eline Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 vandaag wat huishoudelijke projecten, klinkt wat interessanter dan, wassen, zuigen, wc soppen...afgewisseld met een aflevering van Lillyhammer ( gewoon wel ontspannen tussendoor ) bezoekje ziekenhuis, dagelijkse wandeling die tegenwoordig op wisselende tijden is.... en dan maar weer wat voor het weekend verzinnen, mogelijk de film The Dark Horse... fruit ben jij afgezien van het internet al gesetteld? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Oh Joris , lees het net, wat ontzettend vervelend dat je de politie erbij moest halen....echt rare mensen dus, dat foutje wat jij beschrijft is denk ik op toepassing op velen van ons, ik kan heel slecht tegen het onverwachte ( controle kwijt), een ander tegen te gelukkig zijn, te moe zijn, te te te te wat dan ook, niet stoppen hoor..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 en kabouter zegt het heel kort heel treffend...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Aagje welke ik ben ik eigenlijk benieuwd wat die lui gedaan hebben dat de politie er bij kwam.... erg he? Scollen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Jeetje Joris, niet wegblijven hoor. Niks niet belediging.... je hebt een uitglijder gehad en krabbelt weer overeind. Niks meer en niks minder. Voor jou is het het vervelendst. Juist hartstikke goed dat je hier bent. Oh Kabouter, zoooooo herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 En voor mij tijd om in beweging te komen.... Luitjes maak er een mooie dag van. nog even een blommetje voor Jane die als rechtgeaarde internetverslaafde zonder internet zit Koffie en thee staan op het aanrecht... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) Bedankt Kabouterte, Eline, Yvonne, Fruitvlieg, Agnieta (en alle meelezende zonder Internetverbinding verslaafden, lieve Jane) Door een ongelukje van mevrouw was het beddengoed vies geworden. Twee keer wassen en op kookwas en met vlekkenspray mochten niet baten. Toen ik ze hiermee confronteerde, wilde ze niet voor de schade gaan betalen, maar probeerde het zgn. bij uitchecken donderdagochtend 'te bespreken'. Ik voelde al nattigheid, dat ze niet ging betalen. Schade was zo'n 50 euro. Dit was voor mij de druppel en heb ze toen aangezegd dat ik met de reservering wilde stoppen (mag en kan volgens de voorwaarden). Mevrouw wilde niet vertrekken en probeerde zelfs een andere set sleutels te pikken. Toen heb ik maar de Politie ingeschakeld. Fijn verhaal hè? Ik blijf hier trouw 8 mei 2015 bewerkt door Joris lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Blijven komen Joris want je hebt er alleen jezelf mee niemand anders. Schaamte hoeft echt niet, we kunnen bijna allemaal moeilijk omgaan met stress en moeilijke situaties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 @Kaboutertje, maak het bespreekbaar met de fysio-man? Fysiotherapeuten zijn toch zeer empathische zorgverleners, lijkt me? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) Ja Fruit, maar Politie koos niet gelijk mijn kant of verhaal. Ze zijn dan echt mediators en stelden zelfs dat als een gast een kamer huurt, het huurrecht of zoiets geldt. Is een overeenkomst. Gelukkig voorziet deze in het met onmiddellijke ingang beëindigen. De hoofdagent speelde eerst 'bad cop', maar was daarna samen met mij de 'good cop' die rustig in mijn emails gingen kijken wat ik al met de helpdesk van het verhuurbedrijf had besproken en hoe zij die laatste nacht daarvan het geld konden terugkrijgen. Mevrouw wilde zeker weten dat ze werd terugbetaald, en daarom duurde het ontzettend lang voordat ze uiteindelijk vertrokken. Al met al, een stressvolle ochtend. *2x is... 8 mei 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Zometeen tandarts... een vrouw... Tot later vanmiddag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 mei 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) . 23 september 2015 bewerkt door ploffie Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Goedemorgen, Dagpact: jowan Blondie Kaboutertje Joris Agnieta Jani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Dat is zeker bijzonder Kabouter. Toen het slecht ging met Clown was het ook zo raar om berichten van Bas te zien. Gelukkig heeft hij het al snel veranderd in Lucide. Daaraan denkend: Gaat het goed Lucide? Joris, wat een akelig gedoe met die vervelende gasten. En ook ik ben blij dat je blijft. Sterkte met opkrabbelen. Plof, ik zie het helemaal voor me. Hopelijk blijft je nieuwe koelkast wel heel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Kaboutertje, dat is inderdaad wel een bijzonder toeval. Heb toen uit respect naar jouw lieve Bas mijn schermnaam aangepast. PM, het gaat..laatste dag op de camping met de kleine. Hij heeft zo ontzettend genoten (en dus ik ook). Verder nog droog en ik bekijk het per dag. Mijn herstel staat nu écht op 1 dus ook maar even niet meer werken zodat de aandacht niet verslapt. Joris en Blondje, veel sterkte voor jullie! Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Fijn dat het goed gaat Lucide. Goede laatste dag op de camping gewenst! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Mijn gedachten zijn bij Blondie en haar ziekenhuisopname(?). Jullie aandacht voor mij is lief en wordt gewaardeerd, maar Blondie haar situatie was wel wat heftiger met Refusal en zo. Dus ik hoop hier weer snel Blondie haar tuinperikelen te lezen op haar "landgoed". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Hoi Joris. Goed dat je gewoon komt hoor. We weten allemaal waar t over gaat. Hoop dat alles goed met je is Blondie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Ik vroeg me ook al af wat voor soortgenoot van Gerrit dat dan is. En ik hoop toch echt dat de fysio van Kabouter niet in zijn blootje staat. Joris, schaam je niet. En vooral niet wegblijven, daar help je jezelf niet mee. Bovendien heb ik het idee je de laatste tijd wat beter te leren kennen doordat je wat meer vertelt. Hier ook aan de huishoudelijke projectjes. Straks nog wat tuinieren. Tot mijn schrik belde schoonmoeder, en nee dan neem ik niet op. Bless de nummerherkenning. Ze staat natuurlijk weer te popelen omdat manlief bijna terugkomt. Dat mag, net zoals ik de telefoon mag laten gaan. Blondie, tijd voor bezinning. De balans zien te vinden voor je doorschiet? Ow en Jane zonder internet, wat een uitdagingen krijg jij voor je kiezen. Fijne dag mensen Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 (bewerkt) goedenmiddagggggg! hier was ze weer, uren zelf geploeterd, want geen internetverbinding betekent ook geen hulp op afstand. heen en weer smssen met zoon bracht hem op t idee om hulp op afstand per tel. te geven, en binnen 15 min. was het toen gepiept. Blondie lig je nu nog in het ziekenhuis? en Joris, wat een afgrijselijke mensen heb je soms he, denken dat de klant niet koning, maar keizer is. je voorbereiden helpt niet echt, want de problemen komen uit de gekste hoeken en altijd anders dan je verwacht. Een paar jaar B&B ervaring hier en blocnotes vol geschreven destijds Gelukkig is de overgrote meerderheid, leuk, dankbaar en betaalt gewoon. Gebruik het maar om je stressbestendigheid te vergroten, dan heeft het nog ergens nut voor moet je maar denken. 8 mei 2015 bewerkt door lady jane Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 Weer thuis van ziekenhuis. Vanmiddag dubbele afspraak bij huisarts voor hulp bij PTSS en verslaving. Met buikpijn op de bank van de zenuwen... Maar ik ga. Basta... Klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2015 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2015 adda girl enne mild he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden