blondie6173 Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) Rustige dag gehad hier. Trots op mijzelf dat ik vandaag niks met werk heb gedaan. Mijn verantwoordelijkheidsgevoel zit mij daarbij nogal eens in de weg. Kan moeilijk loslaten, al weet ik verstandelijk echt wel dat de boel gewoon doordraaid zonder mij... Afijn, lekker wezen shoppen. Nu aan het uitbuiken op de bank. Morgen weer de therapie. In ieder geval vandaag genoeg op kunnen schrijven in mijn witboek! 19 februari 2015 bewerkt door blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) http://s1369.photobucket.com/user/bollje1000/media/SAM_0107_zpsiucxkgim.jpg.html?o=2 Nou zeg ik heb iets gedaan en nu staan alle foto's die ik opgeslagen heb hier open en bloot op het forum Nou ik had graag de foto van mijn diertjes op het schapenvelletje en mijn vijver willen plaatsen maar dat is nog niet gelukt. Eens kijken of ik de rest weer kan verwijderen anders moet het maar zo hoor. Luna mijn vijver staat erbij hoor. 19 februari 2015 bewerkt door bolletje luna1961 en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 yesss gelukt Bol, klasse! de hele rits bekeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) Hoehahahahahawawawa Jane wat een hoop geklungel zeg maar eindelijk kan ik m'n diertjes laten zien. Hoop dat Blondie vandaag ook nog ff in de h.kamer komt dan ziet ze Puck ook weer. Ik heb bij berichtjes plaatsen op Link gedrukt en dan kan ik wel foto's plaatsen das al heel wat. 19 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 huttula en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Goeieavond! Wat een mazzel dat ik even kom piepen Machtige foto's Bol!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Het is prachtig geworden meis. en het was al zo mooi! Maar je hebt er wel eer van, komplimenten aan je klussenman. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Het ziet er mooi uit bij je Bol En wat hebben je diertjes het luxe op hun vacht. Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Hey Mai dank je wel. Hoeisie? Jane Kate ik kan zoooo genieten als ik zie dat m'n diertjes lekker liggen te slapen op zo'n vachtje. Daar doe je het toch voor hé? M'n dieren moeten het goed hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) Comme si, comme sa Bol Over het algemeen tevreden en blij 19 februari 2015 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Mooi Mai, je bent tevreden met weinig hé? Een goeie eigenschap waar veel mensen jaloers op zijn. Zo Bol gaat ff journaal kijken. Heb ik net gemist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 19 februari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Wat een mooie vijverpartij. Ik zie alleen verder geen foto's van dieren op een velletje. Deze dag kroop wel erg om. Sta nog steeds een beetje te swingen op m'n beentjes. Ook slaapgebrek natuurlijk. Dat was ik ook al vergeten, na een paar uurtjes slapen ben ik erna klaar wakker. Nou, ben echt in de mood van "I never drink again", morgenavond weer de refu. Nou, beste frummers, ik ga nog even voor de buis en dan lekker bijslapen. Tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Kijktip: Vanavond rtl 8 om 20.30u. "A beautiful mind" Echt een aanrader voor wie deze film nog niet gezien heeft. Heb em zelf 3x gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 (bewerkt) Blekkie om 20.22 heb ik een berichtje geplaatst. Dan zie je die blauwe link hé? Daar moet je op klikken. 19 februari 2015 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Wauw Bolletje, wat heb je het mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Wow Bol, ik word er stil van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Dank je wel lieverds. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Leuk die vijverfoto, vind het leuk om meer aspecten te leren kennen van de frummers die je zo dagelijks ziet. Erg mooie tuin hoor......kom ik aan met mijn balkonnetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Me too erik en op mijn balkon ligt dan wel weer eens water vanwege slechte afvoer, maar geen vissen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Haha die Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Hoi PM, je hebt volgens mij iedereen naar de film gejaagd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Leuke hond en kat, Bol, ze liggen er mooi bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Terug van de yoga, warme douche, kop thee én een film die ik opgenomen heb Fijne avond en alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
luna1961 Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Wauw Bolletje wat een vreselijke mooie binnenvijver. Ik snap het nu al wat beter. Echt enorm mooi..... Trouwens alles in je huis is erg mooi ook de tuin. Je hebt er wel heel veel werk aan zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2015 Terug van AA, En heb iets moois mogen meemaken. 10de verjaardag, er waren kadootjes en taart. Nog niet kunnen vragen wat ik vragen wilde, heeft wat tijd nodig, er waren momenten dat er iemand aan het woord was en dat er een mooie inkopper voor mij bij was, maar wanneer de spreekster of spreker dan uitgepraat was, was ik die inkopper al weer kwijt Volgende week neem ik een pen mee en papier even gesproken met de jarige, haar in dit geval bedankt voor haar aanwezigheid en gezegd dat ik nog niets had gezegd. Geeft niet zei ze. er zijn hier mensen die hier al een jaar komen en nog niks gezegd hebben, voel je op je gemak en ervaar het zoals je wilt en het belangrijkste is dat je het eerste glas laat staan. Hoe herkenbaar is dat? Vlak voor de meeting kreeg ik een lief smsje met succes van mijn zus, Mooie foto`s Bol jowan, Monster en Skip reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden