Tony Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Dit is een tweede poging om me aan te melden. De eerste is blijkbaar niet goed door gekomen. Niettemin, wil me hier voorstellen als Tony, die al wat langer bezig is alcohol de baas te worden. Om precies te zijn vanaf 26 augustus 2014 met een flinke uitglijder half augustus van dit jaar. De laatste druppels alcohol zijn op 29 januari door mijn keel gegaan en daar wil ik het nu bij houden. Wens me succes frummers. Dan gaat het best wel lukken. Hoe werkt het eigenlijk met dat dagpact? Moet ik mij daarvoor apart aanmelden en ook weer afmelden? Is het nodig of kan het ook zonder? Hopelijk gaat deze aanmelding goed. Dan krijg ik, denk ik wel gauw een reactie. CarpeNoctum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 welkom Tony het dagpact staat op de dagdraad je meldt je aan en als je eraan denkt ook af het is een mooie extra stok achter de deur als je anderen ook belooft niet te drinken. ik wens je veel succes, je eerste maand zit er al op.dus een mooie basis heb je al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Welkom Tony en succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Welkom Tony Ik wens je heel veel succes!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tony Geplaatst 2 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Hoera, het contact is er! Dank je Lady Jane, Mijn Gerrit, Kruidenthee en Suikertje. Ik moet me nog een beetje oriënteren in het gebruik van dit forum. Maar het zal beslist lukken. Ik zie, dat het heel belangrijk is om over het onderwerp Drank te communiceren; in positieve zin wel te verstaan natuurlijk. Want je kunt nog zo gemotiveerd zijn, ik lees hier best wel, dat de trek in alcohol onontkoombaar is. En dat is ook mijn eigen ervaring. Het vereist, dat je alert blijft. Ik zal blijven lezen en schrijven. Tot later dan. Tony. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paddy Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Welkom bij de club. En succes natuurlijk. Er valt prima te leven zonder alcohol is mijn ervaring. Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 2 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2015 Hoi Tony welkom Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Welkom Tony! Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Tony..mooie stap al gezet en welkom hier. Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jessy Geplaatst 3 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2015 Hoi Tony, succes! Lekker lezen en schrijven hier, hier vind je ruggesteun! Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petervdww Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 Goed bezig Tony, alweer een week op 5 te pakken. Zo houden en nu volhouden. Welkom! Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 4 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2015 Welkom Tony en succes! Tony reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden