Spring naar bijdragen

Maandag, 15 juni 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Kaboutertje, ik weet niet of je er nu zoveel behoefte aan hebt maar je kan daar uiteraard ook tv. kijken hé? Vanavond om 20.30 op SBS6 De meest hilarische homevideo's aller tijden.

Zou een mooie afsluiting zijn voor je na een hele moeilijke zware tijd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je vannacht dan nog een beetje kan pitten Kaboutertje. Wat fijn dat je schoonvader je morgen komt halen zeg. Heerlijk thuis komen zo.

Misschien dat morgen dan alle moeheid eruit komt en je goed kan slapen in je eigen bed. Thuis herstel je toch het snelst en het beste. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

lieve Kabouter, je hoeft niet alles zelf te kunnen, daar bewijs je niet mee dat je sterk bent............. dat je sterk bent dat wist iedereen al.

Nu jij nog.

Dat je hulp verdient dat wist iedereen al, nu jij nog.

Dat je de tijd mag nemen om je verleden onder ogen te komen en dáárvan te genezen, dat gunt iedereen op het forum je. Nu jij nog.

Wel thuis morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha broeder Erik.....het dompelen van een PEG sonde is het heen en weer bewegen van een sonde een paar centimeter op en neer. De thuiszorg kan je dit makkelijk leren en of je het voelt is een kwestie van of er verkleving is van het fistel (buisvormige opening in het lichaam) met de sonde of niet. Doel van dompelen is dat er niet teveel verkleving ontstaat en dat merk je doordat de sonde makkelijk te draaien en te dompelen is. (niet alle sondes mogen gedraaid of gedompeld worden, de arts vertelt of dit juist moet of niet. In jou geval neem ik dus aan dat het wel de bedoeling is)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha kabouter...je bent echt gewoon met die ballast 2 verdiepingen omhoog geklommen ? hihi, gek mens :)

ik net terug van wedstrijd-avond 1 bij tennistoernooi. Na een koud glas groene ijsthee nu thuis aan de warme thee

Maar goed dat die witte wijn weg is ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha! Ik was zo nieuwsgierig dat ik net ook een filmpje op youtube heb bekeken. Had jij ook die met het kleine cameraatje aan de binnenkant van de maagwand kabouter? Fantastisch toch?! Fruit noemde gisteren Theo en Thea, n.a.v. die visualisaties die ik postte. Nou, bij mij kwamen die filmpjes met kabouter Prikkeprak weer boven...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net filmpje op youtube gekeken, kan ik natuurlijk beter niet doen... zucht. Maar Erik, ik kan dus morgen zeggen dat ik iemand ken die in de verpleging werkt en dat die zegt dat het heus niet nodig is dat ze dat ding heen en weer gaan trekken? 

 

Nee bij sommige sondes is dit nodig en bij sommige typen niet. Gezien jou verhaal is dit wel nodig. Ik draaide en bewoog een sonde deze ochtend nog bij een vrouw die er niet eens wakker voor wilde worden. Ik moest met de 50ml spuit sondevoeding geven en de insteekopening verzorgen en mevrouw wilde echt niet wakker worden. Ze knikte even dat ze het oke vond en sliep verder. Bij haar zit de sonde er nu iets van 2 weken in. Als het pijn deed zou ze echt wel wakker geworden zijn. De verpleging kent jou wel en zal het rustig uitleggen en heel rustig doen, het idee is rottig maar probeer het eens. Laat ze het voorzichtig een keer doen en ik denk dat je je nu meer angst inbeeld dan dat het in het echt zo heel naar is. Ik denk dat je achteraf zegt, was dat nu alles.....

bewerkt door erik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, alles weer gelezen na terugkomst van eventjes sporten. Ik heb daar weer lol in en mijn rug protesteert bijna niet meer. Mijn clubgenoten merken dat, Gerrit is back in Town! :D

 

Ik ga meteen maar afsluiten hier en opslomen. Dat had ik gisteren niet gedaan en het werd meteen afgestraft met een vrijwel slapeloze nacht.

Maar ... die kan ik tegenwoordig ook hebben.

 

Agnieta, goed gedaan weer vandaag :rose:  en alle andere drogerds ook natuurlijk.

Kaboutertje, probeer wat te slapen en kalm aan te doen. Ook morgen graag. Dank je.

 

Welterusten beste mensen, tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...