Spring naar bijdragen

Donderdag, 16 juli 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Vandaag mijn geplande schilderwerk klaar..fijn.

 

Yo...ik ben erg bezig met je tekst...ik ben daar nog niet...vind het niet zweverig. Maar 'dwingt' me wel tot reflectie. Ik heb afgelopen jaar héél veel gereflecteerd, veel geleerd, veel gezien...maar dit stuk (verslaving) vind ik heel moeilijk...ik weet het ook even niet, is heel dubbel. Moeilijk dus.

 

Verder heb ik een TED talk geplaatst...in essentie gaat het om 'alles is liefde' als we het dan toch over zweverig hebben. Ik vond dat heel mooi om te horen/lezen.

Het aandacht vragen, je plek op eisen of niet, in het leven, hier op het forum....ik vind het soms lastig daar op te reageren....niets is wat het lijkt...ik merk dat ik nu meer neig naar 'real life'...daar moet ik het doen..niet hier achter de pc...en lees me niet verkeerd, ik leer heel veel van een ieder hier.

 

Hannah...ik ken je niet echt

 

met willen leven. 

zo vaag is het. 

 

schrijft Jopie...het is wel de essentie...waar wil jij het allemaal voor doen? Ongeacht de situatie waar je in zit?

Geldt dat niet voor ons allemaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Jopie, ben je even hyper vanwege de rust op de camping of vanwege een vriendin die niet lekker in haar vel zit?

Heb namelijk sinds lange tijd niet zoveel berichten van jou achter elkaar gelezen.

En zeker niet als je in rust ging.

 

Geen verwijt, gewoon een opmerking.

Leuk wel om te lezen. Maar kon bovenstaande opmerking niet laten. Helaas misschien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo poehee...

Hier eindelijk weer een dag dat er echt wat uit mijn handen komt.

Schuur staat volledig op zijn kop.

Inmiddels ruim 10 vuilniszakken weggegooid en ben nog niet klaar.

Eerst maar eens eten.

Geen puf om ook nog eens te koken, dus dochter er net op uit gestuurd om Turkse pizza's te halen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond kanjers.

Hannah @#$%^%$#. Zou een vakantie geen optie zijn om er eens ff uit te gaan? Ik heb het gevoel dat je, doordat je het vaak zo moeilijk hebt, ook helemaal geen contacten meer hebt, en heel vaak eenzaam bent.

 

Zo heerlijk gewerkt, en raadt eens wat? Al mijn spulletjes zijn goed opgeborgen. :D  Dus heb ik me voor niets op laten fokken. Dat weet ik voor de volgende keer. Nu nog leren om het van me af te zetten.

Nu gaat het verhaal weer dat ik weg zou gaan bij de d.a. Heu?????? Daar weet ik niets van.

Toen iemand dat aan mij vroeg werd er gelijk een hoop verwijt gemaakt naar elkaar. " Ja dat heeft hij gezegd. Ja nee jullie luisteren niet goed, ja maar jij bla bla bla. er wordt veel te veel ge O.H.'t. Ik was blij dat we een ritje kregen want ik wilde daar weg.

Toen we terug waren waren ze nog bezig. "Bol vertel jij nu eens hoe het zit dan?" Bol vertelt helemaal niets. Ik krijg ook pas net te horen dat ik hier vertrek dus jullie zoeken het maar lekker zelf uit, daaaag.

Verder is er bij ons een vrouw van 44 jaar gestorven aan een acute hartstilstand. Vreselijk en ben daar toch wel de hele dag mee bezig geweest.

Ze laat een dochter van 14 jaar achter. :(

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...