Spring naar bijdragen

hallo allemaal ik zal me effe voorstellen


Gast Agnieta

Aanbevolen berichten

Welkom hier op het forum Borretje.
Goeie genade borretje, dat is nogal wat: je zoontje een hele week niet mogen zien wegens uithuisplaatsing.
inderdaad een heel goeie stap om te kappen met drinken hoor .
Ik hoop dat je je hier op het forum snel thuis zult gaan voelen.
Misschien is de online behandeling iets voor je?
kom ook eens kijken en meepraten bij het onderdeel ditjes en datjes, de dagdraad.
ik hoop dat jullie het gaan redden samen en dat jullie weer heel snel als een compleet gezin bij elkaar zullen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Borreltje,

Meissie toch! Schrok wel even van je berichtje: je jongste uit huis geplaatst. dat is niet niks en een goede reden om meteen te stoppen met drinken ook!
Goed dat je je hier hebt aangemeld! Dat is stap 1 en al moeilijk genoeg.
Misschien is het een idee om inderdaad extra hulp aan te vragen. Misschien via de online therapie hier of via je huisarts. Het lijkt me dat je zo snel mogelijk weer je zoontje thuis wilt hebben.
Tijd voor actie dus!
Hoe gaat het nu? ben je al gestopt of ben je aan het minderen??

Succes! Hoop je snel op de dagdraad: "Ditjes & datjes" te zien. Daar vindt je nl. altijd wel een luisterend oor! Op de "Wie is Wie" draad is het rustiger.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Borretje,
Wat fijn meis dat je je hier aangemeld hebt, maar wat verschrikkelijk dat je zoontje uit huis geplaatst is. Dat moet ontzettend veel verdriet doen. En inderdaad ik kan me voorstellen dat je je daar erg schuldig over voelt.
Is er nog wel kans dat je hem terug krijgt? En inderdaad zo'n kindje kan er niets aan doen, en snapt het vaak ook niet.
Is hij ondergebracht bij familie of bij vreemde mensen?
Ik weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen maar hoop dat je gauw bij ditjes en datjes komt zodat we je kunnen steunen met al je verdriet. Dat gaat zeker lukken want bij ons zijn veel mensen die zelf kinderen hebben dus kunnen die zich goed verplaatsen als het gaat om een kind te moeten missen.
Welkom bij ons en ik hoop dat je er veel aan zal hebben.
Lieve groet Bol.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Borretje,
welkom ook namens mij, hier op dit forum.
Ik neem aan dat je zoontje niet zomaar uit huis geplaatst is
hij zal wel het nodige hebben meegemaakt en dat is wel erg voor hem.
Ik hoop voor je dat je de drank kunt laten staan en weer een veilige imgeving
voor hem kunt creeren zodat jeugdzorg weer vertrouwen un jou als moeder krijgt.
Hij is natuurlijk erg kwetsbaar op die leeftijd en kinderen zijn altijd de klos als er onenigheid is tussen ouders. Voor jullie ook niet gemakkelijk, maar jullie zijn de ouders en zij mogen kind zijn nog op die leeftijd. Je andere kinderen zijn al ouder schrijf je, maar ook zij blijven kind en zijn dus afhankelijk.
Ik hoop dat jullie het zo snel mogelijk weer op de rails krijgen en er goede hulp bij krijgen. Sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Borretje,
Meid toch wat een drama is dit voor jullie. Maar ook voor je kindje.
Het lijkt me zo toe dat je nu alle reden hebt om te stoppen met drinken maar ik weet ook hoe moeilijk dit is. Vooral omdat je nu zou kunnen denken dat je de drank meer dan nodig hebt.
Ik wens jou en je man heel veel sterkte en als je zin hebt kom dan op de dagdraad.
We zijn er hier voor elkaar. We geiten wat af soms maar zodra iemand in nood is is het alle hens aan dek.
Liefs Em

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Borretje,

Weet niet wat ik moet zeggen over de verschrikking die jouw overkomen is, heb er gewoon geen woorden voor.
Weet wel dat het heel goed is dat je hier bent gekomen.
En ook dat het zeer positief in het verdere verloop van die uithuisplaatsing is dat je direct bent gestopt met drinken en aan een behandeling bent begonnen.

Heel veel sterkte en vertrouwen meisje, hou vol... en laat ze ook 's avonds staan, dat maakt het volgens mij makkelijker.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Borretje,


Hetgeen je overkomt is één van de nachtmerries van een moeder. Vermoedelijk zijn ze er bij jeugdzorg van op de hoogte dat er bij jou een alcoholprobleem is, dus voor hen heb je op dat vlak niet veel te verbergen. Ik bedoel dat je daar maar beter al je kaarten op tafel legt en duidelijk maakt dat je wéét dat er een probleem is, en hen uitlegt wat je aan dat probleem aan het doen ben, welke behandeling je daarvoor volgt en wat daarvan het resultaat is...

Ze gaan jullie kindje enkel terug bij jullie laten wonen als het daar in een stabiele omgeving kan verblijven. Het komt er dus ook op aan dat jij en je man op dezelfde lijn staan, samen aan de gezinsproblemen werken en dat ook duidelijk maakt aan gezinszorg. Die nemen anders waarschijnlijk geen enkel risico en laten jullie zoontje liever nog wat langer geplaatst dan dat de kans bestaat dat de situatie bij jullie terug uit de hand zou lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach borretje

Wat een ellende!!!! En dan ook nog een verlenging van uithuis plaatsen? Mogen jullie hem dan wel zien??
Heel goed dat je je hebt aangemeld!!! Ik ben zelf ook nog een paar weken bezig, maar ik merk dat ik veel heb aan het forum, maar ook aan de behandeling.
Het mooie (of één van de mooie dingen) ervan vind ik dat ik het thuis, achter de computer kan doen op mijn tijd. Maar het is tegelijkertijd een stok achter de deur en die heb ik nodig. :angry:
Dus: welkom en sterkte. We gaan er allemaal voor!!!!:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...