Spring naar bijdragen

Vrijdag, 17 juli 2015


Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal!

Ben ik de eerste. Maar niet helemaal eerlijk, want ik heb mijn bed nog niet gezien.

Morgen een super drukke dag, dus ik weet niet of ik tijd heb om langs te komen. Vandaar:

 

Dagpact

Akkordeon

 

Fijne dag aan allen. Succes en sterkte voor wie het nodig heeft en zoveel mogelijk plezier voor iedereen!

Akkordeon

 

Oeps, die klok loopt hier anders: bij mij is het al vrijdag 00:48u...

bewerkt door Akkordeon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erik, morgen krijg ik een uitgebreid verslag over de balans in mijn hoofd, wat hem nu opviel was dus hoge alfa activiteit en een goede focus, wat dat precies betekent in het totaalplaatje weet ik dus nog niet.

Wat ik merk is dat ik niet over het hobbeltje kom, bijv. alleen op vakantie gaan, wat meer ondernemen....zelf heb ik geen verklaring daarvoor.....want ik wil wel heel graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

een goede morgen deze morgen.

ik ben nog keimoe maar ik ga ervoor.

het is gelukkig droog en een stevig briesje.

 

@eline,    zo herkenbaar voor mij wat je schrijft!

 

ik heb ook problemen met alleen wat te gaan ondernemen laat staan alleen op vakantie.

vroeger ging dat vanzelf met vrouw en kinderen, maar sinds ik alleen ben kan ik me erook niet toe

bewegen.

even naar kennissen en de aa vind ik al heel wat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er worden wel dingen georganiseerd door mensen van NA en AA groepen. Ook hier op het forum, zie "Samen leuke dingen doen".

Zelf ben ik daar ook actief in. Ik vraag met enige regelmaat mensen te eten en samen wat actiefs te doen, wandelen, fietsen, meetings in andere plaatsen bezoeken.

Mogelijkheden genoeg, maar je moet wel even uit je stoel komen.

 

Ik herken wel wat eline schrijft en bagatelliseer het niet. Ik weet hoe "alleen" voelt......

Daarom doe ik er wat aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

Koffie en thee inmiddels klaar.

Heb ze maar gelijk in de warmhoudkannen gedaan

post-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpgpost-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpg
 

Moet heel moeilijk zijn Adam om iemand waar je van houdt zo te zien wegglijden.... 

 

Las ook 'gisteren' even terug. 

Pfff Hannah, wat triest. 

Het gevoel hebben dat 'niks lukt'...

Kan het zijn, zoals Gerrit ook aangaf, dat je te veel wilt op- of aanpakken? 

Zou het kunnen helpen als je niet zozeer gaat kijken naar wat niet lukt, maar wel naar kleine, soms hele kleine, 

dingen en gebeurtenissen die leuk of mooi zijn? 

Zoals, ik noem maar een paar dingen: een mooie bloem zien, vroege ochtend met alleen maar vogelgeluiden, iemand die jou voorrang geeft in het verkeer, iemand die bedankend een hand opsteekt naar jou als jij hem/haar laat voorgaan, Echt heel kleine dingen dus waar jij je niet voor hoeft in te spannen... 

Je klinkt zo depressief, ik zou je zo graag een paar zonnestraaltjes sturen...

959b721ed34811a111610f334c20601e.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt allemaal, het heeft ook niets met niet durven of financien of wat dan ook te maken, je moest eens weten hoe vaak ik bijna op BOEK NU knop druk, ga ook best vaak naar de film, terrasje etc maar het is meestal ( bijna altijd) alleen. Kan ook goed alleen zijn maar af en toe wat gezelschap lijkt me ook wel fijn, vooral op vakantie voel ik dat heel duidelijk.

Dus het is een hobbeltje wat ik over moet....het voelt af en toe of ik aan een dood paard loop te trekken......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers. :sun:

Ik moet hoognodig mijn tabaksplanten uit elkaar zetten, want ze staan eigenlijk te dicht op elkaar. Ze groeien heel goed maar komen een beetje in de verdrukking :(  Ik heb er gisteren al eentje verzet en dacht, doetiehetofdoetiehetniet,maar die is mooi aangetrokken. Maar het wordt vandaag weer erg wamme. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...