Burchill Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 (bewerkt) Goedemorgen Frummers, Vroeg wakker. Eerst de 5TR, koffie en studeren. Vanmiddag naar de film. Hier winderig. 1 maart 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen, Ook hier weer vroeg wakker. Bakkie thee, en het zo toch nog effe proberen om terug te gaan. Dagpact: Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen Blondie en Joris. Hier ook vroeg wakker en er al even uit ook. Werd wakker .... realiseerde me opeens dat ik vrijdag vergeten was iets te registreren op mijn werk... ..... kon natuurlijk niet meer slapen en ben er maar uit gegaan. Heb inmiddels al bedacht hoe ik de gegevens  kan achterhalen... dus dat gaat helemaal in orde komen Dus lekker vroeg op nu. Koffie en thee zijn inmiddels klaar hier. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 1 maart 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Jij ook Yvonne en Blondie, De koffie verkeerd is lekker sterk en heet! Dankjewel. Zo, die 5TR zijn wel pittig, en dan doe ik het nog maar 7 keer per oefening. Nog behoorlijk stram. Op naar een flexibele yogi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goeie zondag morgen.  Dagpact:Blondie jowan   Ik ga zo naar een NA meeting. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen. Ben vergeten me af te melden gisteren, maar was na een voetmassage helemaal slaapdronken en ben lekker in bed door gaan slapen. Wat een verwennerij. Veel plezier bij de film Joris. Ik ga vandaag weer met mijn gerepareerde naaimachine aan de gang. Â Dagpact:Blondie jowan Blekje Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Gaat dus niet werken om weer terug te gaan. Eruit is eruit. Dus een bakkie koffie dan maar dit keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Jullie ook goedemorgen Jowan en Plof en Blekje.  Heb het yogafilmpje ook bekeken... misschien ook eens proberen, maar nu maar even niet   Arme Plof... hier gaan de katten 's nachts in een aparte kamer met de deur dicht... heerlijk rustig hoor.  Blekje veel plezier met de machine weer vandaag  En Jowan wens ik een goede bijeenkomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Hihi klopt Blondie, dat kan ik ook niet hoor. Ik zet een pot thee als ik uit bed kom en op mijn vrije dagen gaat die ook helemaal leeg... Heerlijk zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Hallo lieverds, Hier weer wat beter, maar helaas toch weer een werkdag voor de boeg. Hup Yo! Fijne zondag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Nou werk ze dan maar Yo. Â O goeie morgen kanjers. Hier ook werken vandaag, dus gauw zorgen dat hier in huis alles op orde is. Verder maar besloten om die melatoninetabletjes te laten staan. krijg er nare dromen van en ben overdag ook niet je van het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen, hier aan de thee en zo een rondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Mogge, Eline weer bijgekomen van het ziekenhuis? Yo, da's toch niet normaal je hele vrije weekend aan het werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik ben chagrijnig. Al sinds gistermiddag. Ik weet hoe het komt, maar weet niet hoe ik het op moet lossen. Mooie klus voor de zondag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Nog maar een bakje koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen Yo, Bol, Eline en Mary. Werk ze dames. Eline weer helemaal opgeknapt hoop ik? En Mary: Begin de dag met een dansje... enz... Wie weet helpt het, ik dans wel even met je mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 (bewerkt) Nou dan is het maar uitzitten Mary tot het weer beter gaat met je. Het zonnetje gaat vandaag wel schijnen dus misschien helpt het een beetje. Â Moggel Von. 1 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Moggel Bol. Hoop dat je vandaag wat prettiger werkt dan de vorige keer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Bedankt dames. Zon is altijd fijn. Dansje doen: nu ff niet. Werk ze Bolletje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ik ga actie ondernemen en niet blijven hangen in chagrijn vanwege wat een ander doet. Opruimen in huis en dan naar buiten. Gaat vast helpen. Knop gevonden. Fijn dat ik het hier even kwijt kon. jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Mary  Ik ben ook werken mensen, later. :sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Ah... gaat dus helemaal goed komen. Fijne dag Mary...  Ik ga hier ook in beweging komen. Het waait nog behoorlijk, zal dus wel weer koud zijn, maar ik zie ook een aarzelend zonnetje er tussendoor piepen af en toe... Ook lekker naar buiten dus...  Koffie en thee voor de langslapers in de warmhoudkannen...  Dames en heren, maak er een mooie dag van. Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 Goedemorgen allemaal. Ik zit lekker aan de koffie met een krantje. Als ik naar buiten kijk zie ik stukjes blauwe lucht. Fijn dag allemaal Kate en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 maart 2015 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2015 (bewerkt) Even snel voor Adrie, Ja dat klopt, ik val ook heel gauw in slaap, maar dan komen die nare dromen. Kon eerst niet thuis brengen waar dat vandaan kwam maar een tijdje geleden schreef hier iemand dat die last kreeg van nachtmerrie's. Toen ik vannacht wakker werd uit een nare droom, dacht ik dat het misschien wel eens te maken kon hebben met die melatonine. Vanochtend eens gekeken naar de bijwerkingen van die melatonine en inderdaad dat kunnen de bijwerkingen zijn. dus nu maar eens kijken als ik die pillen niet slik. Het zou jammer zijn want ik slaap inderdaad erg goed. Zo nu echt weg. 1 maart 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden