plof Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) En dan heb je als kok ook nog eens dikke kokskleding aan die een beschermende werking hebben. Als het twee weken of langer zo warm is als vandaag, dan wordt 's nachts niet koeler dan 27 graden in mijn huis. Je hebt in ieder geval een koel plekje wijfie Hebben ze geen sonde ijsjes in het ziekenhuis, kaboutertje? 5 juni 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Dan maar een heel emmer softijs, kaboutertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Kaboutertje, wel een goed teken dat je dochter lekker wil gaan zwemmen. Niet zo leuk voor jou, maar ze is lekker bezig zo en maakt zich kennelijk geen zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 behalve plofkip natuurlijk er bestaan zelfs glutenvrije hoorntjes voor ijsjes... https://ikbenglutenvrij.nl/ijs-met-hoorntje/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 gelukkig heb ik mijn nieuwe vriezer getest door een bak vol met ijsjes te gooien ijsjes genoeg hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 echt softijs is glutenvrij, kaboutertje Niet dat nepijs uit de supermarkt natuurlijk. Dat is geen ijs. Dat is... iets chemisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 grappige avatar heb je wisse, zie ik nu pas *gaat ijsje halen uit vriezer* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 wat een weer ! Mag van mij zo blijven hoor gedwongen rustiger tempo, heerlijjk Mijn cv is herschreven, in mijn hoofd zit grootste deel van de brief. Na het weekend ga ik reageren. Nu gaan genieten van de 2 konijnen die na castratie weer samen in één ruimte mogen. Met de warmte buiten huppen ze nu binnen rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Straks ga ik op stap. Moet wel ff goed opletten. Tot straks... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Maaltijdsalade, Italiaans met pesto. Ruik de spiritus hier op balkon. Buren houden straks een kadaverfestijn op de bbq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Misschien moet er een aparte draad komen voor zieken, patiënten, medische onderzoeken en dito termen, want ik vind het wel overheersen hier de laatste tijd en als je net zit te eten... niet echt smakelijk. Soms mis ik dan de inbreng van bijv. A3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Ik kom het ook maar weer eens proberen hier. Het wilde maar niet vlotten met mij de afgelopen twee weken. Ik ben aldoor nog uit balans geweest, hoewel het de afgelopen twee dagen weer beter gaat. Ik kwam bijna nergens meer toe en laat mijn gezicht ook bijna niet buiten de deur zien. En de drempel om hier wat te schrijven werd ook steeds hoger. Ook om te lezen. Maar ik heb vandaag gelezen en moet echt weer vaker komen om meer betrokken te zijn. Toch heb ik weinig trek ervaren de afgelopen tijd. Als het er was, dan maar kort. En vanmorgen heb ik een intake gehad bij Tactus. Had ik verteld dat de onlinebehandeling gestopt is en ik face-to-face contacten krijg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Wat er er gebeurd met je Kaboutertje, dat je in het ziekenhuis ligt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Was je aan het drinken dan Blekje dat je somber was en weinig zin had in sociaal contact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Hoi Blekje! Leuk om je weer even te zien hier. Mooi dat je eigenlijk geen trek meer hebt; dan heb je misschien wat meer mogelijkheden om aan andere zaken te werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Nee hoor Joris, ik ben in september gestopt en heb in februari een uitglijder gemaakt, maar ik drink niet en slik nog braaf de Refusal. Ik ben psychisch erg uit balans geraakt de afgelopen maanden en nadat ik een paar weken ben opgenomen geweest heb ik me helemaal in mijn huisje teruggetrokken. MG, ik heb een voorlopig afrondend gesprek gehad met mijn psycholoog omdat we geen nieuwe behandeldoelen hebben gemaakt. Ik ga nu eerst bij Tactus aan het werk en daarna krijg ik een verwijzing voor schematherapie, ook bij de GGZ instelling waar ik onder behandeling ben. We hebben het er al een paar keer over gehad of ik dat nu wel of niet moest doen, want misschien zou ik toch verder kunnen met mijn valkuilen zonder dat, omdat zo'n therapie toch best ingrijpend is en mij weer erg uit balans kan brengen. Maar ik heb toch besloten dat ik het moet doen. Dus ik ben voorlopig nog wel even bezig met mezelf. Net als de afgelopen jaren. Pffff, ik had niet gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo lang aan mezelf zou moeten sleutelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Misschien moet er een aparte draad komen voor zieken, patiënten, medische onderzoeken en dito termen, want ik vind het wel overheersen hier de laatste tijd en als je net zit te eten... niet echt smakelijk. Soms mis ik dan de inbreng van bijv. A3 Joris, alleen om het even goed te begrijpen zodat ik er rekening mee kan houden: als jij eet wil je dus liever niet over klysma's, darmspoelingen, winderigheid, halitosis, voetschimmel, genitale wratten, gordelroos, steenpuisten, buikloop, aambeien, vleesbomen, krentenbaard, aarsmaden en vaginale infecties lezen. Is dat correct? plof, lady jane, Monster en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Ja YJ, als ik niet aan het overvragen ben dan, ha, ha. Alvast bedankt Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Heb je er veel aan gehad Gypsy? Kun je het nog steeds goed toepassen? Uit een groep haal je misschien wel meer, maar ik vind groepen heel erg moeilijk. Tijdens de deeltijd van de verslavingskliniek in Ermelo 10 jaar geleden, ging het helemaal fout. Mijn psycholoog is wel aan het uitzoeken of de groepen hier nog kunnen omdat die in het verleden tot 60 jaar gingen en ik word volgend jaar 60. Maar misschien is 1 op 1 net zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Joris, nooit het forum lezen terwijl je eet. Was je daar nog niet achter. Altijd kans op een kotsvermelding, van zichzelf, hond of kat. (Die was je nog vergeten Yoga) Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 (bewerkt) Joris, alleen om het even goed te begrijpen zodat ik er rekening mee kan houden: als jij eet wil je dus liever niet over klysma's, darmspoelingen, winderigheid, halitosis, voetschimmel, genitale wratten, gordelroos, steenpuisten, buikloop, aambeien, vleesbomen, krentenbaard, aarsmaden en vaginale infecties lezen. Is dat correct? Hahahahahahahahahahahaha Sorry Joris maar dit vind ik leuk. Hier lekkere kleine aardappeltjes, koteletten en jonge velderwtjes 5 juni 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Dat is leeftijddiscriminatie Blekje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Dank je voor je PB Kaboutertje. Wat heftig allemaal. Ik kan me voorstellen dat je opstandig bent en ook heel verdrietig nu je zoveel tijd hebt om na te denken. En je voelt je natuurlijk ook fysiek nog belabberd. Het is moeilijk om geen gluten binnen te krijgen, want het zit in tarwe en overal zit tarwe in. Wij zijn afgelopen najaar begonnen met het weglaten van brood en pasta, maar het is bijna niet vol te houden voor ons. Het zal veel van je vragen om alles glutenvrij te eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Kabouter had de meest gore ooit. Over haar kat en hond. Ik ga hem hier niet herhalen, hi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 5 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2015 Nou misschien valt het ook wel mee toch. Kijken naar wat je wel allemaal mag. Als je er lichamelijk van opknapt loont het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden