Spring naar bijdragen

Dinsdag 10 maart 2015


plof

Aanbevolen berichten

Kastanje ik kan me voorstellen dat je je toch wat onzeker voelt als je de groep gaat verlaten, ook al voel je je sterk genoeg, het geeft toch een stukje veilig gevoel. ;)

 

Moghu Aggie, hoe voel je je? Een beetje kunnen pitten?

 

Ha die Vonnie. :lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik woon in twente maar hier begint de zon ook door te komen. Wat spannend Kastanje. Ik wens je veel wijsheid en sterkte met je besluit.

Eline, heb je geen link voor me, dat verstuurt wat makkelijker. Of verkleinen via fotoverkleinen.nl?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen frummers

hier (nog) mooi weer weer.

 

Kastanje, als je je best doen

ook elders zo tegen komt, zou ik die groep

niet onmiddellijk loslaten. Dan is het mooi

oefenmateriaal voor je om er anders mee

om te leren gaan. Juist als je er al uitgegroeid bent

zou je je wat meer kunnen ontspannen.

En vast leren  in een eventueel nieuw (zwaarder?)

groepje van begin af aan wat relaxter mee te doen.

Ik heb afgelopen weekend ook bewust wat minder mn best gedaan

, doen wat ik al deed, maar iets meer vanuit bewuste keus steeds.

En dat leverde me veel op. Ik durf wat meer mild en selectief te zijn.

En naar blijkt, is er nog veel te leren en te halen, maar met

een andere insteek. En minder focussen op wat niet mijn ding was, hielp ook!

bewerkt door lady jane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morge,

 

Ook hier komt de zon tevoorschijn! Blij dat ik wat later ga wandelen...in het zonnetje dus!

Vanalles en nog wat vandaag...tussendoor nog lezen/studeren.

Beetje chaotisch voelt dat voor mij, ik kan moeilijk 'afsluiten' voor prikkels.

 

Kastanje..is dat misschien ook wat gebeurt in zo'n groep? Dat je alles van iedereen opneemt,

er voor ze wilt zijn? Niet bewust, maar het gebeurt? Dat wordt misschien benoemt als heel erg je best doen?

Dat is in ieder geval heel hard werken....tenminste ik herken dat zo....niet makkelijk om te veranderen, kan wel.

Niet alles binnen laten komen, keuzes daarin maken..er bestaan technieken voor.

Ik heb gemerkt als me dat lukt ik meer kan betekenen, voor mezelf en een ander....word ik niet overspoelt.

Beetje zweverig misschien...maar ja.

 

 

Fijne dag allen, proficiat jarigen en sterkte voor wie het nodig heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik schreef Kastanje, maar bedoelde natuurlijk Agnieta, haha. Ja die kans moet je nemen, hij wordt je zo aangeboden. Dan is het toch heel fijn als je er met zorgvuldigheid en zonder spijt op terug kunt kijken straks. Oma zijn is zo vreselijk leuk. Heel anders dan het ouderschap. Het geeft je zo veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Das rot voor je Finniks maar je hebt best kans dat het vanavond over is of dat het verdriet een beetje onderbroken wordt.

Ja als je stopt met drinken, komen de gevoelens naar boven en druk je ze niet meer weg. Das alleen maar hardstikke goed. Nadeel is dat het op onmogelijke tijden ineens naar boven komt.

Sterkte meid. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kastanje...iets wat je heel diep van binnen voelt is een goede raadgever :)

Mooi dat je deze raadgever ook ontdekt hebt.

Deze kan je heel ver brengen

Soms heel anders dan dat je zelf denkt of zou willlen

Ben nog geen raad tegen gekomen wat niet goed voor me was

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He wat akelig PM. Dan voel je je al beroerd en dan moet je daar ook nog tegen vechten. Maar drinken maakt alleen dat je je nog beroerder voelt wsch. Sterkte meid. Ik hoop dat het gauw wat beter gaat.

Agnieta, kun je haar niet uit de wagen nemen en wat wiegen troosten, haar afleiden? Hoe oud is ze? Is ze al een beetje af te leiden met muziek bijvoorbeeld? Soms willen baby's alleen maar lekker bij je zijn, je hart voelen kloppen, je warmte voelen en je stem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb eindelijk een hulpverlener toegewezen gekregen bij de online behandeling. Dus lekker beginnen. Hoewel ik op het moment heel moe ben en daardoor ook weer veel trek heb. Heb al een uitgebreid bericht naar hem geschreven om alle vragen te beantwoorden. Nog maar even niet de eerste opdracht. Kan ook morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat fijn voor je Blekkie, nu kan je echt verder hé? Nu nog een goed contact krijgen met de hulpverlener en dan gaat het alleen nog maar beter worden. Misschien raak je die moeheid ook wel kwijt, je staat er niet meer helemaal alleen voor.

Ik ben blij voor je. :)

 

Hup hup oma in de benen. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Aggie...lekker je gevoel volgen...een baby van 11 weken kun je niet verwennen...huilen is een signaal (manier van communicatie)..honger, aandacht, slaap...

Niet een signaal dat jij het niet goed doet, maar wel serieus nemen...wat kan ik nu doen? Bijvoeden...knuffelen.....bij me nemen...gaan wandelen om te zorgen dat ze lekker slaapt...zorgen voor rust...vertrouw je intuïtie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...