Spring naar bijdragen

Zaterdag 28-02-2015


plof

Aanbevolen berichten

Ja Joris ik denk dat ik dat maar voorstel aan hem. Nu ben ik al een tijd bij hem hoor en ik heb het gevoel dat hij best erg kundig is. Hij stelde zelf voor om mij door te sturen als het volgende week nog zo is.

Tja waar dat nu mee te maken heeft weet ik niet en hij zei dat het maar zelden voor komt. Wel hoge druk op het oog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suiker als je lang op kunt blijven

is Precious ook een echte aanrader  0.05 op Canvas

zelf ga ik Lebanon kijken als ik wakker kan blijven, 23.40 NPO 2

misschien kun je opnemen? Ik niet dus ik houd het niet altijd vol

maar vannacht een prachtfilm over een gokverslaafde gezien

(Philip Seynmour Hofmann) geweldige acteur & film.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Jane haar man en haar zoon zijn nog thuis dus alleen is ze niet.

 

Kate natuurlijk moet ik niets maar ik zie dat de buurman hier helemaal niet mee om kan gaan en begrijpt er allemaal niets van. De zoon tja die neemt geen blad voor z'n mond omdat ook hij machteloos staat.

En als ik dat zo zie, dan heb ik echt te doen met hun.

De buurvrouw heeft altijd wel veel moeite gehad om dingen te begrijpen maar nu helemaal. bovendien hoort ze slecht, en loopt konstant heel hard met een schelle stem "He?"te roepen en dat wel zo'n 4 x achter elkaar. en iedere keer weer moeten ze opnieuw alles uitleggen.

Ze willen zo graag en zijn zo blij dat ik kom helpen, maar ik heb gezegd dat ik het doe zolang ik kan maar niet over mijn grenzen ga. Dus das al heel duidelijk.

Ze willen dat ik 1 keer per weer kom maar ikzelf heb gezegd, 1 x per maand goed poetsen en af en toe loop ik binnen om te kijken of ik iets kan doen.

Nu moet ik het ook volhouden hé? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, wat knap als jij je eigen grenzen zal kunnen blijven zien. Het zal zo makkelijk zijn om je mee te laten slepen, mensen die werk zien pakken áán en mensen die het werk niet zien kunnen makkelijk praten over grenzen bewaken enzo.

Vandaag ging de dagdraad wel vaker over Moeten en Leuke dingen doen. Onder eigen dak is het wat makkelijker om werk te laten voor wat het is, dat heeft soms met eigenwaarde te maken en soms weglopen van gevoelens en blablabla. Maar werk bij anderen laten voor wat het is, kan moeilijk zijn. Dan komt compassie zich er tegenaan bemoeien.

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...