erik Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Wat een dappere vrouw Erik. Ik wordt al gek als ze de insteekopening schoon gaan maken. En een enorme slaapkop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 bleh, helemaal klaar wakker Iemand had in een mailtje gevraagd om advies om corrupte files te herstellen op de mac. Mac? Daar heb ik geen verstand van. Mailtje terug geschreven. Maar nu dus klaar wakker. Want harde schijven die nog zo'n ratelend geluid geven met ronde schijfjes die heel hard rond draaien, die bestaan over 5 jaar niet meer denk ik. Net zoals videobanden, floppy disk, fax, gloeilampen, oude beeldbuizen, paardentrams en orgeldraaiers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 hopelijk kan ik toch zo slapen, morgen weer vroeg op welterusten mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 ik doe het licht wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Zit ik hier in het donker....... Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 was ze er Gerrit? zonder groeten weer weggegaan ook? foei lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 In ieder geval op een andere draad; ik dacht dat ze aan het bijlezen was en vanzelf hier zou komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 16 juni 2015 die leest alles hoor fam. van aagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden