Gast Gipsy25 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Oh wat fijn een vriendinnetje die om 4.30 antwoord stuurt op een whatsappje .... Vrijdag de dertiende oh oh Zijn jullie bijgelovig? Ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goede morgen DAGPACT Albert fijne dag en ik ben niet bijgelovig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Dank je Ploffie Jij ook een fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) . 1 maart 2015 bewerkt door ploffie AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goedemorgen frummers, Vrijdag de 13e... nee, geloof daar ook niet in, vind het altijd wel grappig op de één of andere manier. Weer ellendig gedroomd, ben gelukkig toch weer wakker geworden Dus nu eerst maar even koffie en thee zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goedemorgen, Rug voelt iets beter, maar nog niet topfit. Rustig aan doen dan maar vandaag op het werk. Nu eerst een bakkie Dagpact: Albert Blondie Gefeliciteerd met je 14 dagen Albert! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Mmm... Niet bijgelovig, maar... Ooit getrouwd op vrijdag de 13e, iets meer dan 13 jaar geleden Dat huwelijk heeft het niet overleefd... U zijt gewaarschuwd! ProudMary reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hihi goedemorgen Blondie. Voorzichtig aan maar met je rug hoor. Dank voor de goede raad, maar mocht Kees van het toneel verdwijnen (om welke reden dan ook) dan vind ik het verder wel genoeg wat partners betreft En Albert nog even sterkte met de laatste dag. En top van je twee weken... AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 goedemorgen, de draad teruggelezen, leuk al die verschillende topics, vreemde letters heb ik geen idee waarom..... nou eerst maar aan de wandel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 En als ik plaats zijn ze gewoon dik en zwart ipv smal en grijs???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goeiemorgen. Dagpact: AlbertBlondie jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hihi, geen idee wat je bedoelt Eline, ook goedemorgen trouwens. Voor mij tijd om naar mijn werk te gaan. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Ik wens iedereen een mooie dag. En sterkte voor wie het nodig heeft. Dag dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hier ook in de benen... Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jette28 Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Dagpact: Albert Blondie jowan Jette niet bijgelovig, ga straks heerlijk 10 km wandelen en 30 kg of meer was vouwen :-). en oh ja heerlijk koppie koffie doen na het wandelen. Hou van vrijdagen ook als het de 13e is!! fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goedemorgen frummers, Blondie, bij mij was het vrijdag de 25e. Ook foute boel :-) Heb het goed vandaag mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Zo eens even uitzoeken welke trein ik morgen neem voor Zwolle, heb er zin in mensen te ontmoeten...en PM weer te zien Kabouter vandaag naar huis hoop ik, zal goed zijn weer thuis te zijn in je eigen omgeving, ook voor clowntje denk ik een stuk rustiger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goeie morgen lieve mensen. Gisteren een topdag gehad en geslaagd voor 4 hele mooie deuren. Verder heb ik een nieuwe platte tv. gekocht voor Jan. Die zat nog te kijken naar een heel klein 14 jaar oude tv'tje. Hij heeft het zo verdiend voor alles wat hij voor me gedaan heeft en nog doet. Verder gisterenavond heerlijk gebowld. We schieten in punten een heel eind omhoog en staan ineens op de tweede plaats. Niet dat ik nu al goed gooi hoor maar doordat ik weinig punten gooi, heb ik veel handicap Het groepje is heel blij met me en laten dat heel duidelijk merken. "Kom op Bol, nog een strike, je kan het . Dat is zo leuk, ik word gelijk helemaal geaccepteerd. Heb gisteren 137 gegooid, das wel erg mooi en had het niet verwacht. Heb me dus opgegeven om dit jaar mee te doen en ga binnenkort een bal kopen die geboord wordt precies op de maat van mijn vingers. Wil een 14 ponder kopen want anders gooi ik veel te hard. Das eigenlijk ook het liefst wat ik doe, heel hard gooien zodat die pins hard kletteren als ze vallen. AlbertRemmo en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Mogge AR 14 dagen droog...klasse Vrijdag de 13de kan ook geluk brengen...fijne dag AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Bekende klootschieter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Hoorde ik ook Ag. maar al sla je me dood, weet niet wie dat is. Zal wel weer een modeontwerper zijn. Moghu Hut. en Jowan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 Goedemorgen, Vandaag overeenkomsten gestuurd aan personen die Financieel hebben bijgedragen aan mijn crowdfunding voor een nieuwe studie. Wel gedateerd op de 12e... toch Een beetje bijgelovig... Daarentegen loop ik wel onder een ladder door en ook als er een zwarte kat in de buurt is, ha, ha! Fijne dag en AR proficiat met je twee weken AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 13 februari 2015 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2015 (bewerkt) Goedemorgen medefrummers. Mijn zus vierde vorig jaar haar 40 jarige trouwdag die ook op vrijdag de 13de begon. Dus het kan wel. Ik ben de dag niet lekker begonnen. Blijkbaar is het om de dag prut. Ach, het kan erger. Gelukkig heb ik afgelopen dagen niet veel last gehad van de trek. Dat scheelt weer. Ook weinig aan de pammetjes gezeten, zelfs een dag helemaal zonder. Hm, ik klaar al op als ik dit resultaat opschrijf. Zal ik maar even doorgaan. Ik heb een paar dagen niet echt gelezen, dus ook niet bijgehouden hoe het met Clown is, maar ik begrijp dat die snel naar huis mag. Wat snel al. Fijn hoor. Kreeg net een telefoontje dat mijn peut ziek is helaas. Maar het betekent ook dat ik morgen geen last heb van naweeën van de emdr, wat wel zo prettig is voor mijn uitje naar Zwolle. Mijn man probeert mij op te peppen door te zeggen dat ik best meer geld mag uitgeven als ik iets leuks zie morgen, maar ik vind dat ik het moet doen van mijn "zakgeld" dat ik onlangs voor ons allebei heb ingesteld en nog wat van wat verkopen op marktplaats. Dat is mijn 'straf' voor het gokken van laatst vind ik. Terwijl er nog wel iets ruimte is op de rekening. Maar op een of andere manier vind ik dat ik moet boeten voor onze misstap Dagpact: Albert Blondie jowan Jette Agnieta Blekje 13 februari 2015 bewerkt door Blekje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden