eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Pfff hier ook bewolkt en lijkt erop dat het zo blijft, film komt dus goed uit, inderdaad filmhuis film.... Nu eerst maar aan de wekelijkse routine van nagels, ontharen, maskertje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 goeiemorgen frummers Wimmelt en Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) als jij je nu ook een dagje rustig houdt kaboutertje dan mag je van mij ook 14 juni 2015 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 (bewerkt) Goedemorgen Frumevillers, Dagpact:KaboutertjeLucideBillyBobjowanWijfieBlondie Joris Hier redelijk goed geslapen ondanks dat Junkie XL om half vier weer aan het donderjagen was. Moest de politie weer inschakelen. Gelukkig een uur later koos meneer eieren voor z'n geld en werd weer rustig. Taxi Teheran... mmm, de trailer sprak me niet aan en sowieso films uit Iran staan toch behoorlijk onder censuur en daar krijg ik het weer Spaans benauwd van. Hier eerst wat werken: een rapport nakijken, wisseling van gasten, en daarna ook naar het Filmhuis. Welke film? Zie wel aan het tijdstip naar welk filmhuis ik lekker op stap kan gaan. En, dit is ook dag 14 van droog staan. Een prille begin is weer gemaakt. *dubbel weer weer 14 juni 2015 bewerkt door Joris plof en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 die pak jij wel in toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 lady Luna sterkte meis! ik ga eens op zoek naar een appie met een wellnessbon gratis op de santé beetje in beweging komen op mn ouwe dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 en vergeet je humor niet!♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Volgens mij heeft hij de film uit Iran gesmokkeld want hij heeft een filmverbod van een aantal jaren, dus geen censuur hoop ik, zie het wel..... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedemorgen beste mensen, Ik ben laat wakker geworden vandaag, maar vandaag kon dat. Wimmelt gefeliciteerd , Vol ook De eerste twee tandwielen van de klok die ik wil bouwen liggen klaar om uitgezaagd te worden. Dat trekt heel hard aan me. Vandaag wil ik wat sporten en schilderen aan het huis en vanmiddag eten koken. Een mooie oefening in geduld is dit voor mij. Fijne dag voor iedereen, sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Dagpact: Kaboutertje Lucide BillyBob jowan Wijfie Blondie Joris NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Gefeliciteerd met je verjaardag wimmelt. Ik wens je een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Gefeliciteerd Wimmelt en is Vol ook jarig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Wat is er Kabouter dat je boos bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 He ik zie Marc, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Haha hier moet ik wel een beetje om lachen, heb je gevraagd wanneer je naar huis mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Juffertje ongeduld...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goeiemiddag. Het gaat weer de goeie kant op, Kabouter, mooi! En ja natuurlijk is het dan best verstandig om even af te wachten of het goed blijft gaan, voor ze je laten gaan. Kun je ook nog even oefenen met darmspoelen en zo. Nu kun je nog op een knopje drukken als er wat is en zijn ze er a la minute. Manlief en ik zijn zoveel jaar bij elkaar. Een mooie gelegenheid om vanmiddag buiten de deur met een lunch de restaurantcadeaukaart die we nog hebben, te verbrassen. En lekkere capu's erbij te drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Goedenmiddag inmiddels. Gefeliciteerd Wimmelt Weet je zeker dat je morgen gaat Kabouter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Gefeliciteerd Kate! Maak er een leuke dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Gefeliciteerd Kate! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Net een broodje gegeten, mijn hemel............... Lijkt wel stratego, bijt ik iets te hard onder vliegt bovengebit op de tafel en vice versa, maar goed we blijven oefenen totaal geen pijn meer en dat valt zo mee, dat had ik nooit verwacht, denk dat door alles te trekken, de totale druk en zenuwpijn is verdwenen eureka... Kate en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Je zit nu met "een mond vol tanden" Toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Hoi Joris, Voelt heel erg vol.. , lijkt net of ik twee bakstenen in mijn mond heb en in de nacht na een klein hoestbuitje ligt ondergebit aan voeteneinde en bovengebit tussen mijn kussens hi Zal even duren voordat ik eraan gewend ben, praten en eten is nog zeer lastig, maar goed, geen pijn meer en daar ging het natuurlijk om. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Dat is al een hele verbetering, geen pijn meer, toine. vol en kate ook gefeliciteerd Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2015 Hoi allemaal, proficiat jarigen..ik ga zo ook naar een feestje. Beetje op tijd en op tijd thuis...we hebben behoefte aan samen zijn met ons vijfjes. Toine..fijn dat je geen pijn meer hebt..de rest zal wennen...denk ik?! Sterkte! Kabouter...dag voor dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden