plof Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 28 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 (bewerkt) . 19 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: jowan met een kleine j Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen, die bloeddruk is weer normaal, was gevolg van een te snel inlopend infuus en daarom moest ik een nachtje blijven. Gisteren lekker bijgeslapen en vandaag de draad weer oppakken AlbertRemmo en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen, Weer vroeg wakker op vrije dag. Zo maar eens een flinke wandeling met de hond. Maar eerst koffie. Dagpact : jowan met een kleine j Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen, Fijn dat het weer goed gaat Eline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen Eline en jowan en blondie, Goed dat het weer normaal is Eline. jowan nog steeds aan het worstelen met je ego? Volgens mij valt jouw ego wel mee. Je bent hier toch maar bijna elke dag met een zinvolle bijdrage Ik ben weer begonnen met de Vijf Tibetaanse Riten. Ooit mee kennisgemaakt in de Carribien in 2006. Vanmorgen, nou eigenlijk gisteren bij de zelfverdedigingskunst ook gedaan, weer een voorzichtige start gemaakt met elke oefening 7 keer. http://www.lifeevents.org/5-tibetans-energy-rejuvenation-exercises.htm Het verhaal van Kelder en de colonel neem ik met een korrel zout, maar de benefits zijn wel merkbaar na een tijdje. En het is een goed alternatief voor geen yogadocent in de huiskamer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen PM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Mogge Joris, Dat is nieuw voor mij, de Tibetaanse riten. Zal es kijken naar de link. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Yogajuf, sterkte vandaag op het werk. Eline, weer fijn terug bij ons. Alles verder goed gegaan? Ik duik de doesj in. Opdracht gekregen van mijn therapeut om eerst de leuke dingen en daarna pas de 'moet' dingetjes te doen op mijn vrije dagen. Experiment start vandaag. Beetjes sceptisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goed dat je het even over yoga hebt. Ik zou het thuis gaan doen: helemaal vergeten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Wakker worden allemaaaaaaal!!!! Attentie atentie : oranje rode zonsopgang te zien aan de oostelijke horizon Allemaal kijken. Dit is uniek . (Sorry voor deze brute verstoring van de zaterdagsrust... Ben altijd een beetje hyper als ik 's nachts gewerkt heb. Maar ik ga slapen hoor nu . Dus geen last meer van mij plof, AlbertRemmo, Yogajuf en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen medefrummers. Ik zie dat ik veel gemist heb. Wat is er met Eline??? Ik moet maar gauw even bijlezen , maar weet niet of ik zo veel kan lezen. In het ziekenhuis??? Blondie, heel goed, met leuke dingen beginnen. Doe ik ook. Zo, mannetje wakker maken die op de bank nog ligt te slapen, mijn smoothie opdrinken en dan lekker met de hond. Dagpact: jowan met een kleine j Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Morgen allemaal, Toch nog een redelijk goed begin van de dag: mijn tegenoverbuurman staat met ontbloot lijf in zijn keuken. 50-plus maar kan nog prima mee. Goed, ik ga fietsen. Fijne dag allemaal en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Hier zon, nauwelijks wind, straks even lopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 (bewerkt) GOEIEEEEEE MORREGHUUUUUU. Hier wil de zon door breken. Het voorjaar komt eraan mensen heerlijk. Yogaj. heel veel sterkte vandaag. Hopelijk komt er toch weer wat meer tijd voor jezelf. 28 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen luitjes. Weekend..... net op tijd Eerst maar een bakje thee en even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Was erg gezellig even hier, hihihi. Ik moet er vandoor mensen, moet me al weer gaan haasten.. toch volgende keer iets eerder opstaan... . Koffie en thee vind je in de warmhoudkannen. Maak er een mooie dag van. dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Goedemorgen beste mensen, Beetje onrustig geslapen, na een avonddienst gisteren, waarbij ik de clienten, maar niet in bed kreeg. Zelf helemaal hyper en onrustig daardoor geworden. Enfin, na dik 1.5 uur, kon ik toch vertrekken. Ik lees dat Blondie, van haar therapeut, eerst de leuke dingen moet doen, en dan pas de moet dingen. Ik zou juist zeggen andersom, dan heb je de leuke dingen juist "verdiend"als je de moet dingen al gedaan hebt. Zou dan niet erg kunnen genieten van de leuke dingen, omdat ik dan nog de moet dingen zou moeten doen. (Kunnen jullie het nog volgen? ) Maar goed, misschien denk ik ook wel krom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 mag doen Raps ik doe het altijd zo de leuke dingen eerst dan heb ik die maar vast binnen en als ik ergens niet aan toe kom (en dat gebeurt nogal eens) zit ik goed. Zoals jij het doet deed mijn moeder het ook en die was ook altijd moe, nooit klaar ook. Ik ook niet, maar ik ben lui en gemakzuchtig (zei zij ook al) maar heb tegenwoordig wel meer lol van het leven. En natuurlijk doe ik het (hoog)nodige ook wel hoor. Maar leren genieten vind ik een kunst op zich. De 5 Tibetaantjes zijn bekend trouwens, op Venwoude geleerd, die deden die jaren als ochtend yoga/meditatie. Erg goed voor lichaam en geest. A3: wel wat alternatief hoor voor jou☺ Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 Nou ik ben ook een beetje van, eerst de rotdingen opknappen, en dan pas aan de leuke dingen beginnen. Als ik weet dat ik nog een hele hoop rotzooi moet verwerken kan ik niet van te voren al echt genieten van leuke dingen. T' is wat met die pootjes van je hé Rapske? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2015 en een hele goeiemorgen trouwens. En tijdens het koffiezetten heb ik net zonder erg de vaat van 4 dagen gedaan, oeps. Nu maar gauw even lui ontbijten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden