Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 We hadden het gisteren in de meeting over de aansporing om eens een dag zonder maskers te leven. Ik weet niet of ik dat kan. Vandaag zet ik (voor de zoveelste keer) mijn "niet-drinken" masker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Iedereen gelukkig maken is inderdaad onmogelijk. Teveel zielen, teveel verdeeldheid. Maar als ik heeel erg mijn goede wil toon, kan ik heeel erg misschien op z'n minst één iemand misschien een klein beetje gelukkig maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Interessant Kohtje. Ik kan niet meer mét....heb ik afgelopen jaar ervaren...mijn maskers leren zien en afgedaan. Als het bij mij een 'niet drinken-masker' is, gaat het mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Mezelf opvreten.. binnenvetten.. slecht, slecht, slecht!! Is mij geleerd. Toch doe ik het ook vaak nog. En ik moet toegeven, het voelt niet lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Royco als ik nu zeepneus zeg, wat iets leuks heeft waarom dan toch weer zo een antwoord, maar goed lekker in de tuin aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) x 21 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen beste mensen, Heb er al een uurtje werk opzitten. Straks nog 3 uurtjes, vanavond weer 3 uurtjes. Waar de meeste het wat rustiger hebben in vakantietijd, heb ik het juist extra druk. Veel collega's met vakantie, dus inval werk genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Kruidenthee, daar ging het gisteren ook over.. ik weet niet wat ik ben zonder masker.. óf ik dan wel ben.. Als ik het ene masker afzet, wat zit daar dan onder? Ik? Of een nieuw masker? Voor elke gelegenheid een masker. Ook voor de sociale contacten. Zo gauw ik ergens iets bij denk, ontstaat er een masker. Een masker dat bij die gedachten past. Vroeger was dát wat het masker naar buiten toe uitstraalde belangrijk. Ging het er om wat anderen van mij zouden denken. Nu draag ik de maskers voornamelijk binnenstebuiten, laten ze me mezelf zien. Ik ben alcoholist, dat is een masker. Een masker om me achter te verschuilen voor de realiteit. Sommige maskers zijn niet zo één twee drie te verwijderen. Die maskers noem ik karaktertrekken. Ik ben alcoholist en drink niet.. daar heb ik het masker van "niet-drinkende-alcoholist" voor nodig. Binnenste buiten. Anders zou ik drinken. Ik kan ook zeggen dat die maskers mijn bewustzijn zijn. 't Wordt de hoogste tijd voor een korte vakantie. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) Maar goedemorgen iedereen. Heb nog steeds spierpijn van afgelopen vrijdag, zou ik toch ietsje onmatig zijn geweest, ja kan ook met sporten....kan met alles Oude CD herontdekt; Dummy Portishead uit 1994. Wat een mooie muziek is dat. Gelijk hun hele discografie op mobiel gezet voor in de auto. Is een hele goede muziek voor me om minder paarse enveloppen op de mat te krijgen. 21 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) x 21 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 En wanneer heb jij dan vakantie Rapi? En heb je dan iets leuks om te gaan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 (bewerkt) Ja lijkt me ook MG, die 55+ tips doen het bij 38 jaar net zo goed. 21 juli 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Boeiende stof Koh... Voor mij had het inderdaad ook alles te maken met 'gedachten' en hoe ik bedacht had al die jaren te moeten zijn. Hoe verwarrend toen dat weg viel...man...wist even niet waar ik het zoeken moest...wie ben ik dan? Maar ik heb 'mezelf' gevonden Ik bedoel met het masker van niet drinken...dat ik dat niet volhoudt..dat móet echt zijn, van binnenuit...anders lukt het me niet. Alcohol liet me juist al die andere 'maskers' in stand houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Toine, het siert je dat je er vandaag zo op terug komt! Succes in de tuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 En wanneer heb jij dan vakantie Rapi? En heb je dan iets leuks om te gaan doen? Heb geen vakantie Bol Ga juist extra veel werken, wil een beetje sparen. Volgend jaar misschien, ofzo.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Fijne dag allemaal... Ik heb niet echt iets gepland vanochtend, maar wil niet de hele tijd achter de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Ben ook weg nu. Op, naar de volgende client, Misschien, nog tot vanmiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goeie morgen allemaal! Wil iemand me nog een keer bij het dagpact plakken? Heb nog steeds niet gevonden hoe ik dat doe met die nieuwe tablet. De volgende twee dagen veel werken. Maar naar het schijnt is er ontvangst van internet een de deur van de nacht kamer. Dus misschien lukt het wel om vanavond nog even te komen kijken. Nu even met de honden buiten. Floor doet lastig. Misschien omdat ze 2 dagen geleden de sanitaire vuilbak heeft geplunderd Fijne dag! Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Dagpact: jowanAgnieta MarcKaboutertjeLucideKruidenthee Blondie Ietjefietje Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2015 Goedemorgen iedereen. Weer dag 1 voor mij. Voor mij ook. Yesterday is history. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden