erik Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Dat kwam ik ook net doen.....dat trusten zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Trusten allemaal en tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Hier ook een welterusten. Met een zelfwerkende computer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Welterusten ook van mij, The Rosie Effect is uit. Eerlijk gezegd viel me dit zwaar tegen. Op naar Roald Dahl. Daar kan weinig aan mis gaan. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Na een heel goede, diepgaande AA meeting (met 4) meld ik me succesvol af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Indrukwekkend te merken dat zo'n beetje iedereen er stil van is, van Clowntje Bas.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2015 Ik heb het gisteren ook uitgelezen ik werd moe van de "humor" en als moeder van een Aspi herkende ik niet echt vee; Al begrijp ik dat er geen auti hetzelfde is ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden