het inmiddels ook met bakken tegelijk naar beneden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Zo eens even naar buiten even wat checken: It's raining man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Tijd om naar het werk te gaan mensen. Ik wens iedereen een mooie dag toe. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact: Akkordeon jowan Blondie Kaboutertje BillyBob Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen, Donker en lichte regen hier, lekker verfrissend Koffie en krantje dan maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goeie morgen allemaal, Nu eerst naar het ziekenhuis met mijn dochter een oordopje laten maken. Daarna haar wegbrengen en dan naar huis om nog wat te doen in huis. En vanmiddag een belangrijk gesprek. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Dagpact jowan Eline Kaboutertje Blondie Akkordeon Loen Agnieta Joris Vol Kruidenthee Anette Wijfie Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Dagpact Dagpact: Akkordeon jowan Blondie Kaboutertje BillyBob Marc Loen Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Er ging de eerste keer iets mis met het dagpact. Hoop dat het nu weer goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Nou dan heb je een drukke dag B.h. maar oordopjes laten maken doet geen pijn. Das dan weer geluk voor je dochter. Goeie morgen mensen. Vannacht bijna niet geslapen, gewoon omdat ik zoveel energie heb, en het dan zo zonde vind om te gaan pitten. Doe dan liever iets anders dan met m'n ogen dicht liggen en hopen dat ik in slaap val. Nee slapen daar vind ik niets aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowanElineKaboutertjeBlondieAkkordeonLoenAgnietaJorisVolKruidentheeAnetteWijfieBighamster Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 Goedemorgen beste mensen, Een fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
muis87 Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 goedemorgen allemaal, ik ben gisteravond bij de AA geweest. geen bijzonderheden. vanmorgen naar de arts van tactus, in de regen, is wel goed voor de weerstand. niks gedronken. gaat goed. een fijne dag iedereen lady jane en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2015 goeiemorgen frummers zo de regen in om me elders nat te zweten. maar verder een droge dag dus. maak er wat van mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden