Spring naar bijdragen

Maandag 13 juli

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Mijn vrouw is na 17 jaar haar baan kwijt omdat het bedrijfje waar ze werkte er mee ophield.

Onhandig geklungel met UWV om een ww uitkering te krijgen. Ondertussen uitpuzzelen hoe solliciteren tegenwoordig gaat.... etc.

Een eerste sollicitatieprobeerseltje weggestuurd met een nog niet goed uitgewerkte CV erbij.

En nog voordat de ww is geregeld heeft ze alweer een baan, nav dat probeerseltje.

Je kunt wel zeggen dat mijn vrouw en ik elkaar perfect "aanvullen". Haar lukt alles en mij niets.. :(:P

Daarom  voor vandaag:

Geef me kalmte om te aanvaarden wat ik niet kan veranderen,

Kalmte om dat wat ik zou kunnen veranderen maar er de moed (nog) niet voor heb óók te aanvaarden

en Kalmte om te aanvaarden dat ik niet altijd de wijsheid in pacht heb.

Kort gezegd: Geef me KALMTE!!

De vakantie wordt door deze ontwikkelingen wat ingekort, maar we gaan wél naar de 2CV meeting in Polen. Anderhalve week ipv drie..

Och och... wat een zwaar leven.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe alsof..Yvonne.

Ik doe alsof het er niet is terwijl ik er misselijk van ben..ik ben weer eens letterlijk en figuurlijk

aan het overgeven. Ik weet het zeker dat lichaam en geest samenwerken maar ik probeer te doen alsof..

anders zit ik straks weer te zuipen.

Maar gewoon domweg doorgaan.

Als ik je hier goed begrijp, Agnieta (en dat begrijpen maak je me vaak niet te gemakkelijk...) is dit wat we in de groepen noemen:'Fake it untill you make it!"

Net als bijvoorbeeld met mediteren: na het allereerste kwartiertje merk je daar niet meer van dan dat je een vijftien minuten niets gedaan hebt......

Het is een vaardigheid die je moet leren en dagelijks gebruiken voordat je er positief effect van gaat hebben.

Met bidden gaat dat net zo.

Volhouden totdat het werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik moet echt even wat werken .. heb mezelf daarna een warm bad met een boek beloofd :)

daarna even naar winkels voor kadootjes voor de juffen. Dan is het al weer tijd om kinderen van school te halen en te gaan knutselen.
Vanavond komt mijn man weer thuis, heel fijn, het is me veel te stil hier in huis 'savonds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees hier over problemen met abcessen in oksels of liezen.

Als dat een terugkerend probleem is heb je wellicht hidradenitis.

Zelf heb ik veel baat bij dagelijks smeren met resorcinol creme, ter voorkoming van meer ellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik vind het wat moeilijk allemaal de laatste tijd, heb net ook al iemand gebeld.

Want ik zeg tegen hem; Dit gaat niet goed, ik doe alsof en ik merk dat ik met rust gelaten wil worden,

ik begin te twijfelen over gisteren, geef mannie wel mooi de "schuld" maar hij zat me in de weg, ik wil alleen zijn,

ik wil met rust gelaten worden...ik ben lui, onderneem niks tenzij het alleen met mezelf is.

Ik zal al een week een paar dingen doen maar heb het nog steeds niet gedaan omdat ik dan moet praten en nadenken

en dat wil ik niet, ik wil niet in gesprek, en ik hoef ook niemand te zien en ik hoef ook geen info ergens over.

Het mag een wonder zijn ik hier nog op het frum ben en ik net gebeld heb in mijn gekke alsof- wereld.

En wat zegt hij die ik bel? Die zegt; Zolang je weet dat je alsof doet is er niet veel aan de hand.

Maak me gek! Ik snap er weer eens niks van. :(

Een schop nodig? Draai je naar om....!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bighamster: als je je zelfstandig wil maken (onafhankelijk van andere mensen of andere middelen....) gebruik je Google Chrome als browser en dan kun je met je muis een tekst selecteren, kopiëren en plakken in een nieuw bericht en je eigen naam daar onder aan toevoegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook net terug van huisarts, plekje op voorhoofd (al een jaar) dat maar niet verdwijnt.

Zeg maar dag tegen het zonnetje, zucht.

Voorstadium van huidkanker, wordt weggehaald.  

Naja, dan maar met een petje op, zijn ergere dingen.

Net vakantie geboekt voor hele gezin, inclusief kleinkind en mijn ouders.

Moet nog eventjes wachten, is pas in oktober ( want: 30 jaar getrouwd),

maar wel iets om naar uit te kijken ! 

Oja, zegt arts over plekje op voorhoofd: ga maar in Spanje met een drankje onder de parasol zitten...

Hahaha, hij zal toch wel een alcoholvrij drankje bedoelen?!  :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...