Spring naar bijdragen

Maandag, 9 februari 2015


jowan

Aanbevolen berichten

Goedemorgen Frummers,

Nou zo ver gaan we niet lopen hoor Eline ;)

Vandaag tandarts, een poging tot wat creatiefs met tekenen of schilderen,

Film met Eline :) en nu werken aan mijn crowdfunding voor het bekostigen

van mijn studiekosten.

Lieve groet en fijne droge dag en we nemen die eerste niet en ontwijken

onze favoriete winkel en lopen niet langs die schappen en zorgen voor

op tijd te hebben gegeten. EN VEEL WATER DRINKEN!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal. Joris Sterkte bij de tandarts. Ik ben gisteren vergeten me af te melden voor de dagpact. Bij deze. Straks maar even bijlezen.  Niet helemaal op stemming vandaag en gisteren ook al niet. Vanmiddag gezellig naar de quiltclub en vanochtend maar even wervelwinden door het huis

Dagpact: 
jowan 
Albert 
Blondie

Blekje 

bewerkt door Blekje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen.

Vannacht weer eens een drankdroom gehad. Ik woonde op een heel klein kamertje in een oud klooster of een kliniek. Ik had veel gedronken en overal stonden en lagen bijna lege flessen. Ik stootte er eentje om en daar zat nog bier en limonade in, en er stond nog een half leeg bierglas met daarin wat jonge klare met limonade. Dat deed ik vroeger omdat ik drank helemaal niet lekker vind.

Ik raakte in paniek want waar moest ik die lege flesjes laten? Ik liep met de gedachte om ze dan maar ergens in het gebouw te verstoppen.

Wat moest ik nu aan jullie vertellen, en hoe zouden jullie er op reageren. Teleurgesteld? Boos? Poeh ik werd huilend wakker. Bah wat een rotdroom zeg.

Het geeft ook aan hoe belangrijk jullie voor me zijn. :):heart:

 

O en van harte welkom Jette. :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

 

Bollie,

Gelukkig was het maar een droom,

Wonderlijk he, hoe je er na al die jaren blijkbaar nog steeds mee bezig bent.

Maar..je weet het he; Dromen zijn bedrog :) ,

 

Ga zo naar een schoonmaakadresje,

Zal wel weer hinke-pinkend terug komen.

Tot later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers, 

Beetje laat weer maar de koffie en thee staan weer klaar. 

post-1140-0-04457800-1387954739_thumb.jpgpost-1140-0-21437600-1389158804_thumb.jpg
 
Joris en Eline vanavond veel plezier bij de film. 
Mary vandaag leuke dingendag.... wat ga je allemaal voor leuks doen? 
Plof, wat jammer. het zal denk ik ook niet een kwestie van een paar tientjes die je tekort gaat komen als ik de beschrijving zo hoor? 
 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

De off-day van gisteren heb ik afgesloten met een slechte nacht. De neiging was om weer terug naar bed te gaan, niet gedaan. Ik ben bang dat ik anders mijn dag- nachtritme om ga gooien. Dan vanavond maar op tijd naar bed.

De tip van het meer water drinken zal ik zeker ter harte nemen, want (hoewel ik eigenlijk een water-drinker ben) ben ik zeker tekort gekomen.

Vandaag in huis wat rommelen. De eerste was zit al in de wasmachine, opruimen, afwassen en kijken of ik op creatief gebied nog wat op papier krijg.

In het gesprek met mijn therapeut was het thema over grenzen gaan. Voorheen liet ik anderen over mijn grenzen gaan, nu ga ik zelf over mijn eigen grenzen. Het lastige is dat ik mijn grenzen pas voel als ik er ver overheen ben gegaan. Betekent voor mij dat ik niets overhaast moet beslissen, mezelf te tijd geven om echt te gaan voelen. In het hier en nu.

Heb het goed vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...