Spring naar bijdragen

dinsdag 21 juli 2015

eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen,

Heb er al een uurtje werk opzitten.

Straks nog 3 uurtjes, vanavond weer 3 uurtjes.

Waar de meeste het wat rustiger hebben in vakantietijd, heb ik het juist extra druk.

Veel collega's met vakantie, dus inval werk genoeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruidenthee, daar ging het gisteren ook over.. ik weet niet wat ik ben zonder masker.. óf ik dan wel ben..

Als ik het ene masker afzet, wat zit daar dan onder?

Ik?

Of een nieuw masker?

Voor elke gelegenheid een masker. Ook voor de sociale contacten.

Zo gauw ik ergens iets bij denk, ontstaat er een masker. Een masker dat bij die gedachten past.

Vroeger was dát wat het masker naar buiten toe uitstraalde belangrijk. Ging het er om wat anderen van mij zouden denken.

Nu draag ik de maskers voornamelijk binnenstebuiten, laten ze me mezelf zien.

Ik ben alcoholist, dat is een masker. Een masker om me achter te verschuilen voor de realiteit.

Sommige maskers zijn niet zo één twee drie te verwijderen. Die maskers noem ik karaktertrekken.

Ik ben alcoholist en drink niet.. daar heb ik het masker van "niet-drinkende-alcoholist" voor nodig. Binnenste buiten. Anders zou ik drinken.

Ik kan ook zeggen dat die maskers mijn bewustzijn zijn.

't Wordt de hoogste tijd voor een korte vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar goedemorgen iedereen. Heb nog steeds spierpijn van afgelopen vrijdag, zou ik toch ietsje onmatig zijn geweest, ja kan ook met sporten....kan met alles :blush:

Oude CD herontdekt; Dummy Portishead uit 1994. Wat een mooie muziek is dat. Gelijk hun hele discografie op mobiel gezet voor in de auto. Is een hele goede muziek voor me om minder paarse enveloppen op de mat te krijgen. ;)

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boeiende stof Koh...

Voor mij had het inderdaad ook alles te maken met 'gedachten' en hoe ik bedacht had al die jaren te moeten zijn.

Hoe verwarrend toen dat weg viel...man...wist even niet waar ik het zoeken moest...wie ben ik dan?

Maar ik heb 'mezelf' gevonden  :)

Ik bedoel met het masker van niet drinken...dat ik dat niet volhoudt..dat móet echt zijn, van binnenuit...anders lukt het me niet.

Alcohol liet me juist al die andere 'maskers' in stand houden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen allemaal!

Wil iemand me nog een keer bij het dagpact plakken? Heb nog steeds niet gevonden hoe ik dat doe met die nieuwe tablet.

De volgende twee dagen veel werken. Maar naar het schijnt is er ontvangst van internet een de deur van de nacht kamer. Dus misschien lukt het wel om vanavond nog even te komen kijken.

Nu even met de honden buiten. Floor doet lastig. Misschien omdat ze 2 dagen geleden de sanitaire vuilbak heeft geplunderd :)

Fijne dag!

Akkordeon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...