Spring naar bijdragen

Zondag 22 maart 2015

Yogajuf

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen.

Ik ga vandaag niet werken omdat ik het toch niet helemaal vertrouw met m'n hondje. Heb net twee dierenartsen gebeld en die zeiden allebei, wacht nog ff af want zo te horen is ze niet ziek maar ik ben toch bezorgd. Dus blijf ik vandaag thuis en kijk hoe nu verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, dan doe ik het even zo, misschien ook herkenbaar voor anderen. Over verwerken, rouwen, loslaten en zingeving:

"Uit het toelaten van je verdriet ontstaat een nieuwe betekenis die een diepere zin geeft aan je ervaring. Zingeving is wachten tot je klaar bent, zodat je zelf kunt zeggen dat het betekenis heeft gehad. Dat kan niemand anders voor je doen. Het heeft zijn eigen tijd nodig. Het kan niet te snel. Andere stappen kun je doen. Zingeving is de enige stap die je niet kunt doen, die komt langs als de tijd rijp is. Op een bepaald moment ga je voelen dat er iets verandert, je vindt een nieuw doel of je wordt je bewust van een dieperliggende opdracht. Je denkt soms heel goed te weten wat je wilt, maar dan blijkt je ziel toch een ander doel te hebben met je leven. Als je rouwt om een verlies, om het loslaten van een verlangen of een diepe wens, brengt je dat dichter bij het verlangen van je zielenopdracht. Dit helpt je om een nieuwe richting te vinden en je energie weer constructief in te zetten. Als je je lot werkelijk aangenomen hebt, kun je 'de rijkdom' van je ervaring gaan delen met anderen. 

(Uit Liefdesbang, Hannah Cuppen, p. 178)

Dat heb ik onlangs wel ervaren. Boek heb ik in de bestelling via die Bolle (wacht op het goedkeuren van een kortingsbon) ;)

Goedemorgen Frummers,

Weliswaar een grijze dag, maar zonnig in mijn hoofdje. Straks met een goede vriendin naar een videokunst in de Nieuwe Kerk.

Fijne zondag  :heart:  :rose:  :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanx voor de felicitatie frummers. :-)

En Eline, het gaat wel goed naar omstandigheden. Heb mijn mindere momenten, word op de vreemdste tijden overvallen door trek. Naar alcohol maar ook naar nicotine. Het lukt nog steeds om er af te blijven, dat dan weer wel!

Ik ga genieten van de dag en hoop dat jullie dat ook doen!

Ciao

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 

En juist dan is de koffie hartstikke laat :blush: .... 

Yoga en Mai, dank jullie wel  :heart:

Vandaag dus late koffie en thee. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg

Halverwege de nacht wakker en pas een paar uur later weer in slaap gesukkeld. 
Gelukkig is het zondag. 

Straks even op familiebezoek. 
Altijd leuk, alleen jammer dat er gelijk 3,5 uur autorijden aan vast zit. 
En dit keer nog meer want geloof dat we file kunnen verwachten bij de Schipholtunnel. 
Al zitten puzzelen dat ik dan maar over de A9 moet gaan, mezelf kennende zal ik wel lekker net de verkeerde afslagen nemen, hihi.
Misschien dus toch maar de file voor lief nemen... 
Afijn, ik merk het wel, ik kom er wel, is het niet linksom dan wel rechtsom... 

Bas gefeliciteerd met je kleine man, dubbel feest dus voor jou. 

Suiker, mazzel met je mobiel. 
Scheelt toch weer. 
En kan me indenken dat je er hartstikke blij mee bent, 
het zijn de kleine dingen die het doen...  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  ;)
En nog schoon ook op de koop toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Eline en anderen: op de websites van AA en NA vind je overzichten van alle meetings.

Er zijn ook overzichtsites waarop je per plaats en per dag meetings kunt opzoeken, zoals www.hogeremacht.nl.  Die laatste is echter nog in opbouw en zeker niet compleet.

De site www.hogere*.nl is niet alleen niet compleet maar ook totaal niet up-to-date. Volgens mij gebeurd daar helemaal niets meer.

Ik probeer al enkele jaren mijn telefoonnummer bij verschillende meetings weg te laten halen door contact met ze op te nemen, maar

er komt totaal geen respons. Ook staan er al jaren verkeerde adressen en tijden bij verschillende meetings.

Niet als uitgangspunt nemen dus, deze site.

Beter zoeken op de sites van de fellowships zelf. Al moet ik zeggen dat je ook bij die gegevens het best eerst even kunt bellen voor je gaat.

De sites worden bijgehouden door vrijwilligers die ook nog eens verslaafd zijn.. er kan dus wel eens iets niet kloppen. ;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi, jij bent hier gewoon te 'nuchter'  voor A3  :P

ik heb de zin ook nog eens goed gelezen... maar heb ook het gevoel dat hij een beetje uit zijn verband is getrokken. 

en zou het duidelijker zijn als je het hele hoofdstuk zou lezen. 

En dan nog ......  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren naar een markt voor "donororganen" geweest. Ga elk jaar. Elk jaar koud. Dit jaar ook wel nat.

Gelukkig bevindt het grootste gedeelte van die markt zich onder dak.

Daar lopen ware Dr. Frankensteijnen rond. Mensen die van louter losse "organen" en "ledematen" een compleet functionerend geheel

weten te maken. Zelf voel ik me daar altijd wel klein en nederig. Ik ben al blij als ik met een "pleistertje" hier of

daar de boel "in leven" weet te houden. Maar de Dr. Frankensteijnen zijn niet te beroerd om ook mijn/onze lieveling af en toe

te helpen met een flinke ingreep. Dat is nodig. Ze is ondertussen al bijna 33 jaar, piept en kraakt, maar loopt nog "als een tiet"..

Het dagje markten heeft me weer blij gestemd. Ik vind het fijn te zien dat er zo veel mensen zijn die zich inzetten om te behouden wat er is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he ik zoek nog een mooi catherine deneuve neusje.....

het weer is hier stralend maar heel koud, mn neus zo ongeveer bevroren en mn tenen voel ik niet meer

heb besloten naar Slovenie te gaan, het is gevuld met activiteiten en waarschijnlijk meer alleengaanden ...

nog even het weer daar checken anders wordt het een warmere lokatie :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...