Spring naar bijdragen

Vrijdag 13 februari

Gast Gipsy25

Aanbevolen berichten

Hihi goedemorgen Blondie. 

Voorzichtig aan maar met je rug hoor. 

Dank voor de goede raad,

maar mocht Kees van het toneel verdwijnen (om welke reden dan ook)

dan vind ik het verder wel genoeg wat partners betreft  ;)

En Albert nog even sterkte met de laatste dag. 

En top van je twee weken... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo eens even uitzoeken welke trein ik morgen neem voor Zwolle, heb er zin in mensen te ontmoeten...en PM weer te zien

Kabouter vandaag naar huis hoop ik, zal goed zijn weer thuis te zijn in je eigen omgeving, ook voor clowntje denk ik een stuk rustiger

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieve mensen. :sun:

Gisteren een topdag gehad en geslaagd voor 4 hele mooie deuren. Verder heb ik een nieuwe platte tv. gekocht voor Jan. Die zat nog te kijken naar een heel klein 14 jaar oude tv'tje. Hij heeft het zo verdiend voor alles wat hij voor me gedaan heeft en nog doet.

Verder gisterenavond heerlijk gebowld. We schieten in punten een heel eind omhoog en staan ineens op de tweede plaats. Niet dat ik nu al goed gooi hoor maar doordat ik weinig punten gooi, heb ik veel handicap :blush:  Het groepje is heel blij met me en laten dat heel duidelijk merken.

"Kom op Bol, nog een strike, je kan het :P . Dat is zo leuk, ik word gelijk helemaal geaccepteerd. Heb gisteren 137 gegooid, das wel erg mooi en had het niet verwacht. Heb me dus opgegeven om dit jaar mee te doen en ga binnenkort een bal kopen die geboord wordt precies op de maat van mijn vingers. Wil een 14 ponder kopen want anders gooi ik veel te hard.

Das eigenlijk ook het liefst wat ik doe, heel hard gooien zodat die pins hard kletteren als ze vallen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Vandaag overeenkomsten gestuurd aan personen die

Financieel hebben bijgedragen aan mijn crowdfunding voor

een nieuwe studie. Wel gedateerd op de 12e... toch

Een beetje bijgelovig... Daarentegen loop ik wel onder

een ladder door en ook als er een zwarte kat in de buurt is, ha, ha!

Fijne dag en AR proficiat met je twee weken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen medefrummers. Mijn zus vierde vorig jaar haar 40 jarige trouwdag die ook op vrijdag de 13de begon. Dus het kan wel. Ik ben de dag niet lekker begonnen. Blijkbaar is het om de dag prut. Ach, het kan erger. Gelukkig heb ik afgelopen dagen niet veel last gehad van de trek. Dat scheelt weer. Ook weinig aan de pammetjes gezeten, zelfs een dag helemaal zonder. Hm, ik klaar al op als ik dit resultaat opschrijf. Zal ik maar even doorgaan. Ik heb een paar dagen niet echt gelezen, dus ook niet bijgehouden hoe het met Clown is, maar ik begrijp dat die snel naar huis mag. Wat snel al. Fijn hoor. Kreeg net een telefoontje dat mijn peut ziek is helaas. Maar het betekent ook dat ik morgen geen last heb van naweeën van de emdr, wat wel zo prettig is voor mijn uitje naar Zwolle. Mijn man probeert mij op te peppen door te zeggen dat ik best meer geld mag uitgeven als ik iets leuks zie morgen, maar ik vind dat ik het moet doen van mijn "zakgeld" dat ik onlangs voor ons allebei heb ingesteld en nog wat van wat verkopen op marktplaats. Dat is mijn 'straf' voor het gokken van laatst vind ik. Terwijl er nog wel iets ruimte is op de rekening. Maar op een of andere manier vind ik dat ik moet boeten voor onze misstap

Dagpact:

Albert

Blondie

jowan

Jette

Agnieta

Blekje

bewerkt door Blekje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...