Burchill Geplaatst 11 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juni 2015 (bewerkt) Ik ga mijn 'Midzomerfeest' van 12 juli verplaatsen naar een besloten groep. Dat het hier zo publiekelijk staat vind ik bij nader inzien toch niet zo prettig. Dus degene die zich al hebben aangemeld, en dat waardeer ik enorm, zal ik persoonlijk een berichtje sturen, zeg een week voor die tijd. Ontvang je niks? Stuur mij dan even een PB'tje, ok? groet, J. 17 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 17 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2015 (bewerkt) En vanavond de film van Alex Van Warmerdam gezien 'Schneider vs Bax', een komische thriller. Genoten. Nb.: let op: er wordt door de hoofdrolspeler, ook Alex van Warmerdam, wel veel gezopen, pillen en wiet gebruikt. 18 juni 2015 bewerkt door Joris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 Beetje jaloers ben ik wel..filmhuizen en zo... Dat hebben we niet hier in het 'durrup' Wel een boel andere fijne dingen...maar mis wel alle faciliteiten van 'de stad' (lees A'dam) Leuk Joris...wellicht ook te downloaden of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 ik kon m nog niet vinden maar op VIOOZ en Popcorn Time kun je heel veel nieuwe en oudere films zien Kruidenthee, gratis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 18 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2015 ik zit n.a.v. jouw posting midden in The Kingsman (U wordt bedankt ) nou pauze klaar, laatste deel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 22 juni 2015 Lieve mensen, Via LEF! Magazine heb ik 2 kaartjes gewonnen voor de boekpresentatie van psychiater Dirk de Wachter in De Brakke Grond (Amsterdam), as. zaterdag om 20.30 uur. Met een optreden van Herman Brusselmans. Nu had ik zelf al een kaartje gekocht, dus ik heb er 2 voor 2 frummers die mee zouden willen. Leuk he? Meer info hieronder en hier: https://www.brakkegrond.nl/agenda/dirk-de-wachter-uitgeverij-lannoo-campus Als je mee wilt, stuur me dan even een PB'tje. Als ik meer aanmeldingen heb, verloot ik ze, uiterlijk morgenavond :-) Wie weet tot zaterdag! De Brakke Grond en uitgeverij Lannoo Campus verzorgen een exclusief en feestelijk onthaal van Liefde. Een onmogelijk verlangen?, het nieuwste boek van psychiater, psychotherapeut en bestsellerauteur Dirk De Wachter. In dit boek beschrijft De Wachter hoe de liefde in haar voortbestaan bedreigd wordt door het hedendaags consumentisme en de illusie dat alles maakbaar is. Naar aanleiding van dit boek presenteren wij een avond die volledig in het teken staat van de liefde. De schrijver van de bestseller Borderline Times (2012) vertelt over zijn nieuwste boek en over zijn liefdesvisie, Herman Brusselmans draagt in lijn met dit thema uit eigen werk voor en deelt ook zijn kijk op de liefde. De presentatie is in handen van de immer charmante Alma Mathijsen. Speciale gast is kersverse Beste Singer-Songwriter Van Nederland, Anna Rune. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Zaterdag om die tijd, jammer, dat ga ik vanuit limland nooit redden, andere agenda. Liefde, onmogelijk verlangen is helemaal mijn thema, wat mooi zou kunnen aansluiten bij de training "Liefdesbang" die ik bij Hannah Cuppen deed. Heel veel plezier en inspiratie Yogajuf en voor wie er verder mee mag! Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Eigenlijk zou ik mn vinger moeten opsteken. Nes, om de hoek, voel ik me thuis. Onmogelijk verlangen in combi met consumentisme en maakbaarheid, interessant. Schrijver van een borderline boek. Brusselmans. Eigenlijk op het lijf geschreven. Maar helaas, zaterdagavond blijf ik altijd thuis. Teveel dronken mensen overal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Je gezelschap zou in elk geval nuchter zijn Plof lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Ik heb avonddienst maar was graag gekomen anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Yo, dank voor de uitnodiging, maar (nu) niet voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Yogajuf vraagt toch niet wie er niet meekan of -wil? Ze zoekt juist mensen die wél mee kunnen en willen.. lady jane en Yogajuf reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 eh kohtje..... yogajuf vraag wie interesse heeft om haar te pb-en. Die berichten zul je dus hier juist niet lezen. Alle anderen juist wel. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 eh ploffie.... wat hebben al die anderen nou voor zin dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Dat je kunt zeggen dat je het een leuk idee vindt, dat je kunt bedanken voor iemands uitnodiging, dat je het waardeert, dat je iets kunt zeggen over het boek, dat je blij bent dat yo kaartjes heeft gewonnen, etc. En niet reageren zegt vaak ook iets. Net zoals klagen dat iets geen zin heeft. Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 ok Yogajuf reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 23 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 23 juni 2015 Vrij hilarisch dit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 24 juni 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Hallo Frummers,Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)- zaterdag 27 juni 20:30 pm, Boekbespreking van psychiater Dirk de Wachter in De Brakke Grond (Amsterdam), 2 vrijkaartjes via Yogajuf (PB) - zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit Ideeën:- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie- Paintballen 18+, van Blondie Uitgaanstips: UITBURO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 In verband met overweldigende interesse heb ik de deadline voor inschrijving voor een vrijkaartje verlengd. Ha ha. Nee, ik ga samen met een frummel en ik heb nog één kaartje over. Wie het eerst komt het eerst maalt. En zo niet geef ik hem gewoon aan iemand bij de kassa, ook prima. Burchill reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Fijn dat je al iemand "gevonden" hebt, Yogajuf en leuk dat je blijft proberen. Maar ik zal niet de eerste zijn die komt en maal dus ook niet... (zoiets, ploffie?) plof reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Dank je Kohtje, dat is erg nuttig en helpend zo inderdaad, heel fijn, yogakus! Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Helaas al verjaardag van zus komende zaterdag, YJ... Heb ik trouwens iets gemist voor wat betreft het feestje van Joris? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 24 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2015 Men is gekomen en er is gemaald, dus de loterij is gesloten :-) Er zijn geloof ik nog wel kaartjes gewoon te koop, dus wees welkom! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 26 juni 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2015 Joris even een pb sturen Blondie..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden