bolletje Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 (bewerkt) Ze is denk ik ook beetje beledigd dat ik haar constant hij noem. Sugartje dat kan je dan ook alleen maar goed maken met een lekker snoepje of een bot. Wat fijn voor je Fruithapje. Ja als ik in de buurt zou wonen zou ik ook zeker komen helpen. altijd erg leuk. Is het nu zo'n huisje in een hofje waar je het pas geleden over had? O broertje misschien weet je het al maar honden mogen geen chocolade hebben hé? maar die cake zeker wel want die is me toch een partij lekker. Heb twee grote stukken hier op en zit ook meteen vol. Ja het is een schat die Jane. Heerlijk lief mens. En Blondie? Klopt helemaal niets van haar naam hé? 4 april 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Gefeliciteerd Fruit! Heb je ook een buiten? Hier 2 dagen intensieve cursus achter de rug. Superveel geleerd én nu ook nog eens 2 dagen vrij. Goed leven zo. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 ik denk dat je het Anton Pieckmuseum hebt gekocht fruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Hai Fruit, wat goed man. Eindelijk de knoop doorgehakt. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Voor het eerst in een jaar weet yoga oefeningen gedaan. Voel me super goed. Ik snap niet waarom mijn brein elke keer me wijsmaakt dat ik hier geen zin in hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Voor het eerst in een jaar weet yoga oefeningen gedaan. Voel me super goed. Ik snap niet waarom mijn brein elke keer me wijsmaakt dat ik hier geen zin in hebt Omdat yoga het best werkt, juist wanneer je er geen zin in hebt. (Wijsheid van mijn yogaleraar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Te moe om bij te lezen maar de woning van Fruit pikte ik nog net even mee. Van harte! Morgen ga ik bijlezen hier.... Trusten iedereeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Another day! Dagpact in the pocket! Fijne avond allen, tot morgen.. jowan, lady jane en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Nou Blondie is op weg naar huis we hebben samen een heerlijke dag gehad uren samen met elkaar doorbrengen is toch wel een leven in een notedop ook he. Bol Odie was net een peuter die naar de creche werd gebracht; even zielig kijken en mama een schuldgevoel geven, en daarna lekker half met pootjes op de kussen rondkijken, genieten en tevreden zijn. Wat een makkelijk lief beestje zeg. Toen we Suiker en Odie gedag zwaaiden vanuit de auto, dacht ik weer even die zielige blik te zien (projectie?) maar nee hoor, die is heel goed op haar plek en dat voelde ze ook. In de woning drentelde ze rond en liep het balkon op en weer af de kamer in. Als Suiker haar riep kwam ze onmiddellijk. Nee ik verwacht geen problemen eerlijk gezegd. Baasje en hondje hebben na 1 date al een match. Kan boer zoekt vrouw nog wat van leren. En een hondje dat mijn cake lust, nou die houdt ook van lekker gewoon eten hoor. Skip, Yvonne, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 april 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 En Blondie is ook weer veilig thuis gekomen, met een flinke run naar wc Na de heerlijke erwtensoep van bol en de bruine bonensoep van LJ. Dankbaar voor een fijne dag en tevreden opgerold op mijn bank nu met een dekentje. Zoiets simpels en zoveel dankbaarheid terug voelen. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Fruit, goed joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 ha beroepschauffeur Blondie! wat hadden we een topdaggie he hoezo belangeloos wat wij ervoor terugkregen was zoveel meer dan we gaven op Odie na dan natuurlijk♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 ZBB sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 ik ga naar bed dankbaar veel te verwerken nog slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 april 2015 Rapport Share Geplaatst 4 april 2015 Ik meld me succesvol af voor de dagpact, want nuchter. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden