Gast Gipsy25 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goedemorgen!! Ik ben een beetje vroeg maar sliep gister geloof ik al om 20.00 uur! Vandaag helemaal niks te doen op het huishouden en wat boodschapjes na. Saai. Morgen drie afspraken. Niet goed gepland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goedemorgen, ziet er goed uit buiten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 vandaag het plaatje van mn hoofd met uitleg en een eerste behandeling neurofeedback... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goedemorgen. Vandaag puinruimen op mijn landgoed en mijn eerste planten poten in mijn tuinkas. Koffie eerst. Dagpact: jowan Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Ben wel benieuwd naar dat neurogebeuren Eline. Volg je met interesse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goedemorgen Kaboutertje. Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Vandaag dan maar proberen om tussendoor wat rust te pakken of heb je ook in het weekend een druk programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 stilletjes hier......nog maar koffie en aan de slag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Hebben ze ook uitleg gegeven waarom ze dat veiligheidsprotocol hebben ingezet? Zullen ze niet zonder reden hebben gedaan, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Hier nu even een rondje hond en daarna in de beentjes. Landgoed is ook een vorm van sport Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 wat ik met name 'spannend' vind is dat neurofeedback ook wel wordt gebruikt bij verslaving, benieuwd of er een verschuiving in dat gebied kan plaatsvinden....of hoe ze het ook noemen. Wat zeg je dat grappig Jopie... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goedemorgen Eline, ik ben benieuwd ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goedefrummers deze zaterdagochtend, Oh, wat saai, alweer heerlijk als een baby'tje geslapen Vandaag 3 post bestelrondes. Zal iets drukker worden, aangezien we ook iets grotere pakketjes afleveren afkomstig van de stakende zzp'ers bij de Pakketdienst. Daarna... krantje, koffie verkeerd bij een lokaal café, beetje schetsen? lekker koken? filmpje? De laatste tijd heb ik 'vakantie' genomen van zwaarmoedigheid en piekeren, en dat bevalt goed als nuchtere en heldere niet-drinker. Fijne zaterdag Vol en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 wat ik met name 'spannend' vind is dat neurofeedback ook wel wordt gebruikt bij verslaving, benieuwd of er een verschuiving in dat gebied kan plaatsvinden....of hoe ze het ook noemen. Wat zeg je dat grappig Jopie... Ben benieuwd Eline. Kun je er iets meer over zeggen via een PB'tje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goeie morgen allemaal. Het is weer zaterdag, dus het weekend is weer begonnen. Dadelijk even boodschappen doen, poetsen want dat moet hier iedere dag, en dan denk ik dat ik weer met m'n sieraden verder ga. Dat is echt leuk om te doen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Murning Klinkt goed jouw vakantie Joris! Eline, spannend. Ik dacht eigenlijk dat dat de reden was waarom je het deed, maar ik begrijp dat dat niet zo is. Jopie, wat doet jou deze woorden zo uitspreken vanmorgen? Is wat beurt? Kaboutertje, ik ga je wat verklappen: hij kan dat errug goed. (Mocht dat joris?) Zo. Laat voor mijn doen, gisteren ook tot na middernacht gewerkt aan theorie scriptie. Gaat goed. Vandaag geen studie maar dagje tante Yo uithangen. Misschien vanavond weer eens stappen, als in: dansen in de buitenlucht. Zin in. Maar nu eerst.... Yoga! Fijne dag allen en een X van Y erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goeie morgen, Vandaag trouw broer.Ben zeker niet voor middernacht terug. Ik maak het mezelf lekker makkelijk en neem refusal. Ook vandaag drink ik niet! Dag 6. Dagpact: Jowan Blondy, Akkordeon De meesten hebben hier blijkbaar een rustig dagje vandaag. Geniet ervan! Groetjes, Akkordeon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goeie morgen Kaboutertje. Wel netjes blijven hé, en handjes boven de lakens Ik probeer alles te maken dus ook met kralen maar daar ben ik niet zo kapot van, vind Swarovski kristal veel mooier om mee te werken. Als je dat beweegt lijkt het te leven. En verder vind ik het heel leuk om van oude sieraden die ik op een rommelmarkt koop, nog iets moois te maken. Dat heb ik altijd gehad. Met schilderen, boetseren, meubeltjes en nog meer. Iets moois maken van wat mensen eigenlijk weg willen gooien. JaNina reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bertd Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goeiemorge kanjers, eline, ik wil er meer van weten en ga het dadelijk googelen! Ik heb nou een week Refusal gebruikt en het gaat goed, gelukkig geen last van bijwerkingen, ik ervaar ook meer rust, drinken kan echt niet! Ik heb weer een fotoboekje, van een uitstapje gemaakt, dat was al een paar jaar geleden, kortom ik ben veel actiever! Fijne dag allemaal! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 (bewerkt) goeiemorgen frummers er gebeuren fijne maar ook verdrietige dingen en ik voel me ouderwets heen en weer geslingerd. Terwijl de basis nu sterk is lijkt het ook alsof er iets van vroeger, slachtoffer voelen, me neer zuigt. Ik ga dat niet laten gebeuren besluit ik hier en nu, maar het zo neerschrijven is daarvoor blijkbaar nodig. Ik heb een extra opgietdag gereserveerd voor morgen en ga dinsdag weer met dochter. Beetje zachte verwendagen, ik ga toch niet met vakantie en heb nog steeds gratis bonnen. Maar tussenin moet ik dus niet gaan uitstellen en bij de pakken neer zitten. Ik lees je vastberadenheid graag jopie, en de aanleiding zal ongetwijfeld ook pijn doen. Maar heerlijk om zo'n krachtig besluit te lezen. 18 juli 2015 bewerkt door lady jane erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Wel lekker duidelijk en helder zo Jopie. Ik hoop dat het niet heel vervelend was gisteren. Of in elk geval nu niet zo voelt. Maar ik vul nu in. Okay, nu echt in de yogabenen. Dag allemaal, en Bolletje gewoon zomaar een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Eigenlijk was ik nieuwsgierig naar de balans in mijn hoofd, mede omdat ik het invullen van mijn dagen en het intiatief nemen om dingen te doen moeizaam vind gaan, zo was ik niet maar zo is het na een heftige periode wel wat het is, er borrelt altijd iets, de vinger hangt boven de knop, de fietsbanden zijn opgepompt......en wat doe ik... ik lees ook een beetje verdriet in je bericht Jopie, fijn dat je zo geniet op de camping Jane verwen jij jezelf maar..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Kan jij potret tekenen Joris? Ja, dat kan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 18 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2015 Goeie morgen Kaboutertje. Wel netjes blijven hé, en handjes boven de lakens Ik probeer alles te maken dus ook met kralen maar daar ben ik niet zo kapot van, vind Swarovski kristal veel mooier om mee te werken. Als je dat beweegt lijkt het te leven. En verder vind ik het heel leuk om van oude sieraden die ik op een rommelmarkt koop, nog iets moois te maken. Dat heb ik altijd gehad. Met schilderen, boetseren, meubeltjes en nog meer. Iets moois maken van wat mensen eigenlijk weg willen gooien. Misschien leuk om eens met andere creatieve AdB'ers een workshop te organiseren? Misschien verkoop je ook nog iets eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden