Spring naar bijdragen

Donderdag 22 januari 2015


lady jane

Aanbevolen berichten

Goedemorgen beste mensen,

 

Fijne dag iedereen,sterkte voor wie het nodig heeft.

 

Ik heb een rustige dag, beetje saai ook wel, maar wel weer de laatste werkdag van de week.

 

Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu Plofke,

O dat gebeurd hier vaker hoor, soms kun je het inderdaad wegklikken maar ook vaak dat je de hele reclame af moet kijken. Ze dringen dat gewoon op. Ik kan er ook altijd zo kwaad om worden en je kan er niets aan doen.

Bedankt trouwens voor je reactie over het plaatsen van foto's. Zal vanavond weer eens op mijn gemakkie kijken. :rose: :rose: :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Joris, bol, gerrit en plof. 

Alweer van alles gedaan... 

Ook gisteren even terug gelezen. 

Sowhat, sterkte, uit jouw bericht meen ik op te maken dat jullie de boel aan het ontruimen zijn. 

Moet een vreselijk verdrietige klus zijn. 

Fruit, goed dat je nu deze buien herkent, dat geeft je de gelegenheid er mee om te gaan. 

Ietje, fijn dat het feestje leuk was, zoals je het nu beschrijft is het nu dus pas Nieuwjaar voor je. 

Mooie gelegenheid al je goede voornemens tot uitvoer te brengen. :)

Prima idee van die soep Yoga, en klinkt heerlijk, ga ik hier ook eens maken.

En leuk van die vacature, hoop dat het wat wordt. 

Jopie, moeilijke, heel moeilijke periode voor jou. Ik denk aan je meis. 

En Jan, die waarschuwingspunten krijg je als een een onnet woord gebruikt of teveel linkjes naar muziek hier plaatst of iemand beledigt of zo. 

Ik heb er 1 omdat ik in woorddomino een schuttingtaalwoord heb gebruikt. :P  Vraag me wel af hoe lang zoiets bijft staan.... 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjee wat is dat even raar toen ik op internet naar classic.fm wilde luisteren.

Ik kreeg een pop-up met een 30 seconden video reclame. Een soort nike reclame waarin voetballers voetballen gedrenkt in witte verf tegen een muur trappen en afdruk van de voetbal in witte verf achterlaten op de muur. Gesponsord door Ajax en jupiler. Met een dont drink en drive bericht er achteraan. Meestal kan ik een reclame filmpje na 4 sec wegklikken, maar nu niet.

Dat is mijn WTF momentje van de dag. Ik nomineer het alvast voor het WTF momentje 2015.

Meneer google, als ik naar klassiek wil luisteren, dan wil ik niets met voetbal te maken hebben en zéker niet 's ochtends vroeg. Ik voetbal niet. Ik heb geen tv, ik kijk al jaren geen voetbal meer. Wil niet met een voetbalclub geassocieerd worden, want ik neem afstand van voetbalsupporters die in naam van de club menen de ander de hersen in te moeten slaan. En google, ik drink geen bier meer. En ik heb ook geen auto.

zo.

Hoi Ploffie, je weet dat je een 'extension' van AdBlocks kunt downloaden om reclame te blokkeren? Althans, dat werkt wel op de Mac. Toevallig heb ik ook Classic.fm op de iPad beluisterd vanmorgen en geen reclame. Kun je hier wat mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi!

Hier aan de laxeermiddelen. De eerste liter zit er in, straks verder met de tweede.

En dan morgen maar naar het ziekenhuis voor twee onderzoeken, moet maar.

Ik heb de laatste weken alcoholvrije wijn gedronken. Leek mij een goed alternatief.

Maar dat is het niet (voor mij).

Ook daarvan dronk ik anderhalve fles per dag. Uit een wijnglas. Ik begon weer om 5 uur. Maakte de gang weer richting glasbak. Wilde flessen alweer verstoppen...

Hetzelfde patroon, ritueel, gedrag als voorheen, behalve dat er geen alcoholpromillage in zat.

Maar hoever ben je dan nog verwijderd van het echte spul? Hoezo echte spul eigenlijk...

Voor mij was dit experiment niet geslaagd,

ben er dan ook mee gestopt en echt...het kost me moeite!

Gek hoor, zo'n verslaving. Het doet me weer eens beseffen maar een armlengte verwijderd te zijn van dat eerste glas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nance, ik heb iets vergelijkbaars met av-bier. Maar daar drink ik niet zo veel van door, ik was een wijndrinker. Toch heb ik er zin in, na werk. Voor nu accepteer ik het even, want het voldoet aan een behoefte en triggert me niet om alcohol te drinken, in tegendeel het houdt me erbij weg. Maar op de lange termijn moet dit anders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

isschien werkt het wel voor jou Yo,

zou best kunnen, toch?

Dan hoef je het niet te veranderen.

Ik kan alleen voor mezelf spreken,

ik ben geschrokken van mijn eigen reacties

en gedachten erbij: heb ik wel genoeg in huis, moet ik nog bijhalen..en alles wat ik

hierboven al schreef. Eng gewoon.

Maar niet meer doen dus. Dit nuchtere leventje bevalt zo goed,

ik wil niet anders meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ietje wat zonde joh, of ben je geen algehele onthouder?

Voor geen meter geslapen en vanochtend vroeg mijn bed uit om een vriendin te ondersteunen bij de tandarts. Daarna lekker geluncht.

Net in bed gelegen en ga er zo ook weer in, geen zin vandaag. Straks DWDD kijken, mijn moeder zit in publiek. Ik hoop achter Mathijs, maar daar zetten ze na mijn idee alleen mooie jonge vrouwen. Mijn moeder is ook een mooie vrouw, alleen op leeftijd, ben benieuwd!

Roddel roddel, zelf heb ik in het verleden een one night stand gehad met een bnn'er. Dikke afknapper, drug en ja ja hij houdt ook van vrouwen kleding. Ra ra wie is het? Nog ook een tijdje contact gehad, maar ik knap af op coke gebruik.

Ploffie bevalt het zonder tv?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voel me de hele dag al onrustig, dus oppassen!!

Ik heb het gevoel dat ik allerlei dingen voor me uitschuif en dat is ook zo. Heeft meestal met confrontaties te maken of contact op te nemen met mensen e.d.

Bijv. vorige week 2x een geweldige knak in mijn 1 maand geleden gerepareerde nek gevoeld en de hoofdpijn en pijn in nek is weer terug. Nu twijfel ik of ik de fysiotherapeut moet bellen (krijg altijd antwoordapparaat) of het nog even aanzien. Het lijkt dan net of ik met een ondeugdelijk artikel terug kom in de winkel. Wat ik trouwens morgen op het programma heb staan, sinds een maand.

Ik vind dat vervelende dingen.

Straks koken voor kostganger, ook iemand die niet meer kan/wil drinken vanwege agressieve dronk en vriendin die daar bovenop zit.

Dat vind ik voor een 64 jarige man nou ook weer te ver gaan, hij weet het zelf ook wel en houdt zich er over het algemeen prima aan.

Hier drinkt hij niet, dus dat helpt mij dan ook weer en ik heb een beetje aanspraak in deze binnenblijfperiode.

Deze week 2x een stukje gelopen, wat een slechte conditie heb ik toch, dat zal moeten veranderen als ik ooit nog een reis wil maken.

Misschien een doel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nancy,

het onderzoek op zich valt heel erg mee, ik zag er ook ontzettend tegenop, maar het drinken van die zoutoplossing was eigenlijk het naarste deel, dus als je dat achter je hebt, ben je over de kop en kom je ook over de staart.

Bij "wie is wie" heb ik er een verslag over geschreven, mocht je dat interesseren.

Evengoed wens ik je sterkte en doe daarna gewoon even rustig aan, ik had het gevoel dat er een olifant met zijn poot op mijn buik had gestaan.

Alvast een :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...