Spring naar bijdragen

vrijdag 27 maart 2015

eline

Aanbevolen berichten

Ik ben er weer hoor lieve bezorgde frummers. Ik ben toch naar mijn afspraak gegaan. Hoewel ik er echt helemaal af ben vandaag en overprikkeld en wat aan het dissocieren ben blijkbaar. Maar dat werk zat me toch dwars en wilde er toch over praten met mijn trajectbegeleider. Ik ga nu toch kijken naar freelance opdrachten en zodra er wat leuks voorbij komt, neem ik een abonnement op het reageren. Natuurlijk ga ik niet drinken. Zeker niet met een pil van de refu in mijn lijf. Maar heb nog steeds erg veel trek. Al wel onder de douche gestaan (zonder schoenen), mindfulnessoefeningen gedaan (heb ik nu een handig appje voor) en uiteindelijk toch maar een pilletje genomen want ik was wel erg angstig nog steeds. Ik kom nu een beetje tot rust en kan weer wat lezen hier. Dat ging ook niet. Maar ik heb een goed gevoel over het gesprek met mijn begeleidster. We hebben doorgenomen waarom ik dacht dat ik de dingen die ik graag wilde, niet zou kunnen volgens mijzelf. Maar ik ben gewoon erg aan mijn kunnen gaan twijfelen door omstandigheden. Onzin natuurlijk. Wat ik twee jaar geleden kon, kan ik nu nog steeds, ik ben niet dommer geworden. Ik moet alleen niet teveel tegelijk willen en niet tegen de tijd aan moeten werken. Geen druk en geen perfectionisme.

Fijn dat er zo veel iets aan het filmpje hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond Feestavond van het bowlen, dus heb ik niet zo veel gegeten ;)  Dat komt vanavond wel :P:D

Ga me omkleden en zitten wachten op Jan want die gaat ook mee.

Hij bowlt sinds kort ook mee leuk hé? Hopelijk kan hij volgend jaar mee doen met de wedstrijden. Het is iemand die heel weinig vrienden heeft dus zou het wel leuk zijn als hij onder de mensen komt, en wat mensen beter leert kennen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, hoop dat je grenzen kunt maken voor jezelf. Geen goede zin.

Weet dat het lastig is nu met oma zijn. Kan misschien ook even niet anders. Maar jij bent ook belangrijk he. Als het niet kan, kan het niet.

Investeer in jezelf en je gezin, inclusief je zoon, Hij en Jij en ook je man waard.

Wil je nog veel meer schrijven, maar ken mijn grenzen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is blijft Katja S toch leuk, mmmmh.

Zit me te bedenken, wijfie en MG zijn langer getrouwd dan ik in 2 keer, voel me beschaamd.

Gaat J mee vanavond wijfie?

Ik krijg morgen bezoek van dominee, niet erg, maar wel gewaarschuwd dat ik  niet schoonmaak, dat doe ik pas volgende week voor dames.

Wens u fijne avond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeilboot, wat klink je goed. Fijn.

En houden zo hè.

Wijfie gefeliciteerd met je 27jarig huwelijk.

Lief dat J. gebak had gehaald.

Agnieta, vanavond even relaxen om morgen fris en fruitig te zijn?

Alvast een fijne tijd gewenst met je zoon.

Blekje, weet niet zo goed wat te zeggen.

Sterkte in ieder geval en fijn dat je de refu genomen hebt.

Ben vast wel iemand vergeten. Sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan niet goed meelezen op 't moment. Ben nogal suf van de pammen. Gefeliciteerd met je 27 jarige huwelijk Wijfie. Was ik nog vergeten. Heb vanavond een paar uurtjes op de afdeling gezeten. Eerst voor bed op recept maar me toch weer laten ophalen. Ik weet ook niet wat er precies aan de hand was vandaag. Veel angst en soms ook in de war. Ik en mijn lief zijn in ieder geval blij dat ik in mijn eigen bed slaap vannacht. Alleen is ook maar alleen. Hoop dat ik me morgen beter voel. maar de trek is al even weg weer. Slaap lekker als jullie eraan toe zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie avond allen

Ja, die pammen kun je best maf van worden

Heb het hier gisteravond met eigen ogen weer mogen zien

Binnen alle frustratie van lief

Was ik er, meer niet

Ik liet me niet meeslepen

Bij afkick, prima

Niet te lang en snel afbouwen

Ik heb al een soort resistentie opgebouwd

Maar die is er snel weer af

Ervaring...  :)

Fijne avond 

Mooi en een eerlijk naar jezelf Jopie

Shirtje is alvast binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...