plof Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Dankjewel Ploffie, Zometeen relaxed beginnen aan de 5TR, studie en Budgetbuddy in de namiddag. En ondertussen verder opbouw permaculture balkon moestuin Heb allen een fijne en zonnige zondag! eline reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen, Vandaag fijn naar mijn landgoed. Lekker wroeten in de aarde. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen, geen wandeling gemaakt, ik ga zo ook wat yoga doen en vanmiddag wandelen of fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 het landgoedseizoen is begonnen...das een goed teken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goeie zondag morgen! Dagpact:Blondie jowan Maak er een schitterende dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Hoi Ploffie, een foto plaats ik tzt als eea in bloei en eea behoorlijk aan het groeien is en er hier en daar vruchten hangen... Nu is het nog in de beginfase, opbouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ploffie ja ik ervaar het wel dat mijn bioritme beter is, laat ik het zo zeggen, beter bij mij past Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) Nu op de Wandeling NPO2 met Erik Jan Jansen. Ook te zien op http://www.npo.nl/de-wandeling/02-03-2015/KN_1667498 Zit nu te kijken op NPO2.... En goede morgen trouwens.... 8 maart 2015 bewerkt door erik huttula en eline reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Zit ik ook te kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goeiemorgen, Mijn amaryllis die de hele nacht yoga heeft gedaan (zie gisteren) is hersteld. Zo zie je maar weer. Zelf ben ik ook in vol herstel, nu dus ook van bijna-overspannenheid. Al mijn plannen gaan daardoor langzamer dan ik hoopte. Accepteren is de sleutel weet ik, maar makkelijk is dat niet. Het maalt in mijn hoofd. Vandaag: yoga, studeren, koken en eten en wat beautydingetjes. Klinkt goed, is leuk, maar voelt als een to do-lijst. Heel blij dat ik volgende week mee ga wandelen, de natuur in is zo goed voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goeie morgen kanjers. Schoonzus weer naar huis Altijd ff stil in huis, maar dadelijk werken in de dus ik ga de dag goed gemutst te gemoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen frummers. De zon schijnt hier al uitbundig. Vandaag dus een beetje in de tuin aan de slag. Lekker wat rommelen en zo. Ben niet de enige als ik bovenstaande lees. Maar eerst lekker koffie en thee. Heerlijk die stilte. Hier 's morgens vroeg geen radio of tv... Ik hoop dat jouw hoofdpijn met het water door het afvoerputje verdwijnt kabouter, dan kun je lekker genieten van het mooie weer. Bol ook goedemorgen. Lekker buiten werken dus? Laat je muts maar af hoor, volgens mij wordt het lekker weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) Nou vooruit, voor Ploffie, dit is de beginfase van de permaculture balkon moestuin: Je ziet binnen de zaaibakjes (o.a. hergebruik van melkpakken) in de broeibakken, en buiten op het balkon de opbouw middels 're-using' pallets voorzien van lucht/afvloeiing gaten onder de bakjes. Ga nog een regen opvang systeem fabriceren voor min of meer automatisch bewateren. Nog veel te doen Ps.: kan de foto niet groter maken (restrictie AdB forum), maar tik op de foto en je zie een groter formaat. 8 maart 2015 bewerkt door Joris huttula, kruidenthee67 en ProudMary reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ziet er goed uit, mijn AH tuintje trouwens ook... Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Morge! Het huis geurt naar havermoutmuffins met blauwe bessen (recept VK) Nog een omeletje bakken voor jarige Jobje en het feest kan beginnen... Vorig jaar, nu een jaar geleden nam ik op deze dag de beslissing niet meer te drinken... 1 april heb ik me hier gemeld. Ups en downs, uitglijdertje...ben er nog niet...wie wel? Heb overwogen me aan te melden op het jaarpact...mmm...weet het nog niet, ben er niet uit of dat helpend voor me is. Ik heb nog een hele dag Het is trouwens vrouwendag! Fijne dag allemaal, maak er wat moois van, geniet van de zon..lekker die warmte weer voelen! En sterkte voor wie het gebruiken kan. ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Mooi Joris! En wat een bijzonder leuke open man is die Erik Jan Harmens trouwens. Thanks voor de tip Erik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ziet er heel profesioneel uit Joris. Mooi hoor. Jammer dat je zo weinig ruimte hebt, maar je wordt zo wel erg creatief zeg. Ben heel benieuwd als alles wat groter is. Wat heb je gezaaid? Paprika's? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Hoi Kruidenthee, Jaarpact past niet bij iedereen. Zo heb ik mijn eigen systeem bedacht, immers het is een moeizame weg van uitglijders en terugvallen. In mijn geval al een struggle van vijftien jaar sinds de eerste bewustwording van het probleem. Steeds maar een nieuwe 'stopdatum' bepalen en dan toch merken dat deze niet gehaald werd met de nodige schuldgevoelens. Ik hanteer nu wel een vanaf meetdatum en een percentage dat ik AdB was. Als dat een 'cijfer' is van een 7 tot ?, dan ben ik daar dik tevreden over en voel mij daar goed bij. Stiekem zou ik ook wel kunnen zeggen dat ik een 'jaarpact' aankan, maar voor nu werkt deze aanpak. Ps.: zie ondertekening. kruidenthee67 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Hoi Bol, je ziet alleen een hoekje van mijn balkon. Deze gaat over de volle breedte en dus ruim 5 meter. Tot nu in zaaibakjes: rucola, tuinbonen, aardbeien, romatomaten, Munt, radijsjes, bieslook. Maar er volgt nog meer... Straks een overvloed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Ziet er hartstikke goed uit Joris, leuk. Kruidje van harte. zowel met jarig jobje als met jouw 'jaar'.. komt wel goed met jou lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 8 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 Goedemorgen, Ben het boek van Erik Jan Harmens aan het lezen. Heel open beschrijft hij zijn leven. Je moet het maar durven. Ga de wandeling terugkijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 8 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden