Spring naar bijdragen

Donderdag 19 februari 2015


Blekje

Aanbevolen berichten

Rustige dag gehad hier.

Trots op mijzelf dat ik vandaag niks met werk heb gedaan.

Mijn verantwoordelijkheidsgevoel zit mij daarbij nogal eens in de weg.

Kan moeilijk loslaten, al weet ik verstandelijk echt wel dat de boel gewoon doordraaid zonder mij...

Afijn, lekker wezen shoppen.

Nu aan het uitbuiken op de bank.

Morgen weer de therapie.

In ieder geval vandaag genoeg op kunnen schrijven in mijn witboek!

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

http://s1369.photobucket.com/user/bollje1000/media/SAM_0107_zpsiucxkgim.jpg.html?o=2

 

Nou zeg ik heb iets gedaan en nu staan alle foto's die ik opgeslagen heb hier open en bloot op het forum :blush::face-icon-small-shocked::D

Nou ik had graag de foto van mijn diertjes op het schapenvelletje en mijn vijver willen plaatsen maar dat is nog niet gelukt. Eens kijken of ik de rest weer kan verwijderen anders moet het maar zo hoor.

 

Luna mijn vijver staat erbij hoor. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoehahahahahawawawa Jane wat een hoop geklungel zeg maar eindelijk kan ik m'n diertjes laten zien. Hoop dat Blondie vandaag ook nog ff in de h.kamer komt dan ziet ze Puck ook weer. :)

 

Ik heb bij berichtjes plaatsen op Link gedrukt en dan kan ik wel foto's plaatsen das al heel wat.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een mooie vijverpartij. Ik zie alleen verder geen foto's van dieren op een velletje. Deze dag kroop wel erg om. Sta nog steeds een beetje te swingen op m'n beentjes. Ook slaapgebrek natuurlijk. Dat was ik ook al vergeten, na een paar uurtjes slapen ben ik erna klaar wakker. Nou, ben echt in de mood van "I never drink again", morgenavond weer de refu. Nou, beste frummers, ik ga nog even voor de buis en dan lekker bijslapen. Tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van AA,

En heb iets moois mogen meemaken.

10de verjaardag, er waren kadootjes en taart.

Nog niet kunnen vragen wat ik vragen wilde, heeft wat tijd nodig, er waren momenten dat er iemand aan het woord was en dat er een mooie inkopper voor mij bij was, maar wanneer de spreekster of spreker dan uitgepraat was, was ik die inkopper al weer kwijt :blush:

Volgende week neem ik een pen mee en papier ;)

even gesproken met de jarige, haar in dit geval bedankt voor haar aanwezigheid en gezegd dat ik nog niets had gezegd.

Geeft niet zei ze. er zijn hier mensen die hier al een jaar komen en nog niks gezegd hebben, voel je op je gemak en ervaar het zoals je wilt en het belangrijkste is dat je het eerste glas laat staan.

Hoe herkenbaar is dat? :)

Vlak voor de meeting kreeg ik een lief smsje met succes van mijn zus,

 

Mooie foto`s Bol :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...