Gast Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Dagpact: Lucide Kaboutertje Joris jowan Blondie NBW Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 (bewerkt) Zo'n moderne (kunststof) jas is natuurlijk wel lekker wind- en waterdicht, mocht dat nodig zijn...... Op IJsland hadden ze mooi outdoor-spul..... Oeps, beeeeetje off-topic... 13 juni 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Denk dat je gelijk hebt Sowhat. Ook niet eco lees ik op de wiki. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 MMMM YJ en jowan......... O ja de 3 ddd? heb eigenlijk niets nodig behalve een mooie trenchcoat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Yo, eerst de sale dan de date enjoy both Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Goedemorgen medefrummers. Hier wat neerslachtig. Och nou ja, ik had deze week in ieder geval ook een heel stel goede dagen. Die zijn dan weer binnen zullen we maar zeggen. Wat een heftig verhaal Kabouter. Heel goed dat je voor jezelf wilt vechten. Het zal heel wat pijn en verdriet kosten, maar je bent het zeker waard Wat leuk Yogajuf. Erg spannend hoor. Ik zou er nu niet teveel over nadenken of je het meteen vertelt. Laat het afhangen van het gesprek en de persoon. Je kunt ook altijd laten doorschemeren dat je een rugzakje hebt en kijken hoe daar op gereageerd wordt Nou, ik ga maar weer even wat hh doen en dan lekker aan het handwerken. Misschien word ik daar wat vrolijker van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Goede morgen, Na vele weken nu eens pas om 6.30 uur uit de veren....Heerlijk. Vandaag lekker shoppen en vanavond een feest waar ik zo geen zin in heb. Poeh...de kratten en flessen staan al tot het plafond opgestapeld. Ik heb besloten af te haken wanneer ik dat wil. Na de koffie Kabouter: Poeh wat een verhaal. Ik ben niet gelovig opgevoed, toch herken ik veel dingen (ouders wil is wet etc) Wat een geworstel he....Sterkte. Sterkte en kracht voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Goedemorgen, gisteren is alles getrokken en zit nu met een dikke mond, met toch zeer veel napijn. heeft ook zeer lang nagebloed. voelt heel onwerkelijk in mijn mond, maar goed nu op naar herstel. ben helemaal gesloopt en op.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Oooo Toine, heftig! Sterkte man! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Toine sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 kaboutertje therapievoer dus het delen hier roept ervaringsherinneringen op ik puberde op mn 42ste niet echt ideaal, maar beter laat dan nooit en het heeft me wel inzichten gebracht en ik was toen wel zo volwassen dat ik er wat mee kon met hulp dus van een profi. sta ervoor open en je krijgt wat je aankunt meis. veel wijsheid voor jou nu♥ kruidenthee67 en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 misschien is 35 min. dan even wat teveel ineens weer Fruit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 ............. ............... ............. .............. ............ kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 je zit nu op schat ik zo op naar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 sterkte Toine straks heb je zo'n smile.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 gelukkig even geen strandweer mijn hielspoor is van de zijkant gezakt in de onderkant kon vanuit bed amper lopen dus maar eens pas op de plaats maken weer. of de stoute schoenen aan en shockwavether. gaan doen weer. Maar of ik 11 okt. red is zeer de vraag. moet nog leren joggen ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 komt goed, nog even tanden op elkaar zeg maar.... eline en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 misschien moet je met ther. die nog gaan verwerken dan, maar vergeet niet de unieke jij die je nu ook al bent je kunt alleen van je verleden leren als je er niet in blijft hangen. en open staat voor je toekomst. Dat zou nu wel eens moeilijk voor je kunnen zijn, dus aanvaard hulp en boor je eigen volwassene ook aan tijdens dit proces als je kunt. Het is te doen hoor en je hebt nog zoveel oogst jaren tegoed dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 zitten ze er al in dan toine? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Wijze woorden van een wijze vrouw... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Wat mummel je daar Toine.......? plof, lady jane en Kate reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Sterkte Toine, gelukkig is dit iets dat met wat tijd gewoon beter wordt. Kaboutertje, 't komt los nu. Heftig. Hoe is het met de ontsteking en de koorts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Goriemorgen, Echt, ik typte goeiemorgen!? De pijn van vroeger moet er toch een keer uit, je kunt het wel wegstoppen maar dan zit het er nog. In extremere situaties komt het dan ineens naar boven, als je in een situatie komt die daar aan doet denken. Je psycholoog kan je daarbij vast helpen, Kabouter. Je hoeft het niet alleen te doen. God. Als ik die term al gebruik dan zie ik God als een liefdevolle energie. Waarin alle variaties van leven mogen bestaan. Het 1 niet beter dan het andere. Het ene lichaam is er korter dan het andere. Dat is geen straf of beloning. Alles mag er gewoon zijn op zijn eigen manier. Iedere bloem bloeit op zijn eigen manier, korter of langer. Uitbundig of wat kalmer. Wij zijn het zelf die daar over oordelen. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 13 juni 2015 Deze is wel van toepassing op de dagdraad vandaag: Spinoza, een Nederlandse filosoof. Waar stond hij ook alweer voor?\ Dit is een verhelderende vertelling van de BritsZwitserse hedendaagse filosoof\ Alain de Botton via de School of Life:\ } jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden