Spring naar bijdragen

Zaterdag 21 maart 2015


Yogajuf

Aanbevolen berichten

Dagdraad aangemaakt, omdat het kan.

Vroeg wakker dus, maar voel me goed. Gisteren een pan mosselen verorberd in m'n eentje, barstensvol B12. Misschien is het wel zo simpel: elke dag even vragen aan je lichaam waar het nou eigenlijk écht behoefte aan heeft en het dan dat geven. Of is dat gek? Zitten we dan straks allemaal aan het ijs en de chocola en vieren we onze lusten bot op onschuldige voorbijgangers?

Ik ga 't in elk geval eens proberen (dat vragen, bedoel ik, niet mijn lusten botvieren).

Straks de - volgens sommigen - beste eggs benedict van de stad met een virgin bloody mary en leuk gezelschap. Mijn dag kan niet meer stuk.

Fijn weekend allemaal!

bewerkt door Yogajuf
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag een verjaardag in het verre oosten van mijn zwager.

Vroeg in de middag heen, dus ook weer vroeg in de avond terug voordat de drank rijkelijk gaat vloeien en de gesprekken niet meer te volgen zijn.

Eerst maar eens wakker worden met een bak thee.

Dagpact:

Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Las even snel de draad van gisteren... 

Ik hoop dat Hots de hulp krijgt die hij zoekt. 

Wij mogen het leven van een ander niet nemen... wij mogen een ander het leven ook niet opdringen. 

Ik zou niet weten waarom dat hier niet aan de orde mag komen. 

 

Jopie naar de sauna... petje af... ik zou me er echt verschrikkelijk voelen  :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Net even de dagdraad van gisteren gelezen. Wel schokken van Hot. Tja, soms kiezen mensen daarvoor en ik heb daar respect voor. Ooit heb ik ook die keus willen maken. Toch blij dat het toen niet gelukt is.

Ik duim voor je vandaag kabouter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi... het lukt ook nog Mary... het wordt in ieder geval al een stukje lichter. 

 

 

Luitjes, ik ga in beweging komen hier. 

Hoop te doen nog voor tien uur.... dus nu even een flinke trap onder de derrière....

 

post-1140-0-51888300-1391668807_thumb.jpgpost-1140-0-43934800-1391668614_thumb.jpg
post-1140-0-84218000-1388215736_thumb.jpg

 

Maak er wat moois van lui.

Dag dag.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren was een soort roller coster. Pfff. Ik wist niet meer hoe ik het had. Ik was oprecht bang voor mezelf Dat ik me zo heb kunnen meeslepen en zo totaal iemand anders ben als ik eenmaal wil gokken of ermee bezig ben. Heel angstig en heel verwarrend. Egoïstisch, onverantwoord en totaal irreeel. In die zin werkt gokken op hetzelfde beloningssysteem als drinken of een andere verslaving. Alleen het verloop is anders. De gevolgen ook. Je krijgt een enorme kick door het te doen, als het een beetje loopt dan en je werkt eigenlijk aldoor naar een soort doel een soort hoogtepunt, dat nooit komt omdat het nooit genoeg is. Maar ja, net zo als bij drinken misschien wel. En toch anders. De adrenaline aanvoer is enorm. En de kater kan maanden aanhouden. Misschien wel jaren. Ik heb me vanaf december al gerealiseerd dat ik ons volledig in het ongeluk kan storten. Ineens kun je zo enorm in de schulden komen dat je er niet meer uit komt. Of dat het jaren duurt. Dat maakte mij de afgelopen maanden heel angstig. En nu is het dus een klein beetje waarheid geworden, die angst. Hoewel de schade nog steeds te overzien is. Ik was gisteren aan het hyperventileren en mijn man heeft in mijn paniek verschillende hulpverleners gebeld. Heel surrealistisch allemaal. En ik zwaar onder de pammen. Voel me nu weer rustiger en heb de schade geinventariseerd. Ach, ik kan altijd nog mijn piano verkopen. En mijn borduurmachine. En misschien kunnen de zonnepanelen toch niet op het dak en dan krijgen we daar het geld van terug (hoop ik) Kortom. er kan nog van alles geregeld worden. Ach ik brabbel maar wat van me af. Probeer wat tot rust te komen nu. Gelukkig heb ik wel mijn refu genomen zodat drinken in ieder geval even geen optie is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

 

Beetje raar weer hier. Er is al een druppeltje gevallen. Zo nog een rondje post lopen. 

@Yogajuf, heb ook op strenge katholieke scholen gezeten met nog de echte nonnen. Die zelfs nog nonnenkleding aan hadden. 

Maar ik heb nog nooit gehoord van een Virgin Mary behalve in de kerk  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie mrogen kanjers.

 

Kaboutertje, fijn wat te horen van je.

 

Ja Lieselot zal nog steeds wel op die rose wolk zitten.

 

Gisterenavond een beetje over de flos.

M'n hondje gedraagd zich anders, het lijkt wel of ze wat bang is of allert of zo. In bed ga je dan liggen denken dat ze erg ziek is en van alles invullen. Poeh dan wordt slapen wel heel moeilijk. Toch is het na verloop van tijd gelukt maar bah bah wat ben ik dan een bezorgde bange schijterd zeg.

Ze eet wel maar blijft anders. Nou kan het ook komen omdat ik wel erg veel op haar let hoor, maar eens kijken hoe het vandaag gaat.

Verder schijnt hier de zon en das al heel wat waard. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben diep onder de indruk wat mensen schrijven. Alleen weet ik er geen raad mee.

 

Kaboutertje wat hoop ik dat het goed gaat met je kleine man. 

 

Gisteren heb ik met NL doet  gevoetbald met allemaal van die grote mannen zoals clown. Daarna een lunch gehad. En ik ben gelijk  als vrijwilliger gevraagd. En 1 ding weet ik wel Mocht ik ooit meer tijd krijgen dan weet ik absoluut dat ik daar mijn tijd aan gaat wijden.

Mijn dochter werkt er en dan zie je pas waarom zij dat zo leuk vindt om te doen. 

 

Fijne zaterdag allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...