nancy Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Oh, even gegoogled, ik schrok me rot! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik meld me droog af. Opslomen en hoppa, naar mijn mandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Het gaat goed, he. albert, al weer een week! Het is al weer een week, maar het spijt mezelf te moeten zeggen dat alles in mij protesteert. Ik ben hele dagen met drank bezig. Er aan denken dan. Het is iedere dag een gevecht. Maar ik ga niet drinken hoor plof en Burchill reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Albert, volhouden. Volgens mij ben je al vaker in deze fase geweest. Waarschijnlijk wordt het straks, met nog een week of een paar weken, veel minder lastig? Zet hem op hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik merk als ik AV bier of wijn drink dat ik zit te wachten op het effect wat niet komt. Dus ik doe t maar niet. Liselot ....Roy Donders?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Tygo Gernandt? Welterusten Blondie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Zet m op AR ! Niet toegeven . Het levert je niks als teleurstelling in jezelf op. Morgen word je weer fris wakker. Dag voor dag ... Nancy succes. Hoop dat je kunt slapen anders je matras maar naar de badkamer slepen. Pffff nancy en AlbertRemmo reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Zet 'em op Albert, je kunt het, die week worden er twee! Dankje, Skip. Badkamer is gelukkig dichtbij, haha! AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Ja het werd hier al vaker geschreven Ap, hoe vaker je op je kont gaat, des te moeilijker wordt het om van de drank af te blijven. Raar hé? Eigenlijk zou het toch heel anders dan moeten gaan. Maar goed daar heb jij nu niets aan. Ik hoop echt dat je de kracht hebt om nu wel door te zetten, en te kijken naar de afgelopen tijd waarin je het zo moeilijk had. AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Jammer dat Liselot weg is ... Ben stik nieuwsgierig Lieselot en Monster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Hou vol Albert, na de tweede week is de trek toch nagenoeg weg? Heb je een zinvolle invulling dagelijks? AlbertRemmo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Zal ik eens wat vertellen..AR Wij hier zijn ook hele dagen bezig met drank en niet drinken. Ook al drink ik niet..ik word ermee geconfronteerd Alles en overal waar en waarom ik dronk blijft komen en gaan Ik hoor op werk verhalen oner drank..drank ..drank Hoe gezellig het allemaal niet was..hoe slecht ze zijn geweest De hoeveelheden die ze achteroverslaan Kom ik thuis staat er drank op tafel..drank drank drank De hele wereld gaat en staat op drank Maar ik drink niet...heb mijn keus gemaakt Heb genoeg gedronken om te weten dat het niks toevoegd Het leven is om op te bouwen...niet om af tebreken Elke overwinning is er 1 Dat maakt je een winnaar..maakt je sterker Wil ik verandering...dan moet ik veranderen Niet iedereen kan mijn veranderingen waarderen Ook dat went..net zoals niet drinken Ik moet niet drinken veranderd langzaam ik hoef niet meer te drinken,. Niet drinken is geen straf ook al lijkt het zo. Lieselot, AlbertRemmo, Skip en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Maarten 't Hart? Geef ons een hint....laten we er een prijsje op los ....ik zal even een leuk prijsje verzinnen, wordt pas bekent gemaakt als het goed is geraden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Marc Marie H? Youp van 't Hek? Leeft ie nog? in de leeftijd 30-50? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
loper Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Op het laatst dronk ik absoluut niet meer vanwege het effect. Ik dronk alleen nog maar tegen de afkick verschijnselen. Nu ik al weer een tijd droog sta heb ik geen last meer van de afkick verschijnselen. Ik hoef daarom ook niet meer te drinken. Ik drink wel een paar av bier per dag. Ik vind het lekkerder dan een sapje of frisdrank. En bij mij werkt het als ik toch nog trek krijg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Burchill Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik meld me droog af. He jakkes dat Bourgondië gerecht in DWDD en zegt die koekebakker Mathijs "en daar hoort natuurlijk wijn bij!" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Joris ik werk gewoon op de dag 40 uur soms meer in de week vaste baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Huttula  Drank en verhalen om mij heen interesseren me niet. Daar heb ik geen moeite mee. Hier is nu ook iemand aan het drinken, moet hij weten het deert me niet. Het gevecht in mijzelf word ik moe van. IK ben de hele dag bezig met drank en dat heb ik nog nooit gehad. Maar ga niet drinken hoor 1 glas is voor mij geen glas en de rest is te veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 En AR dan heb je dat nu wel...lastig Goed van je dat je zegt 1 glas is geen glas. Zo is het maar net Hoelang is het langste dst je ooit gestopt bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik zeg Henny Huisman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Oh nee, daar is Lies te jong voor. Ehm… Paskal Jakobsen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yogajuf Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Andy vd Meijde.  Kappen nu Yo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 1 jaar en 3 maanden Huttula huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blekje Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 Kan ik hier zomaar binnenvallen? Ik zag dat ik aldoor als man geregistreerd stond, maar ik ben dus een vrouw. Maar maakt niet uit he. Ik zou vandaag weer de refusal moeten nemen, maar wil hem weer laten staan, net als afgelopen maandag. Zo vreselijk veel trek. Word er helemaal gek van Ik ben wel bezig geweest met dingen maar ondertussen zeurt 't maar door. Is toch niet normaal na bijna 4 maanden droog. Ik dacht echt, zou ik het al durven om wat te halen, maar dat durf ik niet natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2015 1 jaar en 3 maanden... Goede herrinnering aan droog staan of was het doffe ellende al die tijd AR ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden