Spring naar bijdragen

Donderdag 23 juli 2015


Aanbevolen berichten

Goeie morgen,

Hier ook een drukke dag.2 vergaderingen,kine en praatgroep. Om 9 u vertrekken en rond 21 u terug thuis. Met werken op de autostrade in de buurt: 50 min rijden naar het werk ipv 20. Hoop dat ik overal op tijd geraak.

Merk wel dat niet drinken ook een positieve invloed heeft op die spierpijnen in mijn rug!

Ik begin positief aan dag 11!

Jullie toch ook aan jullie nieuwe dag?

Dagpact

Jowan

Akkordeon

(Sorry jowan, die hoofdletters gaan vanzelf,krijg ik niet weg)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Begin hier wat melancholiek aan mijn laatste daagjes vakantie.

Maandag weer werken en nog genoeg te doen waar ik dan weer niet meer aan toekom.

In de benen dus zo.

Maar eerst een bakkie koffie in de tuin.

Dagpact :

jowan

Akkordeon

Kaboutertje

Blondie

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu neem ik ze weer zelf in, maar vlak na mijn slippertje onder toezicht van huisarts en controle door ouders op aanwezigheid van drank in huis.

Alle deuren dichtgegooid op dat moment na gedronken te hebben op de refusal.

Raad ik je ook absoluut niet aan om uit te proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemorgen,

 

gefeliciteerd met 1000 dagen, jowan :):sun::rose::present:

 

Mijn nieuwe zakelijkheid bevalt me erg goed in de poging van mij om iets efficienter te worden. Ik doe nu elke dag in ieder geval 1 ding waar ik anders nooit aan toe zou komen. En dat wordt steeds meer direct zichtbaar in mijn omgeving.

 

Wat ik de afgelopen dagen minder heb gedaan is bijvoorbeeld niet meegaan in de discussies op de dagdraad van de afgelopen week. Dat scheelt niet alleen tijd, maar ook onnodige verspilling van energie. Of plaatjes plakken. Of kijken naar gekke filmpjes op youtube. 

 

fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1000 dagen! Dat scheelt dan maar 2 nullen met mij. Moet dus best te doen zijn!

Nu zonder gekheid: van harte proficiat!

En voor Kaboutertje: positieve dingen schrijven is een prima idee! Daarvan ga je jezelf ook weer door beter voelen! Ik neem ook refusal. Gewoon om mezelf te helpen omdat ik nooit meer terug wil. Zonder toezicht. Lukt wel.

Wens je veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee zonder zon.

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
 
Fijn dat het weer wat beter met je gaat Kabouter, en goed dat je aan de refusal bent gegaan. 
Oei, wat is jouw vakantie snel gegaan Blondie, dacht dat je nog maar op de helft zou zitten.... 
Plof gaat ook goed, structuur aanbrengen werkt dus gewoon voor jou, mooi. 
1000 dagen, petje af jowan. 
En Spud, ik begrijp je niet helemaal geloof ik? kun je dan helemaal iets nu je met dat abces zit? 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...