jowan Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Il capitale umano daar ga ik vanavond heen, en kijk nu even naar woonruimte in Adam.... Die film heb ik laatst hier gezien in het filmhuis, mooi! Speelt bovendien in een gebied waar ik gewoond en gewerkt heb, in een beter leven. Veel plezier! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Snij NOOIT rode pepers en daarna met je handen naar je mond! of in je ogen wrijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Zo, bloemenvaasje weer bekeken, veel gehoord over alle buren in het seniorencomplex, lekkere dingetjes in overvloed gehad en of ik niet vergeten was dat ik in juli met haar naar de oogarts zou gaan. Het was gezellig. En dat meen ik. Ik ben zo blij dat zij aan mij kan vragen of ik dingen die ik met haar afspreek niet vergeet in plaats van andersom.. Ik denk dat de tijd dat het wél nodig was dat ze dit soort dingen aan me moest vragen omdat ik met m'n afgestompte hersens echt álles vergat of gewoon niet nakwam, haar getraind heeft. Ze herhaalt wel veel verhalen, maar vergeten doet ze niet zo veel. 84 Is ze. lady jane, jowan en eline reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 de slopers zitten vast gezellig bij de barbecue... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Sowhat, op 10 Mei 2015 - 17:05, zei: Snij NOOIT rode pepers en daarna met je handen naar je mond! of in je ogen wrijven... Of vingers in je neus... lady jane en plof reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ik ben echt een vreselijke dochter. Net mijn moeder gebeld, in de hoop dat ze niet op zou nemen en ik kon volstaan met de voicemail inspreken. Zo geschiedde. En wat doe ik: feliciteer ik haar met Tommy.. haar Jack Russell... Floepte het er zomaar uit, een soort zenuwen wellicht lady jane, Kate en luna1961 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 of andere handelingen verrichten na het snijden van die pepers.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 of andere handelingen verrichten na het snijden van die pepers.... Wat bedoel je PRECIES, Eline? eline en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Goeie avond allemaal! Ik hoop dat de moeders onder ons er een fijne dag op hebben zitten en een leuke avond tegemoet gaan. Ik ben ook bij ons mam geweest. En we hebben het voor zo een dag best over een raar onderwerp gehad. Namelijk wat te doen als ze er niet meer is. Wat ze dan wil. Mijn broer begon erover en heb hem ervoor bedankt. Want stiekem vind ik het kei fijn dat we er nu over gesproken hebben. Want ik maakte me er al een tijdje zorgen over nu ze zo kwakkelt met haar gezondheid. Ben nu dus enorm gerustgesteld dat ik in de toekomst geen onherstelbare ruzie maak met mijn schoonzussen omdat ze voor mijn gevoel aan mijn moeder komen die ik dan net verloren ben. Van je broers/eigen kan je op zo een moment gewoon net effe wat meer hebben dan van aangetrouwd. Zeker als dat aangetrouwd de tafel afruimen belangrijker vond dan snel effe mijn moeder te checken. Zat me al die tijd dwars, maar is nu vergeven en vergeten. Dat hoef ik er in de toekomst niet meer bij te halen als ik emotioneel ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Yogajuf, ik heb een geheugen als een zeef..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 ik denk een tampon plaatsen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 OMG Jane... Ik haak even af, zit asperges te eten eline en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 ik heb een prachtige moederdag gehad al had het met moeder zijn niets te maken, of misschien wel juist daarom. Na de volley met maatje meegereden die vorige week weduwnaar is geworden. Thee gedronken, verhalen gehoord, een lach en traan en het hele verhaal van de zelf-euthenasie gehoord. En gelukkig gevraagd naar vorige week, toen een van ons hem belde en hij stomdronken leek. Hij had een van haar sterke slaappillen op, en was dus letterlijk slaapdronken. Kortom hij doet het fantastisch voor zover mogelijk na 53 jaar samen. En ik ben vol vertrouwen dat hij het redt nu. Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 snelle spaghetti carbonara hier i.p.v. de geplande Indo-schotel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 oh, en mijn maatjes zeiden dat ik er jonger uitzie met kort haar, kijk dat zijn echte vrienden Skip en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 oh en het slotstuk om de dames hier even jaloers te maken ik heb vandaag met 4 blote mannen gedouched wie heeft er ooit zo'n moederdag gehad? Nou? Nou? eline, Monster, luna1961 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Het was die zwarte catsuit Jane Monster en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 oh en het slotstuk om de dames hier even jaloers te maken ik heb vandaag met 4 blote mannen gedouched wie heeft er ooit zo'n moederdag gehad? Nou? Nou? Dat is inderdaad al weer een poos geleden lady jane en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Ik gelukkig niet Jane. Plassen na rode pepers snijden! Volgens mijn man dan. eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 10 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 Jane waar heb je die catsuit gekocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 de outlook van etam €8,=, lenen? maar misschien was het toch het kapsel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2015 ruiken jullie ook verbrand vlees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden