Spring naar bijdragen

Vrijdag 13-03-2015

plof

Aanbevolen berichten

Schijn je ook voor in therapie te kunnen, voor dat geboortetrauma, Agnieta  :D

Goedemorgen trouwens. 

En weer een gat in de dag geslapen. 

Tis maar goed dat ik zo vaak late / avonddienst heb op het ogenblik... 

Eerst maar een lekker een bakje 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
En even bijlezen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Kaboutertje sterkte met je kereltje. Wat een ellende allemaal zeg. Ik vind het zo ontzettend knap dat je niet drinkt nu het zo spannend is allemaal. :rose: :rose: :rose: :rose:

Plofke ik had graag een foto geplaatst van mijn bal maar je weet het hé? Ik ben daarin een kneusje :(

Gisterenavond nog 2 1/2 uur gebowld dus in het totaal 3 1/2 uur gisteren. Dat voel ik nu wel hoor, een beetje stijf maar alles is goed. De gaten zijn soms wat te groot doordat mijn duim soms wat dikker of dunner is, en ik de bal dan wat laat vallen dus dit opgelost met een pleister. Tja een 12 ponder is best wel zwaar. Maar goed ik moet er ook nog aan wennen.

In mei liggen we stil tot ergens in september of zo, daarna gaan we weer lekker aan de gang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eline, als je een gewone conditie hebt, is het programma prima te doen. Niet te licht niet te zwaar en de begeleiders zijn echt pro's. (De masseurs ook trouwens :-)) Persoonlijk vond ik de fitness en wateraerobics okay, de pilates wat te licht en het wandelen geweldig.

Toen ik er was waren er vooral dames in hun up, een enkele heer, dertigers, veertigers en vijftigers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

Het is koud buiten, maar de zon zal daar wel snel een einde aan maken.

Ik ga zo deuren schilderen, boodschappen doen, een wandeling maken vanmiddag en daarna eten koken. En vanavond waarschijnlijk mijn team supporten.

Maar nu eerst nog een kop koffie.

Kaboutertje, ik denk vandaag aan jullie; sterkte.

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. Sterkte Kabouter. Ik ga voor je duimen.  :sun:

Fijn PM dat je je iets beter voelt. Zorg goed voor jezelf hoor.  :heart:

Veel plezier met het uitkiezen Eline. Kleurtjes zijn zo feestelijk om uit te zoeken  :rose:

Succes met schilderen Gerrit

Ik ga zo richting psychiater en mag dan meteen kennismaken met een nieuw exemplaar. Die ik nu heb gaat bij het UWV werken als verzekeringsarts. Nou, lijkt me nogal een overgang, maar ze kon niet meer tegen de nachtdiensten. Ik hoop dat ik het kan vinden met de nieuwe, maar ze schijnt erg aardig te zijn. Daarna meteen een deurtje verder naar mijn psycholoog voor de EMDR. Nou, drukke ochtend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Slechts half meegelezen. Wat is er met clowntje van Kaboutertje ?

Hier opruimen, klaar maken, beetje met balkon moestuin verder

en vanmiddag een paar uurtjes post. Heb trouwens een mooie vacature

gezien voor de stage die ik in september wil gaan doen(!) Spannend,

weer broeden op een goede motivatiebrief.

Fijne vrijdag de dertiende! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen,

Ik vind het bericht van Jopie over adhoc feest en drama, dat ik nu lees, wel een beetje een domper na mijn bericht gisteren.

Maar misschien bedoel je mij helemaal niet.

Voor mij betekent het in ieder geval meer dan ad hoc. Het is ook een invulling en uitdrukking van mijn leven.

Wat me verder doet mijmeren. Maken de kleine en grote feestjes en drama's niet allemaal deel uit van het leven.

Kun je voor anderen invullen wat de impact daarvan is.

Maar goed, nu weer gewoon de w.c. schoon maken. En ja, dat is ook belangrijk. Ik lees nu een boek over een meisje waar dat thuis niet zo gauw gebeurt. (Hemelsleutels).

Joris, altijd spannend zulke dingen. Maak er maar een goeie brief van, wie weet wat er nog van komt.

Het bericht van Kabouter staat gisteravond later op de dagdraad. Clown helaas weer in het ZKH.

Fijne dag mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag iedereen

ook ik ben heerlijk aan het opruimen.

Was nodig ook huis was een puinhoop :s

heerlijk dat zonnetje in huis

vermaak me best wel zo

drie vuilniszakken vol die zo weg kunnen lekker veel ruimte maken

zo ik ga weer aan de slag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn Agnieta. Ik verheug me met je mee. Hoe oud is hij? Wat een emoties allemaal zo op een dag. De kleine zal wel lekker moe zijn na zo'n onrustige nacht. 

De kringloopwinkels worden steeds vaker goed bezocht. Daar worden veel mensen erg blij van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet wel erg wennen aan mijn nieuwe psychiater. Ze komt erg zakelijk over, daar waar mijn vorige meer moedertypje was. De therapie ging als een speer. Wauw. Maar ik ben wel helemaal gesloopt na zo'n ochtend. Kreeg ook de eerste opdracht van de onlinebehandeling toegestuurd, maar die moet maar even wachten. Ik heb voor vandaag even genoeg. Morgen ga ik er naar kijken. Ik schijn wel het alcoholschrift bij te moeten houden elke dag. Nou, dat zal wel akelig leeg blijven aan de kant van 'gedronken'. En de trekmomenten worden ook minder en korter, dus ik denk bij mezelf: waarom ga ik die behandeling eigenlijk doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Suiker, de depressie is blijkbaar opgeklaard. Nu moet ik nog zien dat ik wat actiever word overdag. Heb net met mijn behandelaar erover gehad dat het goed zou zijn iets buitenshuis op te pakken aan vrijwilligerswerk, want ik heb te veel tijd om na te denken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...