toine Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Royco, als je geen waarde hecht aan mijn woorden, waarom dan net mij veroordelen betreffende mijn uitspraken en een beetje wijs lopen te doen, terwijl je nimmer aan de discussie hebt mee gedaan. goed bezig, wordt je zeker serieus genomen op dit forum. ga meer even lopen tommel de bommel voordat ik hier in muur in elkaar timmer en dat is niet in elkaar maar uit elkaar, wat een zeepneuzen lopen hier rond tot morgen grrrr..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Over omdenken gesproken.. (deden we dat dan?? Nee.. ) Het valt niet mee, het vergt een hoop omdenken als je na een jaar of tien met een camper op vakantie gaan, ineens weer met een dyane, aanhangertje en tentje op vakantie gaat... sjongejonge.. Ik dacht dat het een kwestie was van wegstrepen.. luxe dingetjes achterwege laten en zo. Maar het is een heidens karwei om alles zo simpel mogelijk te houden en tóch van alles bij je te hebben. Denk simpel, zeggen ze dan.. knap ingewikkeld voor iemand als ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 We gaan even naar de reclame maar zijn zo bij u terug.. Over precies 1 week zit ik heerlijk met mijn gezinnetje in Oostenrijk. We zijn op alle fronten aan vakantie toe. Tijd voor een break! Ook van het forum! Maar ik kom zeker terug! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen... Goesfrabaaaaaaahhhhh Lucide en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Fijne vakantie Kohtje en Lucide Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Joris, bedankt! Ik heb meteen goosfraba even teruggekeken! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Ik heb verderniets gemist zie ik... Hahahaha nee hoor helemaal niets. Dan ga ik je nu nog geen fijne vakantie wensen Lucide. Doe ik volgende week wel hoor. Zo, en weer weg, leuke dingen doen. DAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGG 20 juli 2015 bewerkt door bolletje Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Dank je wel, Joris. Maar ik ben nog niet weg hoor. Zaterdag pas. Lucide, jij ook fijne vakantie. Haal je me nog op?? Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Kohtje, ik zal er zijn. Zelfde tijd, zelfde plaats! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Royco, waarom de fixatie op mij en mijn mening, begrijp ik niet goed, gezien je nooit meedoet aan de discussie? je leest mee en zegt niets en dan vel je gewoon even een oordeel over iemand, neem dan deel in de discussie zonder uit het niets even iets te komen vertellen ik ben inconsequent jeetje dat zijn we toch vaak allemaal! en nu stoppen anders een ban, je blijft reageren op mijn reacties, dus wie moet stoppen? toine 21 juli 2015 bewerkt door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 (bewerkt) Nu hoop ik dat het niet nog eens een herhaling van het weekend wordt met de berichten hier. De forumregels nog eens lezen kan nog wel eens helpen en klachten graag via de moderator. Het is niet helpend, voor mij in ieder geval niet. Nog even terugkomend op mijn laatste zin een aanvulling: En wat te denken voor de nieuwkomers hier? 20 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 reageer op die zeepneus niet meer en ga maar wat aan yoga doen ofzo, zal alles breken, maar wat zou het jeuken....... tot morgen, moet hier even weg, want er staat geen muurtje meer recht ...toine ne mans ki ga lopen met tommel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 En wat te denken voor de nieuwkomers hier? Lieve Acanthus.. het moet niet gekker worden, hè?? Laten we alsjeblieft niet gaan denken voor de nieuwkomers, laten ze dat zelf (gaan) doen. We hebben het hier al moeilijk genoeg met wat we zélf moeten/willen/mogen denken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 ja maar, akelei.. ik ga niet alleen. Alleen die dyane heeft al veel "nodig" aan reserveonderdeeltjes en gereedschap. En dan nog vrouw en hond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 ' middag, Kohtje - tandenborstel en tandpasta - 1 schone onderbroek - slaapzak en slaapmatje - pakje biotex Klaar ! En poepzakjes voor de hond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Heb er ruim 200 bij me, Bolletje. Voor anderhalve week lijkt me dat genoeg.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Die dingen zijn nog verrekte duur hé Koh? Maatje kan er voor niets aan komen dus laat maar weten of je ze wilt hebben dan kan ik het hem vragen of hij ze nog heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Bolletje, ik koop altijd van die eigen merk boterhamzakjes op een rolletje. Zitten er 100 op een rolletje. Rolletje kost geloof ik 15 cent.. Valt dus wel mee. Lief aangeboden, maar niet nodig hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Ze zal wel gedacht hebben Aak, ik wil alles van een ander lenen, behalve een tandenborstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 En als ik ze een beetje uitspoel kan ik ze óók nog voor m'n bammetjes gebruiken. En dan daarna nóg een keer als poepzakje.. Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 En als ik ze een beetje uitspoel kan ik ze óók nog voor m'n bammetjes gebruiken. En dan daarna nóg een keer als poepzakje.. Wat ben jij een vieze drol zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Het is niet helpend, voor mij in ieder geval niet. En wat te denken voor de nieuwkomers hier? Die twee zinnen horen bij elkaar! M.a.w. voor de volledigheid: denkend aan de nieuwkomers, zou het helpend zijn voor de nieuwkomers? Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Heb je meteen broodbeleg, Koh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 ja ja.. zuinigheid is soms wel gatver.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2015 Of je eet je hond op... Ik heb 'm wel altijd om op te vreten gevonden, en nog. Maar onderhand is het wel een taaie hap geworden. Loopt tegen de 13. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden