Blekje Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 grijns! Nou je hebt me wel aan het denken gezet hoor. Ik ben gewoon net zo als de meeste andere westerlingen, jakkie. Materialistisch tot op het bot. Nou, ga ik maar lekker verder met mijn lapjes te aaien en bedenken hoe mooi ze staan in m'n quilt straks. Hebbehebbe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Haha Blekje, ik moet wel een beetje gniffelen om jouw postings. Give yourself a break! Je mag er best van genieten hoor! Dat is echt helemaal prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Monster en Kate reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Zin in gehaakte eiermutsjes nu. plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Hebben we het nu zelfs zonder Monster al over sokken Tot vannacht mensen. CU Monster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Jeetje Ietje. Waar waren de trainsters dan tijdens dat teamuitje vraag ik me af. Blekje, waarom zou je niet mogen genieten van je hobby? Als het je teveel geld kost kun je hem ook nog verkopen alsie klaar is. Oh, nu ben ik zeker heel erg slecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Als Blekie ff door kwilt krijg je morgen vast een deken MG..... Voor je jubileum!!!!!! Kate reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Succes en hopelijk veel plezier Erik. Je hebt er goed over nagedacht, komt vast wel goed. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 (bewerkt) . 17 maart 2015 bewerkt door PloffieIsPleite erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 T blijft Valentijn Erik.... Misschien heb je een wereld avond . erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 het mag dan zaterdagavond zijn............. ik ga onder mijn "perfect" opgemaakte dekbedhoes liggen (het meeste is perfect voor wie van een beetje chaos houdt) (ik heb in al mijn hoezen klittenband op de hoeken gestikt omdat ik te lui ben voor dat geworstel.........gemak dient de mens) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Dekbedhoes binnenstebuiten doen -> dan pak je de verste puntjes vast -> daarmee pakje je 2 puntjes van je dekbed vast -> vervolgens draai je de hoes eroverheen. Zo doe ik het ook altijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Zoals jou doe ik het altijd Yogajuf en dan wapperen zoals Agnieta. Daarvoor kroop ik in mijn hoeslaken om het hele dekbed op zijn plek te krijgen. Dat heb ik ook es geprobeerd en toen kon ik de uitgang niet meer vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Het wappert niet zo lekker Agnieta 4 seizoenen wollen dekbed van 2.40 bij 2.20 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Wat niet naar de sauna vanwege Valentijn? Dacht dat de sauna nu juist rond deze tijd heerlijk rustig zou zijn. Valentijn staat toch voor je lief extra liefde tonen? Dat mag je in de sauna toch niet laten zien? Dacht juist dat dit de meest geweldige dag was om de sauna min of meer voor jezelf te hebben. Weer iets verkeerd verstaan blijkbaar. Erik, ik ben gestopt met naar feestjes te gaan waarbij ik van te voren al voel nee. Toen ik daarmee begon, werden feestjes die ook luidruchtig waren en ik de helft van de mensen nog steeds niet verstond veel leuker en drinken veel onbelangrijker. Ik leerde het verschil in mijn gevoel kennen of ik ergens zin in heb of dat ik iets doe omdat het verplicht lijkt. Want geen enkel feestje is uiteindelijk verplicht. Het maakt het tot een verplichting als je het gevoel hebt dat je een goed excuus moet hebben om het af te zeggen. Dus ik heb me regelmatig afgemeld met de boodschap dat het niet goed voelde om te komen. Daar kan niemand niks mee maar is een goed excuus. En na het feesten is iemand die rede ook allang vergeten. Nu ga ik naar feestjes, waar ik de mensen nog steeds amper versta, terwijl mijn gehoor heel goed is. Maar muziek, andere gesprekken op de achtergrond, veel omgevingsgeluiden maken het mij ook moeilijk om dingen te volgen. Maar ik ben er wel en geniet daarvan. En hoor ik iets interessants, dan durf ik ook best te zeggen ik versta je binnen niet zullen we even buiten verder praten. En het toffe daarvan is, is dat heel veel mensen zeggen ja, omdat ze eigenlijk van hetzelfde last hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik heb een topdag gehad dochter met 4-0 gewonnen en staat ovenaan de kompetitie en daarna haar oude kluppie zien winnen van de bovenste 2e divisie. Zelden zulke goed wedstrijden gezien. En wat had ik zin om mee te doen nou ja morgen dan weer, en op mijn eigen niveau, wel zo leuk. Na afloop gooiden de meiden Valentijnslollies het publiek in. Mijn allereerste Valentijnskado is dus een gebroken hart, hoe kenmerkend. Kreeg ik er later van dochter nog een (zei: geef die maar aan je vader, maar dat deed ze toch maar niet). nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Ik dacht dat jij al genoeg spieren had gekweekt Albert. Met het oberen. Wapperen is echt een sport op zich blijkbaar. Ik moet ook altijd op een ladder gaan staan om dat ding meer wapper ruimte te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 ik heb WEL spieren Ag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 En Agnieta ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2015 Hé Albert, nog bekomen van je eerste AA meeting en nog tijd gehad om naar een 2de te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden