Spring naar bijdragen

Woensdag 10 juni


Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Nu wel goed geslapen. Voelde me me gisteren avond zo gestressed, paniekerig en tegen hartkloppingen aan in bed toen ik vroeg wilde slapen. Wat het was? Ja ik was bloeddruk pil vergeten en ja ik weet wel wat er in mijn onderbewuste speelt maar acuut zo? Die twee flesjes ouzo moesten ter plekke weg. Ik kan er alsnog bij want ouders zijn op vakantie en ik heb de sleutel maar het is nu in elk geval buiten de deur. Die mini hoeveelheid van 10mg oxa hielp erg goed. Daarom vind ik die pillen ook eng en laat ik ze zoveel mogelijk staan. Maar als de keuze is drank of een pilletje voor 1 keer, dan die pil maar.

 

Nu uitgerust en zo aan de studie. Kreeg gisteren nog een bericht van een kennis van me (die M. uit mijn draad) Die ex collega heeft drie hele zware jaren gehad richting afsluiting van een vreselijke jeugd en nu confrontatie met ouders in een rechtzaak. Die was gisteren. Inhoudelijk weet ik nog niks maar ze gaat nu lekker op vakantie. Zo blij voor haar. (Toevallig) ook een vrouw met problemen maar zij is megasterk en vecht zich overal zelf door heen. Zo knap wat ze doet terwijl ze nog maar in de twintig is. Het is wat offtopic maar dit nieuws maakt me erg blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd nu toegeven aan slaap en denken even uitzetten als dat lukt. Zou het wel bespreken als je wat uitgerust bent. Het middel of de dosering lijkt me niet helemaal goed gegaan. Wellicht kan je de anaesthetist zelf spreken of anders de verpleging. Ik heb zelf mijn neus slijmvlies voor een deel laten dichtbranden met niet te stoppen bloedneuzen. Dat was locale verdoving en toen moest ik in de wachtkamer een half uur zitten. Na 5 minuten voelde ik niks maar na een half uur alles weer. Dit was onzin volgens de arts en dit deed zo ongelofelijk veel zeer. Ik weet inmiddels dat pijnmedicatie bij mij nauwelijks werkt en ook na een grotere operatie moest ik meer morfine hebben als een normaal iemand. Dat zeiden ze nog op de uitslaapkamer dat ze bezig bleven me extra shots te geven via de infuuspomp. Dat kan dat mensen individueel heel anders reageren. Om er lessen uit te trekken en voor een volgende mogelijke ingreep zou ik het NA rust zeker bespreken.  Slaapse......ZzzzZZzz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb HA gebeld en het verhaal uitgelegd. Krijg een strip oxa voor tot mijn vakantie voor zonodig. Gisteren was mijn laatste en ben blij dat ik toch iets achter de hand heb voor als ik me voel zoals gisteren. Dokter was heel begripvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het houdt maar niet op hè, Kabouter.

Maar gelukkig lees ik nog grapjes  :)

 

Sterkte meid.

 

 

Hier druk, nog een beetje in een roes..nee niet die,

alhoewel het wel even door mijn hoofd flitste...dit was een moment geweest.

Doe vanalles en kom tot niks...ff afkicken...

Maar lekker wat rommelen vanmiddag is prima.

 

Fijne dag allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh wat was het pittig. Naald erin. Met verdoving ontstekingsremmer en daarna warmte. De arts kijkt dan op een scherm waar die zit En nu lijkt het alsof je een slaapbeen hebt.

Ben met een rolstoel naar buiten gebracht maar inmiddels kan ik weer een beetje hobbelen zonder om te vallen ha ha ha.

Het lijkt alsof mijn been dronken is. 

 

Ik geniet maar van de dag. Ga een beetje rondhangen. 

Bedankt voor alle lieve reacties.

 

@Joris kan je nog eten vanavond ?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag wat huishoudelijke klussen gedaan die nodig waren. Daarna even languit op de bank.

Het is natuurlijk wel een stukje drukker nu ik weer werk.

Maar je hoort mij niet klagen, ik ga er met een blij gevoel naartoe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...