Spring naar bijdragen

Maandag, 6 juli 2015

jowan

Aanbevolen berichten

Mijn broer gaat trouwens erg goed en gaat binnenkort een soort van stress training volgen

in combinatie natuurlijk met medicatie.

Zal voorlopig in Ziektewet blijven met als doel een andere baan, zonder teveel stress.

kijk je hebt in deze een keuze, leuk salaris en niet oud worden of een stuk minder salaris

en je happy voelen, is dus eigenlijk geen keuze.

Vind het nog steeds moeilijk om hem aan te kijken, zonder bang te worden dat het jochie

weer neerklapt, maar goed dat had ik al gezegd, dit heeft tijd nodig.

We zijn hier allemaal erg opgelucht dat het zo snel al beter gaat.

Wilde ik toch even melden, gezien iedereen zo zijn medeleven toonde, was een grote steun voor mij.

toine ne man

Link naar opmerking
Deel via andere websites

negatief nieuws betrek je meteen op jezelf........

sorry aggie, maar eerlijk is eerlijk..

je kunt ook in een discussie met wijfie gaan zoeken om dit een positieve wending te geven...

maar goed, mijn kleine mening....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag beste mensen,

van het weekend, naar een feest geweest, zonder een druppel alcohol te drinken en ik vond het gezellig! Ik zag er altijd tegen op, feestjes, etentjes en zo, zonder alcohol, maar dat gaat goed nou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Wijfie,

Dat is natuurlijk niet helemaal waar wat je zegt.

Ik heb van de week ook veel positieve berichtjes gelezen van je.

Dat je diverse keren lekker hebt gespeeld, en hoe gezellig dat was bijvoorbeeld.

Denk dat je humeur een beetje op en neer vliegt i.v.m. de hormonen die momenteel wat opspelen

Morgen, zie je het misschien opeens weer heel anders.

Misschien even een lekkere wandeling maken buiten?

Bertd,

Goed man

Weer een stap verder he :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat om het totale plaatje ploffie.

als iemand iets positiefs meld hoor je agnieta niet.

bij iets negatiefs wel en dat mag....

maar niet meteen betrekken op jezelf en probeer samen met de forum te leren en te zoeken naar een oplossing.

zoals gemeld heb ik vaak contact met agnieta, sinds de traumatische ervaring

met mijn broer niets meer

waarom, hier kan ze niet overheen qua eigen negatieve tijd en dus geen aandacht

is dit mijn verknipte gedachte of zit hier waarheid in.................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spud dat noemen ze ict *, storinkje en je word gebeld dat is echt niets....

van kom snel, niets doet het meer en dan is gewoon even de stroom eraf daar

ben je als normaal mens heel snel klaar mee :blush:

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

agnieta heb je ooit in je leven iemand gelijk gegeven of iets in die richting zonder meteen

kogels te schieten........

ik ken dat gevoel hoor, maar is vaak een beetje minderwaardigheidscomplex, mijn god

leuk puzzelwoord met hoge waarde.. ha.

humor blijft en dank je voor de interesse in mijn broer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

spud,

mijn broer moet iets zoeken juist buiten ict, zijn wereld perceptie even verleggen,

en zien dat het anders kan.

over geld hoeft de jongen zich niet druk te maken, dus die stress is er niet.

al wordt het jochie hovenier en gaat de vogeltjes weer eens horen, prima...

ik wil ze graag in de morgen om 5 uur afschieten, maar dat is een ander verhaal

en die kippen krijgen of te grote eieren of er is iets echt mis hihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

aggie wil u nooit beledigen, heb ik dit gedaan, excuus!

maar merk de laatste tijd dat pappen en nathouden niemand goed doet,

dus eerlijk zijn naar elkaar en dat ook durven zeggen.

wat ik zeg meen ik.

toch even goede vriendjes ouwe*  :rose:

bewerkt door moderator
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie toch is het denk ik de kunst om  te proberen een eigen leventje te gaan leiden en niet meer zo afhankelijk te zijn van J. Dat is wat ik mezelf geleerd heb in de tijd dat mijn man nog leefde. Zeker als hij weer aan het mopperen gaat, denken" Oké dat is jouw gevoel niet de mijne"en je blijven concentreren op je eigen wereld. Tenminste zo heb ik het gedaan. Dat gaat echt niet van de ene op de andere dag hoor maar wel bewust omgaan met wat van jou is en wat van J. En niet meer zo afhankelijk blijven van wat J. zegt.

Je kan trots zijn op jezelf meid, kijk eens hoelang je het nu hebt volgehouden om niet te drinken. Tenminste dat denk ik, lees niet al de berichten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

joh aggie, je weet ik vind je altijd lief en app graag met je,

maar wil wel altijd eerlijk zijn in mijn mening.

anders is het nep en dat wil ik niet

wat betreft reizen plof doet mijn broer veel met mijn vader laatst nog naar Qatar,

komt hij ontspannen terug en dan weer vol in de stress.

reizen en terugkomen naar een leuke baan is de oplossing, dus nu eerst zoeken

naar een leuke job, vanwaar je thuiskomt met een glimlach, dan is reizen helemaal leuk!

je kan zeggen, als je het geld niet nodig hebt waarom werken, zoals mijn oma zei

elke jonge vent hoort te werken anders hoeft hij hier niet thuis te komen hihi

mijn vader is vroeg gestopt met werken door omstandigheden en die ging na viertig jaar

mijn moeder even vertellen hoe ze de aardappels moest koken, zie je de verbazing bij

mijn moeder en de ruzie die daarna kwam en op keer en op keer  :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie soms moet je dingen forceren om het een deel van jezelf te laten worden, en zolang je zo afhankelijk blijft van de nukken van J. blijf je de situatie ontlopen. Het blijft bedreigend voor je. als een dier zich bedreigd voelt gaat ie in de tegenaanval, houdt zich dood, of gaat op de vlucht. Dat laatste is wat jij doet, maar zodra jij jezelf sterker gaat voelen, hoef je ook niet meer op de vlucht te slaan.

Nou misschien is het niet zo dat hij moeite heeft met zich oud te voelen maar zich meer te trots voelt om niets meer te kunnen. En als hij doorgaat met spitten, laat hem dan, dat is zijn eigen verantwoording. Hij voelt het zelf het beste aan.

In feite denk ik dat hij eigenlijk wil zeggen  "LAAT ME NU EENS MET RUST". ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal, ben net samen met mijn moeder naar de dokter geweest wat ik het beste kan doen aan mijn verslaving.

Ik ga morgen vroeg in de telefoon om een psychiater via tactus op te bellen, om toch te kijken waar het bij mij vandaan komt want ik heb te veel in mijn jeugd gezien en een zware relatie achter de rug en dit heeft mij veel problemen gekost.

Ik was de laatste maanden goed in mijn vel en toch heb ik weer naar de fles gegrepen. Gisteren en vandaag niks gedronken.

Na het bezoekje aan de dokter lekker met mams wezen shoppen. Straks bij mams eten en vanavond naar een goeie vriendin.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...