Gast Gipsy25 Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goedemorgen Pff wat een gebroken nacht. 1 vriendin kan ook niet slapen die hoor ik de hele nacht kraken. De andere ligt al de hele nacht in coma. Het huisje is fantastisch en onderling maken we veel lol. Ik geniet met volle teugen van hondje gips. Al is het voor haar wel verwarrend; twee baasjes. Het is zelfs zo leuk dat we hebben besloten in september een weekje naar de zon te gaan met z'n drietjes. Leuk he! Ik heb wel wat op te biechten. Heb donderdag na dat bezoek aan de huisarts een wijntje gedronken. En daarna bij uit eten nog twee. En ik denk dat ik vanavond misschien ook een wijntje neem... Het smaakt wel. Maar gewoon 1 of 2 niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) Goeiemorgen. Dagpact: jowan Eerst een vroeg rondje en dan weer naar de training bij Hannah. Morning pi-plof. 14 maart 2015 bewerkt door jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goedemorgen lui. Jeetje wat een heftige postings al zo vroeg op de ochtend..... Ik begrijp je wel Dar, maar is het echt nodig om zo kort door de bocht te gaan? Gipsy, heerlijk dat het weekend zo leuk is, maar die wijntjes? Denk dat je die echt beter kunt laten staan meis, dat gaat op zijn kont verkeerd, misschien nog niet dit weekend, maar je kunt er op wachten. En Plof, die tik op de billen is lang niet bij iedere baby aan de orde hoor. Je maakt er wel een heel groot drama van Wat mij betreft... ik begin lekker rustig vanmorgen. Geen filmpjes, geen muziek, geen tv, kopje thee en het geluid van de vogels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) en jaaaaa, zo komen wij nader tot elkaar... .... (was overigens niet voor jou bedoeld plof ) Ik zet de koffie en thee in de warmhoudkannen lui en ga lekker naar buiten. Fijne dag allemaal... (wijziging: was vergeten koffie en thee op aanrecht te zetten) 14 maart 2015 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goedemorgen Plof, Gips, Dar, Yvonne en Fruit. Ja, wat moeilijk al op de vroege ochtend.Ik vind het ook niet verstandig van je Gips. Maar ik weet natuurlijk niet wat je doel is: helemaal stoppen of ermee om leren gaan. Daar is ieder toch vrij in om te kiezen? En als het niet werkt, tja, dan heb je er weer een les bij. Ik ben een beetje onrustig geworden gisteren na een telefoongesprek met mijn trajecbegeleider. Zij dacht dat ik misschien richting betaald werk kon. Daar word ik erg onrustig van. Ik heb dat nog heel lang geprobeerd. Ik vind vrijwilligerswerk ook goed. Nog maar even over nadenken. Eerst koffie en mn smoothie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goeie morgen mensen Jammer Dar. dat je je laat beinvloeden door een berichtje van een ander. Het is haar keuze als ze wil gaan drinken, en dat staat buiten jouw besluit om het niet te doen. Zo ik ben gisteren om 20.30 naar bed gegaan en geslapen tot 6.45. Het zal nodig geweest zijn. Nu maar hopen dat ik me wat minder somber voel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Net terug van mn rondje, geen zon maar een heel neutrale lucht, geen wind....beetje stil triest weer Hup de douche in en rommelen, ook nog even lamp.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goedemorgen, Vandaag rustig aan doen. Straks mijn dreads laten zetten, dus zal zoiezo een 2 uur stil moeten zitten Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goedemorgen, Dagpact jowan Blondie Jette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 (bewerkt) Hallo lieve mensen, Onrustige nacht gehad, veel gedroomd. Nu weer verder met het boek van Hanah Cuppen. @ jowan: succes op de training! Heel tof dat je dat doet vind ik. Jan Geurtz ken ik ook, hij heeft bij mij de doorslag gegeven om te stoppen. Verslaafd aan liefde moet ik nog lezen. Plof, wat gebeurt er op een pi-dag eigenlijk? Mooie dingen of vergaat de wereld? En ik wil me natuurlijk ook nog even tegen Gips aanbemoeien 14 maart 2015 bewerkt door Yogajuf jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Goedemorgen, @Gipsy Gips, er klopt iets niet. Lees je eigen bericht op Wie is wie van 11-03 nog eens terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Zullen we elkaar steunen i.p.v. elkaar negatief benaderen? Volgens mij is het forum daarvoor bedoeld mensen. eline en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Is dit nu een ad hoc drama? of feestje ProudMary en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Aha: geen relaxt dagje zo'n pi-dag dus. Kom op Plof, laat het toch even bezinken en voel de diepere betekenis die zit achter de woorden die mensen schrijven... Ik ga een croissantje halen. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 En dan nog maar even dit om verwarring te voorkomen. Gips, ik doelde niet op wat je zei over smaak, maar over emoties. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2015 Het enigste dat ik nog kwijt wil op het berichtje van Gipsy is dat ik hier al zo ontzettend vaak gezien heb dat mensen met trots schrijven dat ze het bij een of twee glaasjes kunnen houden, maar alc. drinken is voor ons ( er zijn uitzonderingen) heel gevaarlijk. Heel veel mensen die het toch proberen gaan weer de fout in. En natuurlijk ben je trots op jezelf als het inderdaad gelukt is, maar dan. Dan sluipt het er weer in, je maakt jezelf wijs dat het je gelukt is dus kan je er ook wel drie drinken, en dan vier, en voor je het weet drink je weer volop. We zijn verslaafd, en dat houd in dat we geen maat weten te houden. Dat we afhankelijk blijven van de alc. Voor mijzelf betekent dat nog steeds dat ik het niet ga proberen, want ik weet diep van binnen dat ik dan weer de vernieling in ga. Maar als een ander het wel wil proberen is dat zijn of haar goed recht. Het rotte is wel dat het hoe langer hoe moeilijker is om die motivatie weer terug te krijgen. Je bent dan toch weer heel teleurgesteld in jezelf. Goed ik ga m'n deuren verven. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden