bolletje Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) Heel erg gefeliciteerd Luna. Heel knap gedaan hoor. Heel veel mensen doen het je niet na ondanks alle waarschuwingen en zelfbedrog. :rose: :rose: Ja Wijfie voor mij zijn, en ik denk voor iedereen, m'n ogen wel heel belangrijk. 15 juni 2015 bewerkt door bolletje luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Weer terug van werk. Zo even de actifry aanzwengelen. Salade en wat shoarma erbij en klaar is Blondie Kaboutertje, fijn dat je naar huis mag morgen... Hou jezelf nog effe koest en ook thuis pas op de plaats. Laat je thuis maar lekker verwennen. Luna, gefeliciteerd kanjer! luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 gelukkig de actifry van dochter gehad de mijne was al versleten, maar ook frietjes op dus, met hamburgers en champignons. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Kaboutertje, ik weet niet of je er nu zoveel behoefte aan hebt maar je kan daar uiteraard ook tv. kijken hé? Vanavond om 20.30 op SBS6 De meest hilarische homevideo's aller tijden. Zou een mooie afsluiting zijn voor je na een hele moeilijke zware tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 en anders uitz. gemist? als leuke start weer thuis. ik ga ook later kijken, want volley. dochter komt idd slapen lees ik net dus niet voor niets opgeruimd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 het is ook spannend kaboutertje, maar gaat vast goedkomen hoor. Zoalng jij maar braaf bent/wordt♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Rustig hier...... Ik ga afsluiten. Mijn lief is nog onderweg...dametjes één voor één naar bed. Zometeen qualitiy time met mijn lief. Het weekend was vol, vol met verhalen van alle kanten. Fijne avond allemaal. En voor straks welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Gefeliciteerd luna! luna1961 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Thuis is vast lekkerder slapen dan in ziekenhuis, kaboutertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Hoe laat mag je morgen vertrekken kaboutertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ik hoop dat je vannacht dan nog een beetje kan pitten Kaboutertje. Wat fijn dat je schoonvader je morgen komt halen zeg. Heerlijk thuis komen zo. Misschien dat morgen dan alle moeheid eruit komt en je goed kan slapen in je eigen bed. Thuis herstel je toch het snelst en het beste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 lieve Kabouter, je hoeft niet alles zelf te kunnen, daar bewijs je niet mee dat je sterk bent............. dat je sterk bent dat wist iedereen al. Nu jij nog. Dat je hulp verdient dat wist iedereen al, nu jij nog. Dat je de tijd mag nemen om je verleden onder ogen te komen en dáárvan te genezen, dat gunt iedereen op het forum je. Nu jij nog. Wel thuis morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Haha broeder Erik.....het dompelen van een PEG sonde is het heen en weer bewegen van een sonde een paar centimeter op en neer. De thuiszorg kan je dit makkelijk leren en of je het voelt is een kwestie van of er verkleving is van het fistel (buisvormige opening in het lichaam) met de sonde of niet. Doel van dompelen is dat er niet teveel verkleving ontstaat en dat merk je doordat de sonde makkelijk te draaien en te dompelen is. (niet alle sondes mogen gedraaid of gedompeld worden, de arts vertelt of dit juist moet of niet. In jou geval neem ik dus aan dat het wel de bedoeling is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 hahaha kabouter...je bent echt gewoon met die ballast 2 verdiepingen omhoog geklommen ? hihi, gek mens ik net terug van wedstrijd-avond 1 bij tennistoernooi. Na een koud glas groene ijsthee nu thuis aan de warme thee Maar goed dat die witte wijn weg is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ha! Ik was zo nieuwsgierig dat ik net ook een filmpje op youtube heb bekeken. Had jij ook die met het kleine cameraatje aan de binnenkant van de maagwand kabouter? Fantastisch toch?! Fruit noemde gisteren Theo en Thea, n.a.v. die visualisaties die ik postte. Nou, bij mij kwamen die filmpjes met kabouter Prikkeprak weer boven... erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 (bewerkt) Heb net filmpje op youtube gekeken, kan ik natuurlijk beter niet doen... zucht. Maar Erik, ik kan dus morgen zeggen dat ik iemand ken die in de verpleging werkt en dat die zegt dat het heus niet nodig is dat ze dat ding heen en weer gaan trekken? Nee bij sommige sondes is dit nodig en bij sommige typen niet. Gezien jou verhaal is dit wel nodig. Ik draaide en bewoog een sonde deze ochtend nog bij een vrouw die er niet eens wakker voor wilde worden. Ik moest met de 50ml spuit sondevoeding geven en de insteekopening verzorgen en mevrouw wilde echt niet wakker worden. Ze knikte even dat ze het oke vond en sliep verder. Bij haar zit de sonde er nu iets van 2 weken in. Als het pijn deed zou ze echt wel wakker geworden zijn. De verpleging kent jou wel en zal het rustig uitleggen en heel rustig doen, het idee is rottig maar probeer het eens. Laat ze het voorzichtig een keer doen en ik denk dat je je nu meer angst inbeeld dan dat het in het echt zo heel naar is. Ik denk dat je achteraf zegt, was dat nu alles..... 15 juni 2015 bewerkt door erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Meld me droog af! Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 ik zag filmpje van man met heeeeel veel buikhaar dat lijkt me voor hem het ergste van hele spoel-draai-friemel-sessie ... pleister van die buik krijgen Dus Kabouter, eerst je buik scheren ! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Idem hier droog afmelden. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Zo, alles weer gelezen na terugkomst van eventjes sporten. Ik heb daar weer lol in en mijn rug protesteert bijna niet meer. Mijn clubgenoten merken dat, Gerrit is back in Town! Ik ga meteen maar afsluiten hier en opslomen. Dat had ik gisteren niet gedaan en het werd meteen afgestraft met een vrijwel slapeloze nacht. Maar ... die kan ik tegenwoordig ook hebben. Agnieta, goed gedaan weer vandaag en alle andere drogerds ook natuurlijk. Kaboutertje, probeer wat te slapen en kalm aan te doen. Ook morgen graag. Dank je. Welterusten beste mensen, tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 15 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ik mag me nuchter afmelden voor "de" dagpact.... Vanavond een mooie AA meeting gehad, weer nieuwe gezichten erbij! Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ik ga ook de bed in. Trusten zzzz... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2015 Ik meld me ook weer droog af voor vandaag. Fijne nacht allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden