Spring naar bijdragen

Zondag, 19 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Nou hier regent het. Ook goed voor m'n plantjes. Ik zelf ben heerlijk aan het knutselen en af en toe geniet ik van m'n dieren. Die, als ze naar buiten gaan om te plassen, druppelend weer naar binnen rennen, en ik weer moet dweilen. Wat hebben die een hekel aan regen.

Ik voel me goed mensen, dat mag ook even geschreven worden :)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje dat is mooi om te horen, erg positief.

mijn hondje tommy haat ook regen en die loopt dan buiten alsof hij op ijs loopt, wil natuurlijk geen natte voetjes....

even snel spoeien of op de hurken en dan als een speer naar binnen, plasjes water strategisch ontwijkend hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan niet beoordelen of iets op dit forum waar of niet waar is. Wat ik wel zie is dat veel (de meeste) mensen zich

hier erg persoonlijk betrokken voelen bij forumgenoten. Virtueel, dus zogenaamd veilig.

Maar als uiteindelijk het geschonken vertrouwen op gebakken lucht gebaseerd blijkt, kan een emotionele klap

een terugval tot gevolg hebben die niets met virtueel te maken heeft.

In geval van een massale mee(be)leving, bijna verering, maar ook in geval van een massale verketterin van welk forumlid dan ook,

houd ik altijd mijn hart een beetje vast.

 

Ik vind het voor mezelf wel zo veilig om, hoe leuk, hoe zielig, hoe warm, hoe koud dan ook hier op het forum, een

slag om de arm te houden met de gedachte dat het "maar" een forum is.

Zelfs als het mensen betreft die ik in real life ontmoet heb..

 

Ik vond niets makkelijker dan de on-line behandeling waar dit forum aan hangt, "voor de gek te houden"..

Ik spreek dus alweer vanuit mijn ervaringen met mijn eigen beschadigde/misvormde denken.. het denken van een verslaafde.

Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten..

Ik kan daar voor mezelf aan toevoegen: zoals de waard in zijn slechtste dagen was, zo kan hij zijn gasten ook in zijn beste dagen nog steeds bezien..

Niet fraai, dat geef ik toe, maar ik kan mijn doen en denken wel veranderen, maar de basis, het verleden, niet wissen. Ook mijn leven in herstel

is nog altijd gebaseerd op dezelfde IK die ooit nog verslaafd moest wórden..

 

Ik heb het wel eens eerder vermeld: ik ben een raspessimist. Ga regelmatig uit van het minst fraaie. Dan valt het vaak uiteindelijk wel mee.

En ik heb liever meevallers dan tegenvallers.. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Honden op leeftijd kunnen soms last krijgen van hartproblemen Toine, maar zolang hij jat  is zijn levensvreugde er nog.

Tassen en zakdoeken zijn hier niet veilig. Een hondje leidt het zaakje af en de ander gaat er vandoor met zakdoeken, mobielhoesjes, lipstick en ik heb ook al een keer mee gemaakt dat ze een portemonnee gejat hadden. Wat een stinkers hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hihi....

dat is mijn motto, zolang hij nog eet en jat is het goed, zodra dat over is meteen een spuitje en een ander hondje,

dat klinkt hard, maar hij mag nooit lijden en een ander hondje heeft hier een 10 sterren hotel dus waarom dan wachten.

het hoesten is heel naar om te horen en hij komt er vaak niet uit, dus het zijn wel zijn laatste dagen, maar tommel de bommel

heeft zo een prachtig leven gehad, dus mijn hart zal niet breken als de tijd daar is, that's life en wordt net zoals eerdere

3 prachtige vriendjes uitgestrooid in zee van west-kapelle Zeeland....

krijgt veel en zware medicatie ( bijna niet te betalen en dierenartsen weten dit natuurlijk brrr ), maar goed, dag voor dag en

genieten waar mogelijk, zelfde filosofie geldt voor mijzelf...

kan boeken schrijven over het vernuft van onze vriendjes om eten te zoeken, krijgen en jatten, zo leuk, soms niet

natuurlijk, als het je eigen heerlijke hapje betreft hihi

tommy krijgt altijd een gekookt eitje op zondag, vergeten wij dit, hij niet, hoe weet hij in hemels naam dat het zondag is??

tsja zal je zeggen, kijken naar gedrag van ons, maar dan nog, blijft zo leuk.....

ga ervan door, ben iets te aanwezig hier....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bh. als je nu terug kijkt viel het mee of tegen? Heb je veel moeten vechten tegen de trek?

 

Heerlijk Vol om zo je vakantie te hebben zeg. Geniet er nog maar veel van. Zal even een :sun: naar je toe sturen. Zo das gebeurd.

Het viel me reuze mee, en door het forum ben ik wel anders gaan denken over bepaalde dingen. Positief natuurlijk want het negatieve daar wil ik vanaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben wat hyper en teveel aanwezig hier, maar in de tuin werken is geen optie,

 

blijft regenen brr

 

iemand nog iets leuks te vertellen over alle dag...

 

en luister dit liedje meerdere malen, zo mooi, maar goed wie is toine ne man...

 

:blush:

 

en sowhat wat dan? blijven hangen in het negatieve, leven gaat door hoor,

 

ik sterf en wij allemaal en dan gaat op maandag de Albert Heijn gewoon weer open en

 

zo hoort het ook ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

 

Wat een heftig draadje vandaag

Ik lees mee, en denk mee

Vind het rot voor kabouter, dat het forum zo "afloopt "voor haar.

Ik geloof beslist in de goede intenties van de mens.

Heb bij kabouter, nooit een naar onderbuikgevoel gehad, dat er iets niet zou kloppen.

 

Ik wens kabouter, heel veel sterkte en een goed herstel toe.

En vooral rust..!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker even een paar gezonde hapjes op tafel, paprika, komkommer, snack tomaatjes etc.

Samen met de twee jongens die zijn lekker een dagje hier de oudste blijft bij me slapen en de jongste slaapt bij mijn mams.

Nu samen lekker filmpje kijken en daarna nog even op zolder bezig.

Heb vandaag en gisteren kleding uit gezocht, ik wil altijd te veel bewaren en dat is een ding wat ik aan me zelf wil veranderen.

Mijn naam is niet voor niks hamster en big was altijd al mijn bijnaam vandaar deze combi.

Spreek jullie later weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...