jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 @Monster: je ging niet tever, ik vond het alleen wat cryptisch en ik begreep het niet, dat is alles. Beter even navragen dan, sorry is niet nodig voor oprechte dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 jowan, dit is een mooi antwoord aan Kaboutertje. Zo als jij schrijft, zo voel ik het óók aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 (bewerkt) Oooo....het is al laat...ik wil slapen...maar ben toch blij dat ik de draad nog even doorlees. Eerlijk, kritisch, confronterend, constructief...bemoedigend en helpend. Voor de mensen die elkaar morgen zien, mooie ontmoetingen gewenst. Welterusten. 6 juni 2015 bewerkt door kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik denk dat je op de goede weg bent, kaboutertje. Veranderingen die zich aandienen in de goede zin, kun je gewoon volgen. Als je naar jezelf, je eigen aandeel blijft kijken komt het prima voor elkaar. Neem je verantwoordelijkheid voor je eigen leven, anderen doen dat ook. Je hebt hulp nu, maak er gebruik van. En als die hulp ooit minder beschikbaar wordt, kun je in ieder geval duidelijk maken wat je nodig hebt. Je hebt het niet nodig jezelf te veroordelen, het is wel noodzakelijk je verantwoordelijkheden te nemen. Zo'n forum als dit kan je daarbij helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Ik ga te kooi, tenzij je nog een onderwerp hebt .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 welterusten, slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 6 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2015 Hier ook een droge afmelding. Was vanavond naar Comedy Central, stand-upcomedians. Gezellige avond met een oude vriendin. Heb zin in de meeting straks. De mini pizza's zijn klaar en ondanks mijn gezeik over medische praatjes, steek ik er ook veel van op. Vooral van Erik zijn uitleg. Welterusten Yogajuf en erik reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden