Lieselot Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Hier ligt dochter van vier weken op borst te slapen. Voel geluk en verdriet, alsof ze het aanvoelt. Arme kabouter. Trap wordt bekleed. Moet nog eten maar krijg niks door mijn keel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Jammer dat je niet reageert Hot, bedoel het goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Vaag, maar goed, Wanneer verwacht je uitslag arts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Wens je sterkte Hot, maar mij is nog steeds niet duidelijk waarom. Zal je ongetwijfeld duidelijk hebben kunnen maken aan arts. Ligt het aan je verslaving, of iets anders. Zal het eerlijk zeggen, heb er moeite mee, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Misschien idee om eigen draadje aan te maken Hot, jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Maar je gaat vraag uit de weg hot, je komt hier met veel bombarie binnen en we moeten je maar begrijpen, vertel eens iets over hoe en wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Soms lukt dat niet om iets te vertellen Sugartje. Dan is soms te pijnlijk en kun je daardoor dingen niet begrijpen Verder zijn ze onderweg lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 krantjes uit en nu verheugen op de aankomende lente. alles staat gereed..... mijn hogedrukspuit ( nee die andere ) is er helemaal klaar voor, had al een stuk gedaan, maar ja het weer he... hier schijnt het zonnetje en moeders neemt net kibbeling mee van de mar "t" hot vind je erg vaag, maar hoop dat je rust vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 het parfum patrick suskind... boek, echte aanrader.... laterss.. Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ik loop te draaien. Ben onrustig. Gedachten zijn bij Kabouter en haar familie... zo'n machteloos gevoel. Denk ook aan Suiker en zijn hondje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Hier ook Von. Had plannen,om weg te gaan, maar blijf thuis. Drentel maar wat in huis. Omdat Kabouter haar kind heeft moeten begraven vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 hoi, ben niet zo van terug lezen, maar hoe oud is haar kind geworden en gestorven waaraan..... sorry als ik iets onbewust doms vraag... mijn vader heeft in zijn jongere jaren zijn broertje van 12 verloren dus kan mij de impact voorstellen, gezien mijn vader het er nog steeds moeilijk mee heeft, maar goed al het goede... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Clowntje is 8 geworden Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 tranen in mijn ogen, wordt ik een beetje onwel van...... ga vaak met mijn vader naar de begraafplaats, bloemen leggen bij familie leden, in mijn geval allemaal, behalve mijn oom, zeer oud geworden. heb je ook een afdeling van "de jonge mensen" en dat klopt gewoon niet. tsja brengt realiteit en je eigen ellende in perspectief...... wij volwassen met al onze grote ego's, maar vaak vergeten te leven en de juiste dingen te doen, in ons korte leven weet verders niets te zeggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ja Joop, ik ervaar het net zo. En Toine, ja, dat zijn ware woorden van jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Hier echt moe. Moe van de wetenschap dat vandaag Kaboutertje haar clowntje moet afgeven aan moeder aarde. Zo 'n ontzettend mooi kindje. En ook moe omdat het hondje vandaag weg is gegaan. Voel me toch wat schuldig, ook omdat ik, toen ik haar in de auto zette, ze wat paniekerig werd. Toen de deur dicht was, zag ik dat koppie met die kraaloogjes me aankijken van "Waarom nou" Tja dieren kunnen niets inbrengen als een mens gaat beslissen. Maar ik weet dat dat gevoel maar even is, en ik weet ook dat het diertje het ontzettend goed gaat krijgen. Dat er voor haar een nieuwe huisdeur open staat, en ze van harte welkom is. :rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Thuiskomen Fruit.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Sorry dat ik er tussendoor kom, Odie gearriveerd goed en wel. Yogajuf en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Fruit gefeliciteerd. Niet alleen met je huis, vooral met het waarom je hiervoor gekozen hebt. Suikertje, gefeliciteerd met de komst van Odie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 (bewerkt) Gefeliciteerd Fruit, en vooral voor het kiezen voor je eigen geluk. Als je hulp nodig hebt voor de verhuizing, ik kan een zondag of maandag een handje helpen laat me maar weten. In gedachten bij je hoor Kabouterje en dochter 4 april 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Fantastisch om te lezen Fruitvlieg! gefeliciteerd........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Wat goed Fruit dat je eindelijk gekozen hebt voor jezelf kerel. Tja soms is dat verrekte moeilijk hoor, zeker als je graag iedereen wilt helpen en gericht bent op anderen. Dan is het erg moeilijk om te kiezen voor jezelf. En inderdaad het gevoel om echt thuis te komen in jouw huisje. Wanneer ga je verhuizen? O das fijn Sugartje dat ze nu bij je is. Was ze erg zenuwachtig toen ze binnen kwam? Ze zal misschien ff moeten wennen maar hier was dat al heel gauw gebeurd, eigenlijk dezelfde avond al. Ik kreeg het idee dat zij het gevoel had hier al jaren te wonen. Het is een hondje dat zich heel goed aan kan passen, als ze maar eten krijgt en vooral lekkere smikkeltjes. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Sorry fruit, maar bij deze, alle goeds Voor jezelf kiezen.. Moet dinsdag naar thuiszorg voor lagere bank en bed, springen lukt niet. haha Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Eet nog niks, maar geen zorgen, komt wel. Ze is denk ik ook beetje beledigd dat ik haar constant hij noem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ze wil niks eten, maar verdraaid cake van LJ wel, verwend kreng Nu hou ik op hoor Yvonne en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden