blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goedemorgen, Grijs en grauw buiten, maar wel heerlijk fris. Zo een start maken met het uithalen van mijn dreads. Volgende week een fotoshoot met de ganse familie en verzoek van mijn mams om zonder dreads te verschijnen. Dus hoppa, aan het werk. Maar eerst koffie. Dagpact : Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Hier een gedonder en geflits in de lucht, niet normaal zo heftig... Goedemorgen, zou het echt zo erg worden met het weer vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Oh ik heb de deur ook gewoon open, zit onder afdakje dus geen regen naar binnen, doe ik elke ochtend een paar uur, lekker frisse lucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Vannacht wel wat donders gehad. Hond zat weer bovenop me van angst. Vooralsnog hier nog droog. Afijn, aan de slag maar met die dreads. Mag blij zijn als ik ze er vanavond uit heb... 25 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Ontdreaden, wat een klus..... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact : Blondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact : Blondie jowan Lucide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BillyBob Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goedemorgen allemaal, Dagpact: Blondie jowan Lucide BillyBob Goed weekend iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Loen, mijn dreads zijn zo'n beetje mijn handelsmerk, dus ja ik vond het wel zonde dat ze er nu alweer uit moeten. Maar voor de fotoshoot van de familie voor mijn ouders was de wens dat ik zonder op de foto gaat. Zodra die geweest is dan gaan ze er ook weer rap in. Op je vraag... Ligt eraan wat ze aan hebben gegeven als wens. Niet reanimeren betekent dat wanneer het hart of de ademhaling ermee stopt dat er geen hartmassage en beademing toegepast mag worden. Wanneer ze hebben aangegeven geheel geen behandeling meer te willen dan mag er ook geen andere behandeling meer toegepast worden,anders dan puur ter comfort (pijnbestrijding, benauwdheid of onrust verminderen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Goedemorgen frummers, We hebben hier rond zes uur even een flinke plensbui gehad en nu is het weer heel rustig... Koffie en thee staan klaar, wat mij betreft kan de dag beginnen. 25 juli 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goedemorgen, begint hier nu ook een beetje te regenen, volgens het KNMI gaat het eind van de ochtend pas echt losbarsten... fijne dag gewenst... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Als dieren bang zijn voor b.v. onweer is het het beste dat je daar niet al te veel aandacht aan besteed, want daarmee stimuleer je die angst. O goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goedefrummers, Hier een grauwe lucht, een paar spetters, maar nu een lekker doorwaai briesje Straks 3 postrondes, waarschijnlijk met regenpak over mijn zomerkleding heen. In ieder geval is het dan wel rustiger met mensen op straat en de terrassen. Nu wat aanrommelen. Fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 ja hier ook aan het aanrommelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goedemorge allemaal Dagpact : Blondie jowanLucide BillyBob Kaboutertje Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 klopt, heb ik ook met tommy, ga je zielig tegen hem praten, gaat hij ook zielig doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Nu het toch nog goed weer is opschieten en gaan hardlopen. Tot straks Fruitvlieg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bighamster Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Was vergeten me gisteren af te melden, ben droog gebleven. Lig nog in mijn bedje bij te komen. Zo maar eens opstaan en ontbijten. Dan kijken wat we vandaag eens gaan doen. Gr. Bighamster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 MG het staat zelfs in de krant, tent goed vastzetten! Leuk samen rennen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goeie morgen, Heb de truuk van Bighamster geprobeerd, dagpact over te nemen met quote. Resultaat: we stonden er nog maar met 2 op. Bij deze dus weer een oproep aan een goede ziel die dit in orde wil maken. Ik wil echt mee op het dagpact! En als iemand weet hoe je met een tablet kan knippen en plakken: info zeker welkom! Ondanks het weer ( wat overigens goed is voor de tuin) fijne dag! Akkordeon Bighamster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Dagpact : BlondiejowanLucide BillyBobKaboutertjeBighamsterAkkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Goedemorgen allemaal. Vandaag neem ik de eerste niet. Dagpact : Blondie jowanLucide BillyBob Kaboutertje Bighamster Akkordeon Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Dagpact: Blondie jowan Lucide BillyBob Kaboutertje Bighamster Akkordeon Marc Sorry, geen ervaring met tablet maar je staat erop hoor, Akkordeon 25 juli 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 begint hier eng donker te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 goeiemorgen frummers. Bigh. kun je niet quoten? En dan onder de onderste naam de jouwe zetten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden