Spring naar bijdragen

Zondag, 3 mei 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Jani, ik hoop ook dat het straks makkelijker wordt. Dat was bij mij na een week of twee, drie toch wel het geval.

Voordat het ook leuker werd moest er nog wel meer gebeuren. Maar zonder drank heb je dan wel een echte kans.

Ik hoop dat het je gaat lukken Jani!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kampioene Kampioehoene Yehaaaa we zijn 1e geworden goed hé? Wat gooide de 3 mannen weer toppie en ik zat ook ver boven m'n gemiddelde. Heerlijk. We hebben de beker en allemaal een medaille gekregen. Wat is het een hele andere ervaring zonder drank zeg. Goed gooien verminderd de spanning en daardoor gooi je beter. :)

Had het eerst niet zo in de gate hoor maar omdat ze tegen mij niet  moeten zeggen als ik moet gooien "Bol het ligt nu aan jou of zo", had ik er ook helemaal geen erg in, en gooide ik goed. Een gemiddelde van 118 terwijl ik anders op zo'n 87 of zo zit.

Toch ben ik blij dat ik mee heb kunnen rijden met mensen die voor hun kids naar huis moesten want zo'n feestavond is best druk. ruim 4 uur bowlen is ook genoeg. Zo nu eten. :)

O Jen en welkom terug meis, we gaan er weer voor hé? :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

....

 

de laatste tijd mis ik een beetje de hele goede sfeer die hier tot voor een paar weken was of ligt het aan mij?

 

Eline, naar mijn idee golft het altijd wel wat op en neer. In meerdere opzichten.

Soms is het wat stiller, soms drukker. Soms interessant en betrokken, soms wat ruzieachtig bijna.

Net als in een echt gezin, denk ik weleens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt lieve mensen voor de felicitaties. Ik heb er nog steeds een heel fijn gevoel over. De jongens van mijn team zijn echt heel goed maar ik heb het gevoel dat ze mijn kwaliteiten helemaal accepteren en niet teleurgesteld zijn als ik een keer wat minder gooi. Heerlijk is dat mensen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe het voetballen afgelopen is weet ik niet, maar ik weet wél dat op de A28 en de A50 het op alle viaducten héél druk was. Ik denk dat de spelers in bussen naar de Kuip zijn afgevoerd onder veel gezwaai op de snelweg.

 

Ik dacht nog: hoe weten jullie allemaal dat ik hier langs kom...................en wat zwaaien jullie lief :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had iig géén tijd om terug te zwaaien :D

 

 

en zolang het leren pak past ben ik kennelijk nog in vorm,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

de kopjes koffie bij officier van justitie zijn een beetje duur weet je

bewerkt door Monster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...