Spring naar bijdragen

Vrijdag, 22 Mei 2015


Lucide

Aanbevolen berichten

Goedemorgen na een, ik wist niet dat het nog gekker kon, echt vreselijke droom, zo vreemd, en steeds weer over zaken die licht gerelateerd zijn aan het verleden.....

 

Dat terzijde, het ziet er mooi uit buiten, dus zo de frisse wind door de warrige geest

 

Lucide jij bent ook een vroege vogel he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lucide,Eline..en de rest die volgen,

 

Het begin van een druk weekend. Mag het hele weekend werken. 

Morgen en overmorgen op de Libelle Zomerweek. Dus mocht je een vrouw zien met een spaatje rood in haar handen dan ben ik het  :)

En maandag bloemen verkopen op de Coolsingel voor de Roparun. 

Mijn probleem is dat is alles leuk vindt om te doen. 

Dus vanaf volgende week echt even pas op de plaats!

 

Fijne dag (het is hier nog stevig bewolkt) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Gisteren weer niets gedronken. Ook niet na de training.

Dagpact

Lucide

Blondie

Agnieta

BillyBob

 

Het is wel een rare dag. Het is onze trouwdag, maar er valt niets te vieren helaas.

 

Toch wens ik iedereen een goede vrijdag en alvast een goed pinksterweekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaboutertje,

 

Als een rouwverwerking niet goed verloopt, dan blijft een intens verdriet inclusief depressie en woede bestaan. Ik denk dat op forums voor rouwverwerking van eigen kind vooral mensen waarbij de verwerking niet zo goed verloopt, nog na vele jaren blijven schrijven. En in mindere mate blijven mensen schrijven waarbij de verwerking wel goed verloopt. Ik denk dat je het goed aanvoelt om hier te blijven. 

 

Het verdriet wat je voelt is veel te groot. Dat kan ook niet in 1 keer gevoeld worden. Dat moet beetje bij beetje binnenkomen. Pas als al het verdriet binnen is, kan aan de eigenlijke rouwverwerking worden begonnen, het accepteren ervan. Tot die tijd, zul je veel ongeloof, woede, protest en depressie ervaren. Wees niet boos dat je nu niet anders kunt voelen.

 

Er zijn wel een paar lichtpuntjes in het duister vind ik.

 

Je was al een paar maanden gestopt met drinken voordat clowntje kwam te overlijden. Rouwverwerking en dagelijks alcohol drinken lukt niet samen. Gelukkig, vind ik, dat je in ieder geval niet drinkt. En ook niet blijft drinken na een terugval. Hopelijk lukt het je om alcohol voorgoed te laten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gipsy, ik eet ook een stuk minder vaak vlees. En ik gooi zo min mogelijk spullen weg. Gisteren nog aspergesoep gemaak van de schilletjes van de asperges. En ik eet wat vaker orgaanvlees. Dat is in Nederland nog een groot taboe, zeker in vergelijking met ander landen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

fijne dag Plof. 

 

Berdt veel plezier daar, ben er ook nooit geweest, lijkt me hartstikke leuk, maar niet als het er heel druk zou zijn... 

 

Blondie, inderdaad uitkijken voor een ontsteking hoor, hoop dat het vanzelf en snel gaat afzakken. 

 

Kabouter, wat ellendig dat je zo'n last van je hoofd blijft houden... 

Las ook jou ervaring op dat andere forum. 

Ik ben het wel met Plof eens, heb ook het idee dat daar mensen blijven schrijven die niet verwerkt hebben, niet kunnen verwerken. 

Heb zelf van heel dichtbij de situatie meegemaakt dat ouders het verlies van hun kindje niet konden verwerken. Ook niet na tien, vijftien jaar, twintig jaar.

Ook het overige wat Plof schrijft is denk ik heel wijs.

Geef het tijd lieve Kabouter. 

Geef het tijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen,

 

Kaboutertje ik hoop dat de hoofdpijn vandaag een beetje zakt. Misschien een warme kruik op je nek leggen? Warmte ontspant. ;)

 

Ik heb geslapen zeg. Tot 8.30 :face-icon-small-shocked:

Dadelijk eens kijken  hoe m'n vijverstofzuiger het doet. Daarna verder gaan met het puin gaan scheiden zodat we zondag verder kunnen met ruimen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja , ik heb het negen jaar geleden gekregen toen ik door overmatig drankgebruik in het ziekenhuis belandde.

Ik heb heel veel geluk gehad dat ik niet in een rolstoel ben blijven zitten maar als ik door blijf drinken dan zit die kans er wel in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 jr geleden heb ik ook last gehad van polyneuropathie. Ik kon toen niet meer lopen omdat ik geen gevoel meer had in mijn voeten. Net of ik geen kracht meer had om mijn voeten goed neer te zetten. Gelukkig is dat voorbij. Het enigste wat ik er aan over gehouden heb is dat doffe gevoel in mijn voeten, maar verder loop ik gelukkig weer normaal. ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje

Dat verdoofde gevoel heb ik inderdaad ook en daarbij chronisch pijn in mijn voeten die gedurende de dag erger word, afhankelijk van hoeveel ik doe. Ik heb het ook heel licht in mijn handen/arm en in mijn onderrug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...