Anette69 Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 20 september 2015 On my way to Nunspeet ....
Anette69 Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 20 september 2015 Thuis ..... Moe ..... Onder de indruk ..... Trots Voor mij een mooie dag lady jane en huttula reageerden hierop 2
Anette69 Geplaatst 20 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 20 september 2015 24 weken vandaag... Wat ben ik moe, ongelofelijk moe. Zijn t de indrukken van vandaag, het praten, delen, onbewust een stukje spanning misschien? Geen idee, weet wel dat t veel indruk op mij heeft gemaakt. Heb de groep regelmatig rond gekeken en ik zag t bij niemand. Ik zag nergens t alcoholmisbruik van ooit af te lezen in t gezicht. Iemand zei: t zou ook een wandelclubje kunnen zijn. Ja, qua uiterlijk wel ja. Maar in t delen was daar wel een bijzondere verbondenheid, anders dan bij wandelclubjes. Bij bijna elk verhaal is (h) erkenning, het begrijpen. Terug rijdend me wel gerealiseerd dat ik van velen t verhaal helemaal niet ken, niet gelezen of me er niet in verdiept. Vooral op t forum om te 'halen' , mijn eigen verhaal kwijt te kunnen. Interesse is wel gewekt, dat doet zo'n ontmoeting blijkbaar met mij, wil wel meer weten van deze mooie mensen. Net t draadje gelezen van yogajuf. Mooi draadje, veel herkenning. Yoga , jij hebt indruk op me gemaakt, je puurheid, je interesse, je oprechte uitstraling . Mooi! Ik heb weer veel geleerd vandaag lady jane, huttula en ProudMary reageerden hierop 3
Anette69 Geplaatst 22 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 22 september 2015 Ben uit balans.... Geen idee waar t van komt. Feest van zaterdag, meeting zondag, alles bij elkaar? Merkte t zondagavond al en ook gisteren op t werk, ongelofelijk moe, beetje down ook. Dus vandaag vrij genomen. Bankhang dag , niet heel erg misschien maar niet wat ik me had voorgenomen. En ik loop mezelf te saboteren, dingen uit te stellen met de smoes dat morgen wellicht een betere dag er voor is. Wil lezen en reageren op t forum maan kan t slecht opbrengen, energie stoppen in anderen gaat me slecht af. Probeer mezelf niets te verwijten of me schuldig te voelen maar toch...... Wie zei dat zondag ook al weer tegen mij over het mondkapje in t vliegtuig: eerst voor jezelf zorgen voordat je een ander kunt gaan helpen. Ja dat dus......
lady jane Geplaatst 22 september 2015 Rapport Geplaatst 22 september 2015 (bewerkt) wat voor leuks kun je jezelf de volgende keer geven Anette? Voor jezelf zorgen is ook vooruit denken aan belonen, onderhoudsbeurt, iets wat jou blij maakt. je hoeft niet eens op een dipdag te wachten, je verdient het nu al om lief voor jezelf te zijn. 22 september 2015 bewerkt door lady jane
Monster Geplaatst 22 september 2015 Rapport Geplaatst 22 september 2015 Annette , dan bén je moe. De weerstand en het oordeel erover kan ik me zó goed voorstellen, maar daar koop je niks voor. Dat schuldig voelen, dat lijkt me reuze zinvol. Dat is helend, helpend, en maakt dat je het nooit meer doet ..... Stop daar onmiddellijk mee. huh, waar bemoei je je mee? Annette, is er goed en is er fout? Wie bepaalt de cesuur? Aardig zijn voor jezelf, mild zijn, zelfs LIEF zijn voor jezelf , zou je daarvan ontsporen? Hoe zou het zijn als je blij zou zijn met je zelf om wie je bent, niet om wat je presteert? Zo maar wat vragen die nu opborrelen. Je hoeft niks. Zelfs niet aardig zijn voor jezelf. Maar het zou wél fijn zijn. Niet te vaak he, het blijft geen feest....
Monster Geplaatst 22 september 2015 Rapport Geplaatst 22 september 2015 ow, jane was me zelfs vóór, en we zeggen hetzelfde zij het dat jane korter en krachtiger is.....
Anette69 Geplaatst 22 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 22 september 2015 Of jij niet al genoeg aan je hoofd hebt NBW. Ik ga slapen, morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Anette69 Geplaatst 23 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 23 september 2015 (bewerkt) laat maar... 23 september 2015 bewerkt door Anette69
huttula Geplaatst 23 september 2015 Rapport Geplaatst 23 september 2015 Laat maar...kan wel een belangrijke wezen.
Anette69 Geplaatst 23 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 23 september 2015 Moet zelf, weet alleen even niet meer hoe ....
Anette69 Geplaatst 25 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 25 september 2015 (bewerkt) Jet zit vandaag op dag 153. Dat maakt bij mij dag 173.... Eigenlijk interessert t me weinig. Zit in een foute fase, van soms niet meer willen voelen. Zwevend tussen hoop en angst. 25 september 2015 bewerkt door Anette69
lady jane Geplaatst 25 september 2015 Rapport Geplaatst 25 september 2015 des te meer eer heb je later van het droog doorkomen van deze dagen Anette je doet het toch maar mooi, juist nu ook. en mèt drank zou de fase ook fout zijn, en zou wat je wel voelde minder echt zijn, het is niet anders. Gelukkig gaat ook deze fase weer voorbij.
JoAnn73 Geplaatst 26 september 2015 Rapport Geplaatst 26 september 2015 ..Wat Jane zegt.. 5 maanden schijnt tricky te zijn. Wel blijven doortellen hè.. sterkte en probeer iets te zoeken wat je leuk vindt? Boswandeling? Zwemmen met je Kids? Ik zeg maar wat hoor! *roosje*
huttula Geplaatst 26 september 2015 Rapport Geplaatst 26 september 2015 Anette..jou dagen intresseren mij wel
Anette69 Geplaatst 27 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 27 september 2015 25 weken vandaag... huttula reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 28 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 28 september 2015 T was een bijzondere avond gisteravond. Ex- vriendje kwam nog iets terugbrengen. Mooie gevoelens en gedachten gedeeld. Er zit nog zoveel, zo'n bijzondere aantrekkingskracht.... Pijnlijk en mooi tegelijk. Slecht geslapen dat wel . Tegen half 1 viel ik in slaap en om kwart voor 4 weer wakker geworden. Was t de maan? Ik betwijfel t ......
Monster Geplaatst 28 september 2015 Rapport Geplaatst 28 september 2015 Reuring. Emoties. Annette, saai kun je je leven momenteel nog stééds niet noemen. Stug doorgaan dan maar, ik doe met je mee! de volgende keer dat ik 's nachts door het huis loop te dwalen op zoek naar roggebrood of een rode maan of op zoek naar een leukere droom dan ik had, dan zal ik aan je denken
huttula Geplaatst 28 september 2015 Rapport Geplaatst 28 september 2015 Mooie gevoelens en gedachten gedeeld Met een ex....hoe bijzonder Het overkomt jou. Moet wel heel speciaal gevoel zijn Mooi dat je dit mee mag maken lady jane reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 29 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 29 september 2015 huttula reageerde hierop 1
Anette69 Geplaatst 29 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst 29 september 2015 Langzaam aan klim ik weer omhoog en kom ik wat terug in mijn kracht. Was best een behoorlijke dip. Herken je dat, dat je in een dip kunt raken omdat je iemand anders sterk ziet zijn? Niet dat je het de ander niet gunt, maar het kan zon spiegel zijn, je eigen zwakheid van dat moment wordt dan zo benadrukt.... Maar voel me sterker. Heb mooie gesprekken met collega's en vrienden , net of ik op een ander level van communicatie beland ben. T is meer open, minder angst voor de kwetsbaarheid. Denk dat ik meer en meer mezelf aan t worden ben en dat voelt fijn. En weet je..... Vind mezelf best Oke ... Wat was mijn zoektocht ook weer..." .thuiskomen bij mezelf" ... Denk dat ik eindelijk op t goede paadje wandel ...... En verder? Heb me opgegeven voor de ouderraad van de middelbare school van puberzoon. Maandagavond eerste vergadering. Nieuwe mensen, nieuw uitdaginkje, wat positieve energie op doen. En vandaag? Vandaag was er zomaar een collega die me achter in de 30 schatte , lol, terwijl ik toch 46 ben. She made my day JoAnn73 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 30 september 2015 Rapport Geplaatst 30 september 2015 Je bent ook oké Anette, meer dan dat zelfs je bent toppie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden