eline Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Kruisende berichten, fijne dag Bas Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Goedemorgen en gefeliciteerd Bas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Bas, gefeliciteerd en een fijne dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 De kans dat je in Slovenië contacten legt, is wel redelijk groot Eline...Maar ik snap je twijfel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Goeie morgen mensen. Ik ga vandaag niet werken omdat ik het toch niet helemaal vertrouw met m'n hondje. Heb net twee dierenartsen gebeld en die zeiden allebei, wacht nog ff af want zo te horen is ze niet ziek maar ik ben toch bezorgd. Dus blijf ik vandaag thuis en kijk hoe nu verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Gefeliciteerd bas! Met je 2 weken, en met verjaardag van je zoontje. BolLetje toch... Hoop dat ze snel opknapt. Heeeelll veel liefde doet wonderen, dus heb er alle vertrouwen in. Hier aan de slag... Als ik op de zon moet wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Bol, hopelijk is het loos alarm meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 En Bas de eerste twee weken, daar kun je mooi op voortbouwen.en voor je verjaarsfeestjeheb een heerlijke dag! Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Eline, dan doe ik het even zo, misschien ook herkenbaar voor anderen. Over verwerken, rouwen, loslaten en zingeving: "Uit het toelaten van je verdriet ontstaat een nieuwe betekenis die een diepere zin geeft aan je ervaring. Zingeving is wachten tot je klaar bent, zodat je zelf kunt zeggen dat het betekenis heeft gehad. Dat kan niemand anders voor je doen. Het heeft zijn eigen tijd nodig. Het kan niet te snel. Andere stappen kun je doen. Zingeving is de enige stap die je niet kunt doen, die komt langs als de tijd rijp is. Op een bepaald moment ga je voelen dat er iets verandert, je vindt een nieuw doel of je wordt je bewust van een dieperliggende opdracht. Je denkt soms heel goed te weten wat je wilt, maar dan blijkt je ziel toch een ander doel te hebben met je leven. Als je rouwt om een verlies, om het loslaten van een verlangen of een diepe wens, brengt je dat dichter bij het verlangen van je zielenopdracht. Dit helpt je om een nieuwe richting te vinden en je energie weer constructief in te zetten. Als je je lot werkelijk aangenomen hebt, kun je 'de rijkdom' van je ervaring gaan delen met anderen. (Uit Liefdesbang, Hannah Cuppen, p. 178) Dat heb ik onlangs wel ervaren. Boek heb ik in de bestelling via die Bolle (wacht op het goedkeuren van een kortingsbon) Goedemorgen Frummers, Weliswaar een grijze dag, maar zonnig in mijn hoofdje. Straks met een goede vriendin naar een videokunst in de Nieuwe Kerk. Fijne zondag ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Thanx voor de felicitatie frummers. :-) En Eline, het gaat wel goed naar omstandigheden. Heb mijn mindere momenten, word op de vreemdste tijden overvallen door trek. Naar alcohol maar ook naar nicotine. Het lukt nog steeds om er af te blijven, dat dan weer wel! Ik ga genieten van de dag en hoop dat jullie dat ook doen! Ciao AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ah, ik ruik de koffie al ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Goedemorgen frummers. En juist dan is de koffie hartstikke laat .... Yoga en Mai, dank jullie wel Vandaag dus late koffie en thee. Halverwege de nacht wakker en pas een paar uur later weer in slaap gesukkeld. Gelukkig is het zondag. Straks even op familiebezoek. Altijd leuk, alleen jammer dat er gelijk 3,5 uur autorijden aan vast zit. En dit keer nog meer want geloof dat we file kunnen verwachten bij de Schipholtunnel. Al zitten puzzelen dat ik dan maar over de A9 moet gaan, mezelf kennende zal ik wel lekker net de verkeerde afslagen nemen, hihi. Misschien dus toch maar de file voor lief nemen... Afijn, ik merk het wel, ik kom er wel, is het niet linksom dan wel rechtsom... Bas gefeliciteerd met je kleine man, dubbel feest dus voor jou. Suiker, mazzel met je mobiel. Scheelt toch weer. En kan me indenken dat je er hartstikke blij mee bent, het zijn de kleine dingen die het doen... En nog schoon ook op de koop toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ha ha A3, moest wel om je lachen. Schien heb je gelijk, maar... Iemand schreef het gister al: je moet het ook niet willen begrijpen, je moet het voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 @Eline en anderen: op de websites van AA en NA vind je overzichten van alle meetings. Er zijn ook overzichtsites waarop je per plaats en per dag meetings kunt opzoeken, zoals www.hogeremacht.nl. Die laatste is echter nog in opbouw en zeker niet compleet. De site www.hogere*.nl is niet alleen niet compleet maar ook totaal niet up-to-date. Volgens mij gebeurd daar helemaal niets meer. Ik probeer al enkele jaren mijn telefoonnummer bij verschillende meetings weg te laten halen door contact met ze op te nemen, maar er komt totaal geen respons. Ook staan er al jaren verkeerde adressen en tijden bij verschillende meetings. Niet als uitgangspunt nemen dus, deze site. Beter zoeken op de sites van de fellowships zelf. Al moet ik zeggen dat je ook bij die gegevens het best eerst even kunt bellen voor je gaat. De sites worden bijgehouden door vrijwilligers die ook nog eens verslaafd zijn.. er kan dus wel eens iets niet kloppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Hihi, jij bent hier gewoon te 'nuchter' voor A3 ik heb de zin ook nog eens goed gelezen... maar heb ook het gevoel dat hij een beetje uit zijn verband is getrokken. en zou het duidelijker zijn als je het hele hoofdstuk zou lezen. En dan nog ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Gisteren naar een markt voor "donororganen" geweest. Ga elk jaar. Elk jaar koud. Dit jaar ook wel nat. Gelukkig bevindt het grootste gedeelte van die markt zich onder dak. Daar lopen ware Dr. Frankensteijnen rond. Mensen die van louter losse "organen" en "ledematen" een compleet functionerend geheel weten te maken. Zelf voel ik me daar altijd wel klein en nederig. Ik ben al blij als ik met een "pleistertje" hier of daar de boel "in leven" weet te houden. Maar de Dr. Frankensteijnen zijn niet te beroerd om ook mijn/onze lieveling af en toe te helpen met een flinke ingreep. Dat is nodig. Ze is ondertussen al bijna 33 jaar, piept en kraakt, maar loopt nog "als een tiet".. Het dagje markten heeft me weer blij gestemd. Ik vind het fijn te zien dat er zo veel mensen zijn die zich inzetten om te behouden wat er is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ik moet er vandoor mensen. Koffie en thee voor de hele echte uitslapers in de warmhoudkannen op het aanrecht. Maak er een mooie dag van. Probeer de kleine mooie, lieve dingen te zien tussen al het groots. Luitjes... later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Ha die Hannah.... Misschien... misschien is het aan jou niet besteed maar aan anderen wel degelijk meis. Niet zo hard oordelen hoor. En nu echt weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Wat heb je nodig? Misschien kan ik dingen missen waarvan ik me dat nu nog niet realiseer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Nee, die naam is al in gebruik. Daar kun je niet meer mee op dit forum aankomen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Goede morgen allemaal Dagpact: jowan Blondie Bas Albert Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Bas van harte gefeliciteerd met je zoon en gefeliciteerd met je 14 dagen niet drinken en roken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
finniks Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 Goedemorgen ik droomde dat me telefoon stuk was. hoe bedoel je ik kan niet zonder me mobieltje nu gezellig bij mijn schoonouders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2015 he ik zoek nog een mooi catherine deneuve neusje..... het weer is hier stralend maar heel koud, mn neus zo ongeveer bevroren en mn tenen voel ik niet meer heb besloten naar Slovenie te gaan, het is gevuld met activiteiten en waarschijnlijk meer alleengaanden ... nog even het weer daar checken anders wordt het een warmere lokatie Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden