Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Nee hoor Joris, ik ben in september gestopt en heb in februari een uitglijder gemaakt, maar ik drink niet en slik nog braaf de Refusal. Ik ben psychisch erg uit balans geraakt de afgelopen maanden en nadat ik een paar weken ben opgenomen geweest heb ik me helemaal in mijn huisje teruggetrokken. 

MG, ik heb een voorlopig afrondend gesprek gehad met mijn psycholoog omdat we geen nieuwe behandeldoelen hebben gemaakt. Ik ga nu eerst bij Tactus aan het werk en daarna krijg ik een verwijzing voor schematherapie, ook bij de GGZ instelling waar ik onder behandeling ben. We hebben het er al een paar keer over gehad of ik dat nu wel of niet moest doen, want misschien zou ik toch verder kunnen met mijn valkuilen zonder dat, omdat zo'n therapie toch best ingrijpend is en mij weer erg uit balans kan brengen. Maar ik heb toch besloten dat ik het moet doen. Dus ik ben voorlopig nog wel even bezig met mezelf. Net als de afgelopen jaren. Pffff, ik had niet gedacht dat ik op mijn leeftijd nog zo lang aan mezelf zou moeten sleutelen

Geplaatst

Misschien moet er een aparte draad komen voor zieken, patiënten,

medische onderzoeken en dito termen, want ik vind het wel overheersen

hier de laatste tijd en als je net zit te eten... niet echt smakelijk.

Soms mis ik dan de inbreng van bijv. A3 ;)

Joris, alleen om het even goed te begrijpen zodat ik er rekening mee kan houden: als jij eet wil je dus liever niet over klysma's, darmspoelingen, winderigheid, halitosis, voetschimmel, genitale wratten, gordelroos, steenpuisten, buikloop, aambeien, vleesbomen, krentenbaard, aarsmaden en vaginale infecties lezen. Is dat correct?

Geplaatst

Heb je er veel aan gehad Gypsy? Kun je het nog steeds goed toepassen? Uit een groep haal je misschien wel meer, maar ik vind groepen heel erg moeilijk. Tijdens de deeltijd van de verslavingskliniek in Ermelo 10 jaar geleden, ging het helemaal fout. Mijn psycholoog is wel aan het uitzoeken of de groepen hier nog kunnen omdat die in het verleden tot 60 jaar gingen en ik word volgend jaar 60. Maar misschien is 1 op 1 net zo goed

Geplaatst

Joris, nooit het forum lezen terwijl je eet. Was je daar nog niet achter.

Altijd kans op een kotsvermelding, van zichzelf, hond of kat.

(Die was je nog vergeten Yoga)

Geplaatst (bewerkt)

Joris, alleen om het even goed te begrijpen zodat ik er rekening mee kan houden: als jij eet wil je dus liever niet over klysma's, darmspoelingen, winderigheid, halitosis, voetschimmel, genitale wratten, gordelroos, steenpuisten, buikloop, aambeien, vleesbomen, krentenbaard, aarsmaden en vaginale infecties lezen. Is dat correct?

Hahahahahahahahahahahaha Sorry Joris maar dit vind ik leuk.

Hier lekkere kleine aardappeltjes, koteletten en jonge velderwtjes :P

bewerkt door bolletje
Geplaatst

Dank je voor je PB Kaboutertje. Wat heftig allemaal. Ik kan me voorstellen dat je opstandig bent en ook heel verdrietig nu je zoveel tijd hebt om na te denken. En je voelt je natuurlijk ook fysiek nog belabberd. Het is moeilijk om geen gluten binnen te krijgen, want het zit in tarwe en overal zit tarwe in.

Wij zijn afgelopen najaar begonnen met het weglaten van brood en pasta, maar het is bijna niet vol te houden voor ons.

Het zal veel van je vragen om alles glutenvrij te eten. 

Geplaatst

Joris, nooit het forum lezen terwijl je eet. Was je daar nog niet achter.

Altijd kans op een kotsvermelding, van zichzelf, hond of kat.

(Die was je nog vergeten Yoga)

Kotsen mag nog toch? Da's gewoon on topic net als nachtelijke zweetaanvallen en onbeschermde seks enzo

Geplaatst

Ik heb gelukkig al gegeten, ben alleen vanavond.

Gebakken eitje op boterham met kaas.

Ben wel weer afgekoeld na dutje. Was vanmiddag compeet gestoofd na 2 uur snoeiwerk.

Stond toch meer zon aan die kant dan ik dacht.

Geplaatst

Het zal best een klus zijn, alles uitzoeken en strikte regels.

Maar geen diarree en buikpijn meer, fitter worden.

Dat zal toch ook een opluchting zijn.

Alleen voel je dat nu niet omdat je nog in de kreukels ligt, je hebt eerst nog een periode te gaan om te herstellen.

Geplaatst

Kotsen mag nog toch? Da's gewoon on topic net als nachtelijke zweetaanvallen en onbeschermde seks enzo

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHahahahahaha

en het ergste is, IK ZIT OOK TE ETEN :blush: :( :D :D :D

Geplaatst

Blekje, welkom terug. Ik heb gemerkt als ik zelf elk uur 5-10 min iets doe in huishouden dat mijn energie veel hoger blijft gedurende de dag ipv al het huishouden in 1x proberen te doen.

Geplaatst

Sterk van je Ietje. En wat ik er verder van vind dat hij dat voorstelt zal ik maar beter voor me houden.

Kabouter, je hebt je veel te lang flink gehouden en voor struisvogel gespeeld.

Nu is het tijd voor verandering.

Ik ga een afwasje wegwerken.

Manlief belde net. Zijn tentje is opgezet, wat krakkemikkig maar ja.

Hij ging nu eerst ergens een hapje eten.

Ik zie op de buienradar dat het onweer hem nadert.

Nou spannend of zijn tentje straks nog staat.

Gelukkig ben ik er niet bij. Loslaten maar.

Geplaatst (bewerkt)

Gelukkig al klaar met eten  :)

Vanavond taxi spelen voor oudste dochter...hoe ze kunnen veranderen...

Ineens zijn feestjes wel leuk! Dat wordt weer opblijven tot 12 uur....

Kan ik vanavond nog mijn werkplek in wording inlijmen...gaat hard ineens.

Oja, andijviestamppot met spek. Prima eten met dit weer!

bewerkt door kruidenthee67
Geplaatst

Ik ga maar ook niet vertellen wat het Engelse woord dingleberry betekent als joris aan het eten is.

Ik wist niet eens dat er een woord voor was. Soms kom ik de raarste woorden tegen met vertalen van vreemde woorden.

Remsporen? ;)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...