Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ga mijn 'Midzomerfeest' van 12 juli verplaatsen naar een besloten groep.

Dat het hier zo publiekelijk staat vind ik bij nader inzien toch niet zo prettig.

Dus degene die zich al hebben aangemeld, en dat waardeer ik enorm, zal

ik persoonlijk een berichtje sturen, zeg een week voor die tijd. Ontvang je niks? Stuur mij dan even

een PB'tje, ok?

groet, J.

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En vanavond de film van Alex Van Warmerdam gezien 'Schneider vs Bax',

een komische thriller. Genoten.

Nb.: let op: er wordt door de hoofdrolspeler, ook Alex van Warmerdam, wel veel gezopen, pillen en wiet gebruikt.

bewerkt door Joris
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen,

Via LEF! Magazine heb ik 2 kaartjes gewonnen voor de boekpresentatie van psychiater Dirk de Wachter in De Brakke Grond (Amsterdam), as. zaterdag om 20.30 uur. Met een optreden van Herman Brusselmans. Nu had ik zelf al een kaartje gekocht, dus ik heb er 2 voor 2 frummers die mee zouden willen. Leuk he? Meer info hieronder en hier: https://www.brakkegrond.nl/agenda/dirk-de-wachter-uitgeverij-lannoo-campus

 

Als je mee wilt, stuur me dan even een PB'tje. Als ik meer aanmeldingen heb, verloot ik ze, uiterlijk morgenavond :-) 

Wie weet tot zaterdag!

 

De Brakke Grond en uitgeverij Lannoo Campus verzorgen een exclusief en feestelijk onthaal van Liefde. Een onmogelijk verlangen?, het nieuwste boek van psychiater, psychotherapeut en bestsellerauteur Dirk De Wachter. In dit boek beschrijft De Wachter hoe de liefde in haar voortbestaan bedreigd wordt door het hedendaags consumentisme en de illusie dat alles maakbaar is. Naar aanleiding van dit boek presenteren wij een avond die volledig in het teken staat van de liefde. De schrijver van de bestseller Borderline Times (2012) vertelt over zijn nieuwste boek en over zijn liefdesvisie, Herman Brusselmans draagt in lijn met dit thema uit eigen werk voor en deelt ook zijn kijk op de liefde.  De presentatie is in handen van de immer charmante Alma Mathijsen. Speciale gast is kersverse Beste Singer-Songwriter Van Nederland, Anna Rune.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zaterdag om die tijd, jammer, dat ga ik vanuit limland nooit redden, andere agenda.

Liefde, onmogelijk verlangen is helemaal mijn thema, wat mooi zou kunnen aansluiten bij de training "Liefdesbang" die ik bij Hannah Cuppen deed.

Heel veel plezier en inspiratie Yogajuf en voor wie er verder mee mag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk zou ik mn vinger moeten opsteken. Nes, om de hoek, voel ik me thuis. Onmogelijk verlangen in combi met consumentisme en maakbaarheid, interessant. Schrijver van een borderline boek. Brusselmans. Eigenlijk op het lijf geschreven.

 

Maar helaas, zaterdagavond blijf ik altijd thuis. Teveel dronken mensen overal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat je kunt zeggen dat je het een leuk idee vindt, dat je kunt bedanken voor iemands uitnodiging, dat je het waardeert, dat je iets kunt zeggen over het boek, dat je blij bent dat yo kaartjes heeft gewonnen, etc. En niet reageren zegt vaak ook iets. Net zoals klagen dat iets geen zin heeft. ;):P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Frummers,
Hierbij een update van de Agenda en ideeën. Initiatiefnemers zijn zelf verantwoordelijk voor het actueel bijwerken van hun activiteit en wie deelnemers zijn. Wil je automatisch op de hoogte blijven? Volg dan dit draadje via de 'Volg dit onderwerp'-knop rechtsboven op een desktop.

AGENDA:Datum, stad en/of streek, Event, initiatiefnemer (info en aanmelden bij):
EERSTVOLGENDE (het staat je uiteraard vrij daarvoor iets te organiseren)

- zaterdag 27 juni 20:30 pm, Boekbespreking van psychiater Dirk de Wachter in De Brakke Grond (Amsterdam), 2 vrijkaartjes via Yogajuf (PB)  

- zondag 11 oktober, 4 Mijl van Groningen, aanmelden bij Jopie/MijnGerrit

 

Ideeën:
- Stadswandeling of terras (low budget), Rotterdam/Z-H eilanden, van Wijfie
Paintballen 18+, van Blondie 

 

Uitgaanstips:

UITBURO

 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

In verband met overweldigende interesse heb ik de deadline voor inschrijving voor een vrijkaartje verlengd. 

Ha ha. Nee, ik ga samen met een frummel en ik heb nog één kaartje over. Wie het eerst komt het eerst maalt.

En zo niet geef ik hem gewoon aan iemand bij de kassa, ook prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...