AlbertRemmo Geplaatst 16 januari 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hoi Spud Jij ook een fijn weekend en ik hoop dat je gezicht weer snel geneest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ach ik heb er geen last van. En andere ook niet als ze er niet naar kijken. Thanks Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Die kat van JaNina is geloof ik een beetje erger in zijn of haar liefde voor haar. Blijkbaar vind jou kat je om op te vreten JaNina! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Zo goed, spud? Helemaal goed Plofke! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 moe en voldaan lekker mn bedje in zonder kruik mèt boek en anijsmelk slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Even iets anders hè? Mijn mama is verliefd! Zo lief en schattig om te zien! Als ze begint te vertellen is het niet meer mijn moeder van 70 die voor me zit, maar een vriendin of zo. Zo apart! Alleen als ze in detail gaat treden enzo... Dan word ze toch weer even mijn moeder, dat hoor ik als dochter toch niet echt graag. Ik smul meer van de twijfels, de verbazing, de twinkeling in haar ogen als ze verteld en dat pruilmondje wat ze er soms bij trekt, lijkt dan net alsof ze voor het eerst weer iemand ontmoet heeft net als voor mijn bestaan. Verder wil ze mijn mening natuurlijk hebben, maar ik ken die man niet, heb hem niet gesproken en gezien dus hoe kan ik een mening over hem vormen? Lekker niet doen dus. Gewoon plaatsvervangend mee genieten met haar! En wellicht dat ik hem dan ooit eens ontmoet. En dan maakt het nog niks uit of ik hem wel of niet mag, hij gaat immers met mijn moeder en niet met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Leuk Spud! Jane, welterusten dan maar. Kastanje, was het inderdaad een rustige dag vandaag? Hoe gaat het verder met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 De kat van mijn pa kan ook zo vinnig uit de hoek komen Plofke. Maar dat komt omdat hij steeds geslagen werd als hij buiten de deur kwam en die kat daar gewoon heel veel behoefte aan had. Bij mijn pa had hij een hele tuin en alle vrijheid en die vrijheid is hij nog steeds aan het verwerken denken we. En dat gaat soms nog wel eens mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Wat een leuk bericht Spud over je moeder! Heerlijk dat ook oudere mensen de kunst van verliefd worden niet verleren. Ik zelf ga zo filmpje kijken en me alvast afmelden. Ik weet al niet meer wanneer ik precies gestopt ben.,,,,het is dat ik nu op de site ben. Had nog niet aan drank gedacht behalve nu even van he ik kan me weer droog afmelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hoi Erik, bloeddruk nog steeds beter? En verder, fysiek gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Nou Erik, dat is enkel een goede manier om aan drank te denken. Denken dat je het vandaag weer droog afgerond hebt. Ja vind het om 1001 redenen gewoon heel fijn voor mijn mam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
plof Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 (bewerkt) . 29 januari 2015 bewerkt door ploffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik vind mezelf weer te dominant aanwezig. Dus ik duik de vakantiefoto´s in, rangschikken en zo. Want vandaag zo vanaf usb laten zien met alles nog moeten draaien enzo en dat vond ik zelf gewoon niet leuk. Zeker niet met 8GB foto´s. Fijne avond nog! En ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Leuk Agnieta, klinkt goed.Veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Ik meld me droog af voor de dagpact. Welterusten. Morgen ga ik een dag met een fellow op stap, camera's mee en boterhammen. We gaan de kust onveilig maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Agnieta: hou je haaks en droog, nuchterheid op één, het feest kan ook door zonder jou als het onveilig voor je wordt. Gewoon niet drinken: simpel maar niet gemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Je "moet" hopelijk maar één ding: nuchter blijven. De rest pakken de anderen wel op. Mooi ben je al en leuker word je echt niet als je drinkt, en hoe minder je regelt hoe fijner het feest, probeer het maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Sterkte Agnieta, misschien valt het morgen wel mee. Wie weet? Ik hoop dat je het toch ook leuk zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Goede nacht beste mensen. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kastanje Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 MijnGerrit: ik heb je gelezen. Ja, een redelijk rustige dag heb ik gehad. Ik kom nog terug op je vraag over hoe het met me gaat. Nu even niet het goede moment. Ik ga zo nog even wat lezen en dan lekker slapen. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Is dat de peptalk die je jezelf altijd geeft Agnieta? Kan je mij de volgende keer een peptalk geven als ik dat nodig heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Heb nu pas gelezen wat je moet doen morgen. Sorry! Morgen er niet mooi uitzien. 4 frikandellen eten dan ben je misselijk genoeg. Handige kleding aan om gek te doen met je zoon! En wat zullen die bemoeiers raar staan te kijken in hun nette kloffie terwijl jullie lekker aan het ravotten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 januari 2015 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2015 Hoi Erik, bloeddruk nog steeds beter? En verder, fysiek gezien? Bloeddruk meet ik bewust niet meer elke keer. Wil er niet elke keer mee bezig zijn. Laatste meting bij bedrijfsarts 2d geleden was prima. Verder heb ik vandaag een kwartier op crosstrainer gezeten en een half uur benen krachttraining op zo 70% van vroeger. Ik ken een groep die net begint met hardlopen en 2 minuten loopt 2 minuten wandel. Ik denk dat ik dat prima kan 3 of 6 km. Maar hardlopen is wel een stap. In mijn uppie ga ik nog niet buiten lopen. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden