Lucide Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Monster, ik ben het helemaal met je eens dat het herstel het belangrijkste is. Alcohol de baas worden staat bij mij ook met stip op 1 maar omdat ik van mezelf weet dat ik aan van alles verslaafd kan raken is het voor mij belangrijk om ook dat in de gaten te houden. Dit betekent natuurlijk niet dat ik nergens aan toe geef. Vanmiddag nog was ik verbaasd hoe snel een zak winegums leeg kan zijn ;-) Monster en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
walrus Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Wally, lees ik daar een hele cryptische biecht dat je een terugval(letje) had? sterkte dan met weer opkrabbelen. Hangt ervan af hoe je het bekijkt. Niet letterlijk zitten tanken maar wel heel veel aan zitten denken. En allerlei redenen verzonnen waarom enz enz. Dus was langs jet kantje. Droogdrinken noemde iemand dat een hele tijd terug geloof ik. Zoiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Heee, Monster, tijd niet gezien. Bol: super geregeld. Nu maak jij weer iemand blij en je houdt toch zelf de grond, en nog geld 'verdiend' ook (nou ja, uitgespaard). Hoe zit dat Lune, staan jullie dan echt op wacht of ze komen? Ik doe voor vanavond lekker mijn laptopje dicht. Morgen ben ik een dagje uit, dus zien jullie me niet. Gezellig met de dames van de quiltclub op stap. Het wordt zalig weer en we zitten op een landgoed bij Winterswijk, dus dat wordt lekker naar buiten. Fijne avond, goeden nacht en morgen allemaal een droge en fijne dag gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 dan mooi dat het bij droogdrinken bleef Wally Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lucide Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Moe maar voldaan en met weer een droge dag op de teller sluit ik de gordijnen en mijn ogen. Slaap lekker, tot morgen... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 (bewerkt) Blekje, ik heb jóu wél gezien hoor. Ik lees wel mee, soms uren of een dag later. Vaak weet ik niet hoe te reageren: Soms komt er groot drama voorbij maar soms ook klein drama wat groots wordt gebracht. Vind ik. En als ik iets vind dan moet ik oppassen. Iets vinden en er een label op plakken wordt BIJ MIJ al snel een oordeel hebben. Dus val ik stil om te bedenken waarom ik iets goed of minder goed vind. Dan ben ik weer in mijn brein , daar waar veel gezeik begon. Daarna probeer ik met mijn hart te reageren. Mijn hart heeft geen opleiding genoten en kan nog niet zo goed luisteren laat staan duidelijk spreken. Heel vaak schreef ik een posting die ik na een minuut, nog vóór het posten, weer delete. Omdat mijn hoofd wat wou zeggen maar mijn hart nog stil was. Zoiets. Of omdat ik twijfelde aan de toegevoegde waarde.............. 17 maart 2015 bewerkt door Monster jowan, AlbertRemmo en Kastanje reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Deze jongeman gaat slapen. truste allemaal tot morgen oh sorry, ben drankvrij nog Lucide reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Goeieavond Effe kiekeloere... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Walrus, owow, inderdaad langs het randje. Misschien wat vaker hier even opladen? Vlammetje brandend houden? Ik ben blij dat het goed is afgelopen. Je kunt er weer sterker door zijn geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Slaap wel allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Gipsy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 oh sorry, ben drankvrij nog die Albert daar hoef je je hier NOOIT voor te verontschuldigen hoor, haha ben een beetje melig nog door de nachtdienst denk ik gauw naar bed dan maar om 9 uur naar de tandarts, brrrrrrrrr slaapwel (jullie wèl) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 Ik meld me nuchter en kalm af voor de dagpact. Welterusten en wellicht tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2015 't Was een mooie dag, hier op het forum, maar voor mij ook daarbuiten. Gewerkt, gesport, nieuwe lotgenoten ontmoet. En nu is het mooi geweest. Welterusten beste mensen (voor wie dit nog leest), tot in de ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden