Spring naar bijdragen

Zaterdag 14 januari

Jette28

Aanbevolen berichten

grijns!

Nou je hebt me wel aan het denken gezet hoor. Ik ben gewoon net zo als de meeste andere westerlingen, jakkie. Materialistisch tot op het bot. Nou, ga ik maar lekker verder met mijn lapjes te aaien en bedenken hoe mooi ze staan in m'n quilt straks. Hebbehebbe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Ietje. Waar waren de trainsters dan tijdens dat teamuitje vraag ik me af.

Blekje, waarom zou je niet mogen genieten van je hobby?

Als het je teveel geld kost kun je hem ook nog verkopen alsie klaar is.

Oh, nu ben ik zeker heel erg slecht :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het mag dan zaterdagavond zijn............. ik ga onder mijn "perfect" opgemaakte dekbedhoes liggen

(het meeste is perfect voor wie van een beetje chaos houdt)

(ik heb in al mijn hoezen klittenband op de hoeken gestikt omdat ik te lui ben voor dat geworstel.........gemak dient de mens)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat niet naar de sauna vanwege Valentijn? Dacht dat de sauna nu juist rond deze tijd heerlijk rustig zou zijn.

Valentijn staat toch voor je lief extra liefde tonen? Dat mag je in de sauna toch niet laten zien?

Dacht juist dat dit de meest geweldige dag was om de sauna min of meer voor jezelf te hebben.  

Weer iets verkeerd verstaan blijkbaar. :)

Erik, ik ben gestopt met naar feestjes te gaan waarbij ik van te voren al voel nee. Toen ik daarmee begon, werden feestjes die ook luidruchtig waren en ik de helft van de mensen nog steeds niet verstond veel leuker en drinken veel onbelangrijker.

Ik leerde het verschil in mijn gevoel kennen of ik ergens zin in heb of dat ik iets doe omdat het verplicht lijkt. Want geen enkel feestje is uiteindelijk verplicht. 

Het maakt het tot een verplichting als je het gevoel hebt dat je een goed excuus moet hebben om het af te zeggen. Dus ik heb me regelmatig afgemeld met de boodschap dat het niet goed voelde om te komen. Daar kan niemand niks mee maar is een goed excuus. En na het feesten is iemand die rede ook allang vergeten.

Nu ga ik naar feestjes, waar ik de mensen nog steeds amper versta, terwijl mijn gehoor heel goed is. Maar muziek, andere gesprekken op de achtergrond, veel omgevingsgeluiden maken het mij ook moeilijk om dingen te volgen. Maar ik ben er wel en geniet daarvan. En hoor ik iets interessants, dan durf ik ook best te zeggen ik versta je binnen niet zullen we even buiten verder praten. En het toffe daarvan is, is dat heel veel mensen zeggen ja, omdat ze eigenlijk van hetzelfde last hebben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een topdag gehad

dochter met 4-0 gewonnen en staat ovenaan de kompetitie

en daarna haar oude kluppie zien winnen van de bovenste 2e divisie.

Zelden zulke goed wedstrijden gezien. En wat had ik zin om mee te doen ;)

nou ja morgen dan weer, en op mijn eigen niveau, wel zo leuk.

Na afloop gooiden de meiden Valentijnslollies het publiek in.

Mijn allereerste Valentijnskado is dus een gebroken hart, hoe kenmerkend.

Kreeg ik er later van dochter nog een (zei: geef die maar aan je vader, maar

dat deed ze toch maar niet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik dacht dat jij al genoeg spieren had gekweekt Albert. Met het oberen.

Wapperen is echt een sport op zich blijkbaar. :D

Ik moet ook altijd op een ladder gaan staan om dat ding meer wapper ruimte te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...